Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1255
Hei!

Hukser å ha sett mange forskjellige serier på TV hvor man følger f.eks. et akutt team, sykebiler osv på ekte. Altså som en dokumentar. Har lyst til å se dette igjen, og vet at de sendte det bla. på Discovery før, men har glemt helt hva de het. Så noen som vet navnet på slike serier? Tenker ikke på ER, Greys Anatomy osv, men ekte dokumentar serier.

På forhånd takk
http://www.discoverychannel.co.uk/re...ls/index.shtml

Går vel repriser av 'Paramedics' på Discovery enda også.
Sist endret av Goophy; 12. august 2007 kl. 20:34.
Trådstarter
Paramedics var navnet ja. Takk! Sjekket discovery siden selv, men fant ikke mye på det jeg søkte etter. Kom gjerne med flere navn hvis dere vet av flere lignende program også.
"Trauma - Life on the ER" er jo også en av de doku-dramaene som gikk på Discovery for en tid til bake. Kan hende det er det samme som Paramedics, men tror det er to separate program
Trådstarter
Jepp.. Ifølge hva jeg fant på nett så er Paramedics versjonen som ble vist på TLC, og "Trauma - Life on the ER" er samme programmet, bare at det ble vist på discovery.
Noen som så den episoden der en kar falt fra ett høyt tre, og ned på ett litt lavere, for å så få hele treet opp i rompa? Når de åpna magen på stakkarn så du greiner med blader på.
Slenger meg med på denne, husker når jeg var liten, kanskje 8-9 år, (er nå 18) så gikk det en norsk dokumentarserie som fulgte med ambulanser.

Noen som husker?, evt husker hva den het?

Mvh
BoinTjau
Trådstarter
Noen som vet hvor jeg kan finne igjen å se disse programmene? Har lett en del på nett nå, men finner det ikke noen plasser. Eventuelt vet av et litt nyere program som man kansje kan finne på DVD/nett etc?
Er ikke sikker på hvor du kan se det på nett/dvd, men det er slike program på Reality kanalen hele tiden.
Da bør du kanskje vurdere innholdet i kanalen Zone Reality, ettersom de av og til har sånne sykehus dokumentatrer.