Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 745
Hei,

Har et ønske om å anskaffe meg diverse varer fra smartshops i Nederland, men er litt usikker på hva dem har og hvor safe det er å ta det med hjem.

Jeg er i hovedsak ute etter growkits for sopp, og mimosa bark og nødvendige ingredienser for å lage Changa, Mimosa vet jeg ikke om er å få på slike shop, dog soppkits vet jeg.

En annen sak jeg lurer på er, hvor vanskelig er dette å smugle over grensene? Noen som sitter med erfaringer?

Detter er for egenbrul så er ikke nødvendigvis snakk om voldsomme mengder.
Sist endret av Toreokjeks; 21. september 2018 kl. 23:21.
Det er en risiko du må vurdere selv.

Ingen her kan si om det står en toller på flyplassen eller om han finner deg mistenkelig nok til å stoppe og sjekke bagasjen din.

Det er en risiko, er det verdt det?
For et soppkitt vil jeg faktisk si ja, det lukter ingenting som hunder bryr seg om så det er bare holdningen din som kan få deg stoppet.
Er du en person tollere ikke vil fatte mistanke med?

Har selv hatt med meg hasj tilbake hver gang jeg har vært der, tre ganger i ungdommen.
Ville ikke ha gjort det samme nå.
Sist endret av Kjelldriver; 22. september 2018 kl. 12:20.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Det er en risiko du må vurdere selv.

Ingen her kan si om det står en toller på flyplassen eller om han finner deg mistenkelig nok til å stoppe og sjekke bagasjen din.

Det er en risiko, er det verdt det?
For et soppkitt vil jeg faktisk si ja, det lukter ingenting som hunder bryr seg om så det er bare holdningen din som kan få deg stoppet.
Er du en person tollere ikke vil fatte mistanke med?

Har selv hatt med meg hasj tilbake hver gang jeg har vært der, tre ganger i ungdommen.
Ville ikke ha gjort det samme nå.
Vis hele sitatet...
Sist jeg kom fra Amsterdam var jeg 100% sikker på at jeg skulle bli huka inn på tross av at jeg ikke hadde noe annet en grindern min med leftovers i, vi brukte mæd lang tid i Taxfree å endte med å bli sist ut og da sto dem regelrett å skula på meg bår vi tusla forbi og ut. Viste seg at vi var siste utlandsflyet å gutta ville nok komme seg hjem istede for å glo på oss prøve å finne ut hvilken munch vi skulle ha med oss i bilen