Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1201
Tenkte jeg skulle begynne med et lite fritids prosjekt.
Jeg skal bygge en 2.4Ghz jammer fra bunnen. Alt fra å lage printkort til å lodde på komponentene. Har prøvd å google litt rundt men finner ikke akkurat det jeg leter etter, er det noen som vet om noen guider på området? Hva trenger jeg av komponenter og hint/retninglinjer til hvordan kretsen skal se ut?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Du skal lage en jammer men vet ikke hvilke komponenter du trenger? Du kan begynne å finne ut det først. I tillegg trenger du loddetinn og loddejern samt en god pakke tålmodighet. Ikke fortell noen at du bygger en, de er juridisk sett ikke lovlige å bruke. Kan du flerlinjeskjema?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Eh, dropp at det er ulovlig - det kommer an på.

Men anyways, dette er en grei side.
Trådstarter
6 0
Ulovlig er det nok ikke , om det kun er i veldig liten skala og kun skal bli brukt for hjemme. Nei, selvforklarende ting som loddejern og loddetinn er allerede i boks. Men får vel søke litt mer rundt
Sist endret av Fogge; 28. januar 2014 kl. 21:15.
http://etherkiller.org/wlan.html <----=pm slashdot. Hadde en micro stående i etasjen mellom ruter og pc i et høl jeg leide. Glapp litt innimellom, men hadde jo dårlig signal i utgangspunktet. Forsiktig med [husker ikke] som er i microen....