Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 479
Tjohei!

Føler jeg begynner å nærme meg et lydbilde nå etter lang tid og mange låter. Miksene/demoene får bedre lyd gang for gang. Fått bra tilbakemeldinger på denne låta foreløpig, men vet at skal man virkelig få så hatten passer er freak stedet!

Eneste "grums" jeg har fått foreløpig er teksten. Vet hva jeg ville med teksten , men det ble kanskje ikke noe lyrisk mesterverk. Eller funker det? Funker låta ellers? Melodi m.m?

Låta: http://soundcloud.com/pettersent/de-land

Noe "helt" annet: Jeg skal kjøpe meg en kondensator mikrofon som skal brukes til vokal opptak og opptak av akustisk gitar. Budsjett rundt 2500,- Anbefalinger/erfaringer?

(2 grunner til at jeg må ha ny mikk. Nr 1: Lei av å mikse meg i hjel med en dårlig mikk for å få bra lyd. Nr 2: Får besøk av ei venninne som skal synge en eller flere av mine låter. Greit å ha utstyret i orden da.. eh.. det hørtes litt "" ut kanskje.. )