Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1110
Anonym bruker
"Pensjonert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dra til legevakt for rus uten å miste lappen. Det har seg slik at en linje ble kitt for stor og jeg sitter med puls på 170. Jeg tenker meg at dette kan vøre risikabelt så har lyst til p dra innom legevakten og ta EKG og blodtrykk for å sjekke at bie ikke er avlolig feil. Det jeg tenker på er at jeg ikke vil miste lappen eller få dette i journalen. Er det en mulighet for anonym akutt nødhjelp?
Anonym bruker
"Flygende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det du kan gjøre men det blir litt dyrt 1000-1500kr. Ring en privatlege forklar situasjonen med pulsen. Og si du vil sjekke deg annonymt. Det vil jeg tro legen går med på.
Du behøver ikke å være redd for lappen når du drar til legevakten. Dette er jo heller ikke noe du ikke trenger å opplyse om.

Men har du noia for hjertet, skal du heller ikke kjøre bil. Ring en drosje, selv om det er dyrt, men hva er vel den prisen når det gjelder din egen helse?
Sist endret av Denzel; 16. november 2019 kl. 23:03.
Anonym bruker
"Pensjonert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for gode tips. Hjerterytmen min har gått ned til 112 nå, så jeg er nok fin. Jeg har jo heller ikke opplevd brystsmerter eller åndenød fra den dosen jeg tok, så det er jo et bra tegn! Egenandel må jeg vel uansett ut med og det har jeg strengt tatt ikke råd til - og jeg orker ikke å begynne å krangle med nav om det. Det eneste jeg evt. skulle ha fått sjekket var en EKG og en blodtrykksmåling. Angående å holde kjeft om det; det vil nok være ganske alarmerende funn uansett iom. alderen min og at jeg har tatt amfetamin, og for en eventuell behandling av dette (diazepam, seroquel og kanskje andre ting) så er det jo fint at de vet hva det er jeg har fått i meg. Jeg føler jeg er ute av fare nå, men det er jo greit å vite til senere. Ha en ellers fin kveld.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Tok overdose på rivotril engang og broren min fant meg og kjørte meg på sykehuset heldigvis. hadde midder tidlig nyresvikt mistet ikke lappen.