Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3904
Hei. Jeg lurer på om noen her har erfaring med begge disse tablett-typene. Vet jo at innholdet i dem er forskjellig. Er den ene eller andre bedre og ruse seg på?? Har bara prøvd metamina,så lurer på hvordan funken på R.A. er i forhold? på forhånd takk (for evt svar)

Adderal er 25% av en type amf og 75 av en annen type (du finner dette på google) og racemisk amfetamin er 50/50 blanding... mens metamina er 100 dexamfetamin... kan få racemisk amfetamin av legen for ADHD, om metylphenidat ikke har ønsket effekt, så er som regel dexamfetamin neste alternativ.. men om det heller ikke gir ønsket effet SÅ er det mulighet for og få prøvd racemisk amfetamin.. og det er vel egentlig dit jeg har kommet nå. Ekke så god på og forklare men du finner det du lurer på ved googlesøk
Sist endret av kingkongofF; 30. november 2015 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
gå for racemisk amf. er uten tvil den beste å ruse seg på. 35 års erfaring med amfetamin,alle typer :-)
Totalt uenig med deg germansoldat, ergaringen min (og venners) er at racemisk har en nedtur som kommer jævli kjapt og man når ikke å justere seg inn igjen før alt "bare er dritt" og det eneste man har lyst til er å legge seg og sove..

Metamina (og attentin) derimot er etter min erfaring "renere" med en slakkere kurve når man kommer ned igjen, alt i alt en mye bedre rus imho.

15års erfaring her om vi måler kuklengde (og jeg taper )
▼ ... over en uke senere ... ▼
Metamina er bedre, rent dexamf.

Racemisk har både L og D amf. Metamina vil sannsynligvis være sterkere per mg.

Har selv prøvd begge, og Racemisk Amfetamin NAF var rent skvip imo. Det er 50/50 om jeg husker rett

Adderall er betraktelig bedre om du vil ha en racemisk blanding, og knuser metamina imo.

Adderall XR 20mg og 30mg er topp, dog 30mg kan ha en lang virkningstid. Åpne opp kapslene og knus de små kulene til et fint hvit pulver. Knuser du dem får du IR effekten. Smaker helt forferdelig, så anbefaler deg å blande det ut i noe med en sterk smak.

Adderall XR koster forsåvidt 16,000kr+ for 100 piller på apoteket Tar en god del måneder vanligvis å få dette på blå resept.