Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1963
Hei. Noen her som har tatt blodprøve hos furst for.eks uten henvisning fra lege ? Er det mulig å møte opp på dropin time å si hvilke prøver man vil ta ?
Jeg har ingen erfaring med det, men for min del kan jeg (nesten alltid) ta de blodprøvene jeg ønsker dersom jeg har en god forklaring på hvorfor jeg har lyst til å sjekke det (knytte det til symptomer). Om fastlegen din ikke spiller på lag med deg der ville jeg heller byttet fastlege.
Sitat av MBTI Vis innlegg
Jeg har ingen erfaring med det, men for min del kan jeg (nesten alltid) ta de blodprøvene jeg ønsker dersom jeg har en god forklaring på hvorfor jeg har lyst til å sjekke det (knytte det til symptomer). Om fastlegen din ikke spiller på lag med deg der ville jeg heller byttet fastlege.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Jeg for ta en telefon til furst i morgentidlig.
Forstår jeg Furst som en privatpraktiserende klinikk får du gjort det du betaler for.

Volvat, f.eks
Jeg har tatt mange prøver hos Furst som privatperson. Er bare å møte opp til dropin. Si i skranken at du ønsker å fylle ut selv hvilke prøver du vil ta, så får du et skjema hvor du haker av for alt du ønsker å teste. Noen ganger har vedkommende i skranken prøvd seg på at det er dem som skal fylle ut skjemaet og du forteller hva du ønsker å teste. Det blir veldig tungvint om det er mange ting du vil teste, enklere å ha skjemaet foran deg og hake av selv.