Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827134
Min første opplevelse med de hvite mercene var helt konge, som nevnt tidligere! Å etter å ha lest så mye dritt jeg ikke synes stemte, tok jeg turen til en kar å henta fler... Denne gangen ble vi alle bare kjempe dårlige!!!

Det må være forskjellig på batchene! Etter denne siste opplevelsen nå vil jeg fraråde, selv den mest desperate å innta disse pillene på noen mulig måte!
Angående Hvite Mercedes... IKKE og jeg mener IKKE ta for mange... det holder kansje med 1!! jeg lover.. jeg har poppa mange forskjellige knips oppigjennom men Hvite Mercedes er det mest brutale greiene jeg har vært borti... tok 2.5stykk og holdt på å ture meg ihjæl^^ itillegg var det 33grader ute så det var smertefullt både der og ikkeminst dagen etterpå... men skal gjøre det igjen.. men neste gang bare 1... :P selv hvor lite det høres ut....
noen som har vært borti hvite epler? kanskje ser det ut som en marihøne elns? Vestlandet
Sitat av TerrorViking Vis innlegg
Min første opplevelse med de hvite mercene var helt konge, som nevnt tidligere! Å etter å ha lest så mye dritt jeg ikke synes stemte, tok jeg turen til en kar å henta fler... Denne gangen ble vi alle bare kjempe dårlige!!!

Det må være forskjellig på batchene! Etter denne siste opplevelsen nå vil jeg fraråde, selv den mest desperate å innta disse pillene på noen mulig måte!
Vis hele sitatet...
Da er det forskjell på batchene, spiste 1 hvit merche i går, det var dritt piller, fikk ingen mdma feeling, ble små tent å mindfuck av de. trondheim btw
Sist endret av FranzLiszt; 11. juli 2009 kl. 00:13.
De hvite mercene er farlige. Folk jeg var med for tre uker siden ble jeg kjempedårlige, kastet opp og jeg følte seg jævli varme. Rusen var tung og lite behagelig.

Note: Dette var av 1stk. Det å dobbeldroppe disse må være risky buisness! Og hver pille veier 0.33 gram hvis jeg husker rett, så det er en god dose med piperaziner eller noe lignende. Store piller.
Sist endret av Deci; 11. juli 2009 kl. 18:30.
Sitat av Deci Vis innlegg
De hvite mercene er farlige. Folk jeg var med for tre uker siden ble jeg kjempedårlige, kastet opp og jeg følte seg jævli varme. Rusen var tung og lite behagelig.

Note: Dette var av 1stk. Det å dobbeldroppe disse må være risky buisness! Og hver pille veier 0.33 gram hvis jeg husker rett, så det er en god dose med piperaziner eller noe lignende. Store piller.
Vis hele sitatet...
Jeg og en kompis fiksa 12 av de der torsdag som var.
Gledet oss som noen unger, lenge siden siste knipstur. Startet med 1 hver og ventet 40 min, minimalt med funksjon, så vi slenger innpå 1 til.
Ventet så i 30 min, og eneste "funken" nå var kvalme.
Det tok ikke lange tiden før kompisen min spøy som en gris, og jeg 2 sek. etter jeg får dunsten av puke`et hans i trynet. Så etter en rekke spyturer på dass, sa vi faen heller, vi putter i oss de siste for å se om det er noe som helst funk. kaster innpå 2 venter 1 time og kaster innpå de siste. De kom heldighvis ikke opp igjen, men ga da svakere funk en de først!

Ordentlig drittknipps det der!

Hedmarken.
Testa noen blå/grønne sopp i helgen. Veldig bra og ren mdma følelse, etter hva jeg har hørt blir de svarte med marquis etter noen sekunder, men har ikke fått testet selv enda. Men kan absolutt anbefales!

Har 10 stk mercer liggende også, skeptisk til disse etter hva jeg har lest her, men mulig det er forskjellige batcher, har hørt en del positivt om disse og.

