Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1246
Kanskje feil underforum å poste det i, men antar mange som vil ha glede av dette ikke er så aktive på dataforumene Og, flashentusiaster kjenner ham sikkert fra før.

Carlson lager flashanimasjoner som kan få deg til å føle deg fjern på en nykter dag. Sjekk ut www.larrycarlson.com, spesielt "The High Voltage Living Creatures", om du vil ha deg en visuell trip.

Larry Carlson is a visionary multi media artist. Working with computers he creates artwork that is completely mind blowing. G4Tech TV called him "The Salvador Dali of the Next Century", and High Times magazine labeled him an "artistic mastermind". Working in the mediums of web art, digital art,animation, video art, collage and sound he presents us with the mystical dimensions of consciousness,coaxing us into sweet spiritualized epiphanies one moment then plunging us into completely bizarre surreal frenzies the next. Internationally recognized as one of the most original digital artists in the world today, his websites are at the vanguard of taking the internet to the next level.

A pioneer in multimedia experimental web-art, he first started exhibiting his artwork online in 1997. For the past five years Yahoo! directory has ranked Larry Carlson as the number one computer artist in the world. Newspapers around the world like London's Guardian, Montreal's Mirror, and Istanbul's Vatan News have done features on his awe-inspiring artwork.

Larry Carlson has exhibited his artwork in museums and galleries in the U.S., Brazil, Sweden, France, and Germany. He has also provided live visuals for major electronic music events in New York City,Las Vegas, Toronto,and Los Angeles,as well as mixing video live on tour with musical group, The Kottonmouth Kings.
Vis hele sitatet...
Word!
Njoa. Liker Flashback av Danny Gomez bedre.

(med mindre "The High Voltage Living Creatures" blir veeeldig mye bedre etter det første minuttet)
capo420's Avatar
Trådstarter
Den er veldig bra, ja

Noen av de andre filmene til Carlson nærmer seg samme sjanger (mindre masete, mer tolkbar grafikk).
Interessante greier! Noen av de er virkelig flott gjennomførte videoer.
Flashback er genial på syre.

Husker fremdeles den utrolig dype samtalen jeg hadde med katta i flashback :P
Hmm.. Det var greit nok, ikke helt min greie Kanskje bedre etter et blås..
Lurer på om jeg har en dårlig dag eller noe sånt. De filmene freaker meg ut. Fan, jeg får noia av dem.
"Funket" ikke akkurat så veldig på meg. Sikkert gøy på tripp da^^
Jeg fikk litt noia, trodde at den tingen sku bringe tilbake en tripp på noen måte ellernoe ^^