Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1031
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har god erfaring med 2-cb og sjenerelt grei erfaring med amfetamin men har lyst å prøve denne comboen ettersom jeg har hørt skal det være en veldig bra kombinasjon, noen med erfaring?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har god erfaring med 2-cb og sjenerelt grei erfaring med amfetamin men har lyst å prøve denne comboen ettersom jeg har hørt skal det være en veldig bra kombinasjon, noen med erfaring?
Vis hele sitatet...
Høres skadelig og unødvendig ut.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Høres skadelig og unødvendig ut.
Vis hele sitatet...
Hvorfor høres det skadelig og unødvendig ut?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skal gå fint å blande disse to. Har bare prøvd begge hver for seg.

2-cb + amf høres ut som en oppskrift for episk sexy time. 2-cb ble jo brukt som sex booster før i tiden. Og amf, ja.... Har blitt noen timer der også
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor høres det skadelig og unødvendig ut?
Vis hele sitatet...
Fordi både amf og 2cb sliter på indre organer og tukler med hjernekjemien i såpass stor grad at det for meg virker helt unødvendig å blande dem.
Du får det nå til hvis du vil, selv om jeg aldri ville anbefalt det.
Trodde jeg skulle dø når jeg prøvde den comboen. Hjertet fikk kjørt seg veldig. Ikke å anbefale.
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Fordi både amf og 2cb sliter på indre organer og tukler med hjernekjemien i såpass stor grad at det for meg virker helt unødvendig å blande dem.
Du får det nå til hvis du vil, selv om jeg aldri ville anbefalt det.
Vis hele sitatet...
Tror du må lese litt på dødelige doser på hvert stoff
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Fordi både amf og 2cb sliter på indre organer og tukler med hjernekjemien i såpass stor grad at det for meg virker helt unødvendig å blande dem.
Du får det nå til hvis du vil, selv om jeg aldri ville anbefalt det.
Vis hele sitatet...
De fleste som dytter i seg rusmidler her på forumet er nok klar over at det kan være farlig. Spørsmålet er hvor farlig. Tror TS er ute etter om dette er en veldig toxic eller i verste fall en dødelig kombinasjon. Det tviler jeg sterkt på. Man kommer selvfølgelig bedre ut av det om man ikke tar noe som helst.

Personlig synes jeg det hørtes ut som en slitsom kombinasjon. Men jeg er ikke så beigeistret for 2-cb. Prøvd det i flere sammenhenger, og hver gang blir jeg bare lei.