Forøvrig - noen som vet noe om dolce & gabbana pillene som florerer nå? Jammen meg mye for tiden! Gjelder å skille klinten fra hveten.
Far from: Det kan ikke ha vært samme batch i det hele tatt. Av det partiet jeg var borti føltes en knips som en overdose med space-rohypnol glasert med brekkmiddel.
Sitat av Deci Vis innlegg
Far from: Det kan ikke ha vært samme batch i det hele tatt. Av det partiet jeg var borti føltes en knips som en overdose med space-rohypnol glasert med brekkmiddel.
Vis hele sitatet...
Du har nok rett i det! De vi fikk var nok mer eller mindre bøff -.-
skulle være MYE mdma og litt 2c-b i dem.. men tviler strerkt!
Sitat av fandango66 Vis innlegg
Testa noen blå/grønne sopp i helgen. Veldig bra og ren mdma følelse, etter hva jeg har hørt blir de svarte med marquis etter noen sekunder, men har ikke fått testet selv enda. Men kan absolutt anbefales!

Har 10 stk mercer liggende også, skeptisk til disse etter hva jeg har lest her, men mulig det er forskjellige batcher, har hørt en del positivt om disse og.

Forøvrig - noen som vet noe om dolce & gabbana pillene som florerer nå? Jammen meg mye for tiden! Gjelder å skille klinten fra hveten.
Vis hele sitatet...


Blå sopp var ganske heftige.. Men de inneholdt MDMA og 2C-B... Var virkelig overlykkerlig, trodde det rant MDMA ut av øra mine.. Og hadde masse halliser. Alt smelta sammen og jeg satt bare å smilte

D&G jeg prøve var brune.. De inneholdt MDMA og pepper... Sliter litt med å få feng på knips (spesielt de med MDMA i) Men det holdt med 1-2 Litt kose/sofa-ture følelse
testa blå sopp med marquis, og den blei helt grønn of forble grønn en god stund..
tror nok mengden mdma i dem er minimal, for jeg fikk ikke noe særlig mdma feeling på dem sjøl i hvertfall..

men at de var saftige som faen, det skal jeg ikke nekte på
gikk rundt med DET gliset hele helga

får også et par D&G i løpet av uka, og sjekker dem med Marquis da..
Kan forresten melde at rosa jin-yang ga ingen reaksjon med marquis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
testet 2 merker her omdagen på marquis. Hvite Triangler ble brunt, altså bare amf. Brune D&G ble først brunt så veldig svart. D&G tror jeg er fine om noen kommer over dem.
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
testa blå sopp med marquis, og den blei helt grønn of forble grønn en god stund..
tror nok mengden mdma i dem er minimal, for jeg fikk ikke noe særlig mdma feeling på dem sjøl i hvertfall..

men at de var saftige som faen, det skal jeg ikke nekte på
gikk rundt med DET gliset hele helga

får også et par D&G i løpet av uka, og sjekker dem med Marquis da..
Vis hele sitatet...

Bøyer meg i støvet Var kun følelsen jeg fikk på de.. Har ikke testet de med Marquis Men drit fete var de uanset
Noen som har hørt noe om/prøvd hvite mercedes i telemarks området?
Sitter på 2stk nå.
Sitat av Deci Vis innlegg
De hvite mercene er farlige. Folk jeg var med for tre uker siden ble jeg kjempedårlige, kastet opp og jeg følte seg jævli varme. Rusen var tung og lite behagelig.

Note: Dette var av 1stk. Det å dobbeldroppe disse må være risky buisness! Og hver pille veier 0.33 gram hvis jeg husker rett, så det er en god dose med piperaziner eller noe lignende. Store piller.
Vis hele sitatet...

