Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1350
Ja, jeg bruker windows vista, og så lurte jeg bare på om noen visste en måte jeg kunne kjøre 2 msn på en gang? liksom.. ikke den gamleste msn og live messenger, for den gamleste finnes ikke i vista, men hvordan kan jeg kjøre 2 live messenger på en gang, så jeg kan være på 2 forskjellige mailer samtidig?:P
Hvis du laster ned messenger plus. Så kan du kjøre 2 hotmailkontoer på en msn, har selv vista og funker fint
Sist endret av Remien; 31. mai 2007 kl. 02:12.
Msn plus har støtte for dette.
http://www.msgpluslive.net/?lang=no

Edit: Litt sen der
Sist endret av trigger; 31. mai 2007 kl. 02:14.
KeithFlint's Avatar
Trådstarter
Kan noen forklare meg hvordan man gjør det? har installert plus nå..
Kan du ikke bare være pålogget på webmessenger på en av kontoene da?

http://webmessenger.msn.com/

Også er du på live messenger med den andre?
Windows Messenger og MSN Messenger.
Det er lov å tenke
Sist endret av esl; 31. mai 2007 kl. 08:30.
eller vis du søker på A-patch så kan du fikse på din egen MSN
Eller du kan bruke alternative programmer som Pidgin, SIM, Trillian osv
Sitat av typisk
Windows Messenger og MSN Messenger.
Det er lov å tenke
Vis hele sitatet...
Sitat av Baaden
kke den gamleste msn og live messenger, for den gamleste finnes ikke i vista,
Vis hele sitatet...
Det er lov å lese.
Ellers kan du bruke aMSN. Jeg er ikke sikker på om dette funker i vista, men er verdt et forsøk. Jeg fikk fint kjørt to accounter i to forskjellige vinduer. Funka som smør. Hvordan du får til to vinduer med windows live messenger vet jeg ikke though... Men for meg funka det i aMSN. Ellers kan du alltids bruke pidgin (<3) eller trillian etc. slik margo skrev.
Når du har lasta ned MSN Plus+ så går trykker du på "fil" i hovedvinduet tror jeg.
mess.be patchen har støtte for dette tror jeg.
Sitat av Smalltimer
mess.be patchen har støtte for dette tror jeg.
Vis hele sitatet...
Indeed, og ikke bare Polygami, men en hel haug andre ting du BØR ha om du kjører MSN gjennom Live Messenger.

F.eks: Fjerne reklame, knapper du ikke bruker, legge til knapper du har ønsket deg, maaange flere spill, etc.
for de som ikke vet hvor man får tak i den gå til mess.be og hjelpesiden
For msn plus!: Trykk på plus! --> innstillinger --> messenger, og huk av for "La meg koble til flere konti samtidig"
Sitat av Andersf
For msn plus!: Trykk på plus! --> innstillinger --> messenger, og huk av for "La meg koble til flere konti samtidig"
Vis hele sitatet...
Den funksjonen der er for en mailserver, ikke for å kunne snakke på 2 hotmailkontoer samtidig.
Ok, min feil. Men da skal det bare være å åpne en ny msn(uten å lukke den andre). Så vil det komme opp en til..
Mess mess.be funker det du sier.
meebo.com kan også hjelpe
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
.....
"And her grammar was as bad as, like, whatEVER!"
Sist endret av robhol; 3. juni 2007 kl. 15:46.