Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 568
Hei hei!

Nå har det seg slikt at jeg har en matteprøve i morgen som jeg virkelig må øve til, men klarer ikke å få tanken ut av hodet. (you know that feeling) Så har ikke spesielt mye tid til reasearch, så hvorfor ikke spørre freak ^^

Fler og fler see through display/screen/glasses begynner allerede å komme på markedet. Så tenkte jeg hadde lyst til å mekke litt med en selv.

1. Hva slags teknologi bruker disse skjermene (lcd, oled??)
2. Hvor kan man få kjøpt slike skjermer? Søkte litt rundt selv men fant ikke et sted som kun tilbø skjermene. Nå ser jeg mest etter Brille-skjerm størrelser.
3. Vet at man kan ta fra hverandre en LCD skjerm og få en ganske dårlig men brukbar skjerm. Hvor dårlig/bra er en slik skjerm? (hvis noen har noen erfaringer)
4. Hvor bra vil see through displays være? Vil det feks være mulig å blokke (eller delvis hindre) lys?

Hvis noen har noe erfaringer eller vet noe så er jeg evig takknemlig. Et spørsmål til:
- Vet noen om noen steder hvor man kan få printet ut 3d modeller (i plast) Oslo og omegns (butikk) eller på nett.

Tusen takk for svar, back to studying for meg.