Ditto... bare varme og drit, jævlig opptur. Nedturen tok jo evigheter, men i godt selskap kan den prates/les vekk på et vis før hodepinene kicker inn igjen.
Ja leste at det kunne være de, men leste også at folk har hatt forskjellige piller med samme trykk. Iafall totalt forskjellige opplevelser så tenkte kanskje det var samme merke, men ikke samme innhold.
Står jo på commets også at de er gode, men vet ikke helt. Vurderer å prøve en.
No Names

noen som har vert borti disse, de er runde ganske små, vil si ca 0,3 cm i diameter og har en trykt sopp oppe og delestripe under.

Skal vist være mdma og soppekstrakt. tenkte å sjekke litt rundt de før jeg eventuellt spiser så hvis noen har testa eller vet noe om disse hadde det vert satt pris på all informasjon
Sitat av skepsis Vis innlegg
No Names

noen som har vert borti disse, de er runde ganske små, vil si ca 0,3 cm i diameter og har en trykt sopp oppe og delestripe under.

Skal vist være mdma og soppekstrakt. tenkte å sjekke litt rundt de før jeg eventuellt spiser så hvis noen har testa eller vet noe om disse hadde det vert satt pris på all informasjon
Vis hele sitatet...
Hvilken farge er de? Hvis de er blå er det mulig det er pillene som omtales i innlegg nr. 507, 510 og 511.


Etter all sannsynlighet er det 2C-B i dem, ikke soppekstrakt.
de er lyseblå så ja ^^
Sitat av skepsis Vis innlegg
No Names

noen som har vert borti disse, de er runde ganske små, vil si ca 0,3 cm i diameter og har en trykt sopp oppe og delestripe under.

Skal vist være mdma og soppekstrakt. tenkte å sjekke litt rundt de før jeg eventuellt spiser så hvis noen har testa eller vet noe om disse hadde det vert satt pris på all informasjon
Vis hele sitatet...
Regner med det er disse?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17599
ser ut som det ja takker
Noen som vet noe om doble rosa hjerter?
Prøvd vanlige rosa hjerter, og de ga bra funk de. Ble ganske trippa av de.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Mer utfyllende beskrivelser enn det der ovenfor er påkrevd. Det har vært litt slapt her, men jeg skal bli flinkere til å slette slike poster fremover.
Ryktene sier at rosa hjerter er MDMA med litt amfetamin i. Ikke ta meg på ordet, men det jeg har hørt har vært utelukkende positivt...
Brune d&g testet med marquis, ser da lovende ut?

http://bildr.no/thumb/461028.jpeg
Rosa elefaner ,noen som vet hva som er oppi de?
Noen som har en litt mer presis mening om hva som er i disse? http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17537 Jeg aner ikke
Det er ikke lurt å ta mer enn en av de atombombene av gangen. Tror ikke det er noe piperazin i de, man føler seg ikke uvell slik som på det, men dæven å en fungerer.
En halv av de nuce'sa tror jeg faktisk holder. Og hva det er de aner jeg ikke, har ikke vært borti så mange 2c-stoffer, men det finnes jo en drøss andre stoffer.

Begynte å glise etter en halvtime etter inntak. Smilte og lo ganske godt for meg selv med headsettet på hodet, men så halvannen time etter inntak begynte ting å bli jævli mye. Jeg ble veldig varm et par timer, alt skinnte og glødet, ting bevegde seg og. Musikk ble litt for mye etterhvert og tror det tok rundt 2-3 timer etter inntak før jeg følte at jeg hadde nådd toppen. Men denne toppen ga seg ikke før det hadde gått rundt 5-6 timer etter inntak. Ting glødet, skinnte og bevegde seg faktisk nesten hele dagen etter og. En halv hadde vært nok.
Brune D&G var milde. Lønner seg nok å ta to på en gang eller knuse dem opp og droppe dem i rizlapapir da de er sykt hardt pressa.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har hørt noe om de røde kassadamene? Er noen røde litt små piller en vanlig(etter min oppfatning) med en dame på. Strek på baksiden og ganske bra trykket.
Skulle visst være bra, men har ennå ikke fått informasjon om innholdet. Hadde visst solgt utrolig bra og var sjeldene.
Sist endret av Nath; 19. august 2009 kl. 00:51.
noen som har prøvd de blå mushroomsene? kom over en del her i bergen=D stoormaaat
Sitat av fleinsopp1991 Vis innlegg
noen som har prøvd de blå mushroomsene? kom over en del her i bergen=D stoormaaat
Vis hele sitatet...
Se innlegg nummer 507, 510, 511 og 520

