Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 804
Hei!

Jeg har planer om å kjøpe meg en 32" LCD som jeg skal ha på rommet.
Jeg har planer om å bruke mellom 4000-8000 kroner på TVen.
TVen skal Xbox 360, kobles til PC og film.
Jeg har sett på Tatung 32" som har fått veldig mye skryt rundt om kring, men hvordan er den iforhold til en TV til 7000-8000?
Kom med forslag til Tver!

Mvh Kristoffer!
Har ikke prøvd noen spillemaskin på den, men funker bra til TV og data'n hverfall. Kan jo ikke forvente all verdens av en så billig TV, men...
Har sett litt på Samsunger også. De har også ganske kult design. Noen som har noen erfaringer med Samsunger opp til 8000,- ?
har en Samsung 40" som jeg handla inn i januar, kosta riktignok noen lapper mere enn du går etter tho er den en del større også.

Kan ikke klage, har vært en kjempe TV for meg hittil, pent design og alt er bare lykken egentlig

Denne tråden har ikke noe i Tv & Film underforaet å gjøre btw.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319033

Denne LG-skjermen kjøpte jeg til mediasenteret, og den fungerer ganske bra. LG har strategien at "det skal lønne seg å selge LG", derfor finner man billige og bra LG-skjermer mange steder. Jeg er ingen bildeekspert, men vil tørre å påstå at denne skjermen er langt over brukbar.
har akkurat kjøpt meg denneScanconic-tv'en og jeg er veldig fornøyd hittil. Det eneste jeg ikke har fått til enda er å koble til pcen, men siden jeg bruker laptop til det med få utganger så er det kanskje grunnen. Men om du vil ha en bra tv til en billig penge så hadde jeg nok gått for den; )

det er godt med utganger på den (vga, 2 scart, supervideo osvosv) og fin fjernkontroll med mange muligheter: )