Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2209
Noen som kjenner til noen butikker i Bergens området som selger mye dvd'er? Det er en film jeg er på utkikk etter som jeg lovde å kjøpe til en person innen mandag, dvs at jeg ikke rekker å bestille den fra nettet. Filmen heter Summer Catch og jeg har spurt etter den på platekompaniet og musikkverket, men ingen av dem hadde filmen, tror den er gammel, og sikkert dårlig. Så, noen som vet om noen bra dvd-sjapper?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Tok meg en liten tur.

Joda, vet om noen som har den de heter ThePiratebay, ligger nede ved havnen. Husker ikke hjemmesiden men du finner den nok. Var der nede så jeg vet de har den.
Jeg pleier å kjøpe fra DVD-butikken i Galleriet, men utvalget er ikke så stort som nettbutikkene. Tidligere fantes det en bra DVD-butikk med et stort DVD-utvalg rett ved siden av kjøpesenteren, Sundt, men den ble nedlagt/konkurs/flyttet(?)
Sist endret av marsboer; 3. august 2007 kl. 21:22.
Mener at det ligger en bra DVD-butikk rett ovenfor McDonalds på torgalmenningen. Altså, du går opp gaten vekk fra McDonalds og Torgalmenningen (mot Bergen Kebab). så kommer den på venstre side i samme kvartal som McDon. .. Dårlig forklart.