Edit: Og 522
Sist endret av The-kid; 20. august 2009 kl. 02:29.
Testet en Blue Mushroom i går, og de funket bedre enn forventet! Men det skal sies at jeg sniffet pillen da. Men så fort jeg får penger skal jeg ha flere, tenkte å teste med tre stykker. Tror man tripper ganske godt da, med tanke på hvordan ble på en.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Hva mener du med at du trippa på de? De inneholder noe annet en MDMA, som gir deg halliser og lignende?
Sist endret av Mullah; 22. august 2009 kl. 22:09.
De inneholder 2 C-B. La mye bedre merke til farger, mønstre og verden virket ganske anderledes. Fikk også den sykeste latteren som jeg ikke har hatt på evigheter. Ledde sikkert i en time, og vi viseste ikke hva vi ledde av. :P
Lo. Det heter "lo", ikke "ledde"
Sist endret av felix_poker; 24. august 2009 kl. 12:53.
har noen testa de som er på markedet nå om dagen?
Ville holdt meg unna de hvite mercedesene hvertfall, m.m du liker å kaste oppe og feber. Satt med høy feber, men lo av så si alt som gikk på tv. Likevel fraråder til å prøve dem.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Ville holdt meg unna de hvite mercedesene hvertfall, m.m du liker å kaste oppe og feber. Satt med høy feber, men lo av så si alt som gikk på tv. Likevel fraråder til å prøve dem.
Vis hele sitatet...
Kom latteren i bølger?
Testet mcPP med vilje engang, bare for å se hvordan det var.. Alt var litt "susete", ellers virket alt normalt, bortsett fra at ca hvert 15minutt begynte vi alle (4-5 stk) å le ukontrollerbart! Vi lo av samme ting, og vi kunne ikke skjønne hva som var morsomt med det.
Sist endret av fetter; 26. august 2009 kl. 19:38.
Er det noen som vet noe om disse? Jeg har aldri prøvd knips før,men har fått tilbud om å ta det med en veldig god kompis nå til helga, men jeg tør ikke prøve uten en anelse om hva som er i dem. Har hørt de skal være veldig gode,men that's it, har ikke hørt noe om innholdet.

Har hatt lyst til å prøve knips en stund nå,og håper mitt første møte med pillen inneholder så mye MDMA som mulig.
Og om noen kan svare på det: Hvor mange vil være trolig være "nok" for en førstegangsbruker? (fyller snart 20,og har ganske gjennomsnittlig kroppsbygning, om det i det hele tatt har noe å si)
Takk for alle svar
noen som vet helt hva som er i de gule atombombene? er fortsatt helt kake etter tatt en på torsdag kveld/natt, sovnet i 4-5 tiden etter noen øl å en joint, måtte opp kl 9 for å dra på nav, kom hjem ca 12 å la meg til å sove igjen, å jeg har faktisk sovet helt til nå:S gidder ikke regne det ut men jeg tror jeg har sovet over 30 timer til sammen...
Testa de atombombene med en "box-fresh" EZ-test for en måneds tid siden, og reaksjonen var like gul/oransj som i rapporten over..
Så det er vel en eller annen amfetamin-liknende substans i dem, og muligens noe annet drit, for folk får jo funk på dem, men ikke den ønskede effekten..
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har hørt/testet noen blåë øyne som skal være kommet.. til landet?? kan noen være snill å fortelle meg hvordan disse er .. takker på forhånd
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet noe om grønne omega eller hvite rolex?
Har hørt de hvite rolexene skal være goodshit. Ifølge pillreports er det MDMA.
Prøve de ut en dag selv.