Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225234
Fikk vite om FreakForum av en gammel kompis av meg
Jeg satt og søkte på google og lurte meg frem til NFF :P
Var litt nysgjerrig på pyromanske fy-fy ting. Fant det når jeg googla hvordan lage svartkrutt
kompis fortalte om den
Alexzorz skrøyt av at han var medlem<333
Link fra et annet forum
fant link på nesc forumet .
En venn gjorde meg inntersert.
Jeg husker erlig talt ikke om jeg har svart på denne tråden før.
Men jeg fikk vite om nFF av en venn. Da han fortalte meg hvordan jeg skulle komme gjennom beskyttet trådløst nett
Googlet litt..
Max-Mekka.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
gjennom en m8, som kaller seg MannY
Just fucking googled it
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Googlet på hasj freak, og vips! Det var nFF på første plass. Hehehe.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Googlet på IT / spill forum-sider så var det nFF jeg så først.
IT CAME TO ME IN A DREAM!
jeg ble tipset om freaforum.nu da jeg skulle finne info om å lage hjemmebrent
Googlet på forskjellig om data og pyro fyfy ting..
Fikk vite om siden av en venn da jeg skulle ha tak i en bombe oppskrift
Sitat av disaster master
Fikk vite om siden av en venn da jeg skulle ha tak i en bombe oppskrift
Vis hele sitatet...
Jeg fikk vite om en gjennom google da jeg søkte på bombeoppskrifter
Etter et par uker var pyroforumet det jeg var minst aktiv i.
Alkoholisert gamer
gjennom en venn
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Så reklame på TV
hørte om det bak hjørnet i skolegården..
man måtte drepe noen for å bli medlem den gangen.
hørte om det av en trønder-kompis av meg ^^
Fikk vite det gjennom Thoryllo.
Kamerater generelt, fikk høre om alt det morsomme som sto her:P
Gjennom en venn...
Av Min gode venn - Google.no
dovegg...
Googla det frem, rart at jeg ikke har vært klar over dette forumet tidligere, siden jeg frekventerer ofte på andre forum.

Et spm til admins her, virker som terskelen for utestegning er ganske lav (hvis dette er tillfelle så er det bare positivt),

Er det bare en oppfattning jeg har her, eller er det noe sant i det?
Sist endret av tness; 8. juli 2007 kl. 20:02.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
I forhold til mange andre forum er ban-terskelen veldig lav.
Vel, jeg syntes at det er fint på vårt nivå. Da slipper du alle som tror de er elite, samtidig som søppelnerdene finner et annet sted å spørre om CS-hacks på. Jeg syntes nFF på mange måter representerer den norske befolkningen. Vel, på en nerdete måte. Til dømes er jo HW full av pisspreik og folk som absolutt vet best. En debatt/diskusjon er jo nesten komplett umulig der.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lette etter oppskrift på røykbomber Fant det på den gamle pyrotekniker tråden.. Søkte bare på google og det var det første som kom opp
Fikk vite det av en venn som nå er banna.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cell mates
Jeg fikk vite om det av en venn.. Som forøvrig er besatt av data og pyrring... Så vi satt og leste her om forskjellige ting, så en dag lagde jeg meg en bruker ^^
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Mushy
Vel, jeg syntes at det er fint på vårt nivå. Da slipper du alle som tror de er elite, samtidig som søppelnerdene finner et annet sted å spørre om CS-hacks på. Jeg syntes nFF på mange måter representerer den norske befolkningen. Vel, på en nerdete måte. Til dømes er jo HW full av pisspreik og folk som absolutt vet best. En debatt/diskusjon er jo nesten komplett umulig der.
Vis hele sitatet...
Gah ja! Jeg er glad dette forumet ikke har en off-topic seksjon. Slike underforum tiltrekker seg alt for mye skitt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant den under Favoritter på fellespc`en der jeg for tiden bor
▼ ... over en uke senere ... ▼
Søkte på google etter noter for flåklypa theme sangen for munnspill, så fant jeg en tråd fra arkivet
Jeg ble kjent med nFF gjennom en kamerat gitt.
förlovad med en VIF.. say no more...
jeg søkte på noe pyroteknikk greier, og plutselig fant jeg freakforum :P
Og dette er en viktig post?
Uansett, jeg ble kjent med nFF gjennom en venn
mhm..Jeg fikk ikke vite Nff av venner eller ukjente folk, jeg googlet litt for forumer, så plutselig falt jeg innpå Nff som jeg likte utrolig mye. Leste litt i begynnelsen, va utrolig gøy ved å vite at forumet er nesten mest aktiv i Rus og narkotika og hasj. Forumet fungerer raskt, altså det komme raske svar og tilbakemeldinger, men kansje litt strenge regler, men ellers ok og nyttig forum som mange andre folk burde benytte for seg.

Mine venner, spre dette forumet til venner familier og ukjente folk sån at det blir mer og mer populært med Freakforumet. Jeg venter bare på en ny oppdatering for nye ting.
Sist endret av I'mRicherThanU$; 28. august 2007 kl. 17:49.
ville vite gateprisen på kokain, så kom jeg hit, og fikk slengt i fleisen at jeg var en nark.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er søstra til helk her, så det burde vel si seg selv..
Jeg har vært registrert en god stund nå, men har ikke tatt meg selv i nakkeskinnet og posta noe :P
Et helt tilfelig treff på google fakisk
GOOGLE =)
Søkte "iPhone" så kom den tråden om at slaktingen av iPhone var patetisk