Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 865
Lagger som pokker når jeg spiller av film i windows media player og vlc player.. kjører filmen fra skrivebord, ikke fra noen eksternt sted... KLikker snart! Hva er galt?
Hvilken pc har du?

Prøv å slå av unødvendige ressurser, sjekk for spyware. ( i sikkerthetsmodus)
og kjør en liten virus kontroll.. er det fortsatt gærnt, bør du tenke på å oppdatere hardwaren din litt
eisval's Avatar
Trådstarter
Har for tiden en Dell dimension xps B800 elr no... Ms xp, Intel pentium III, 384 mb ram... Virus og alt er sjekket, unødvendige ressurser er sjekket.. Men denne f**** dataen har et problem med store .wmv filer "gleder meg til ny"
Prøvd å laste ned nyeste driver til ditt skjermkort og evt. lastet ned nyeste WMP og VLC version? Kan hende dette funker. Når mine filmer (på den gamle maskina) lagget i VLC, trengte jeg bare en liten restart, så funket det bedre. Om ikke det funker, kan det hende at noen på google har samme problemet og kanskje evt. et svar?
eisval's Avatar
Trådstarter
Google var det første jeg gjorde... restart har jeg prøvd, men driver kunne jeg jo prøvd og lett litt bedre etter... Og kan jo laste nede nyeste wmp og vlc... Noen som vet noe mere? takk "jo10" "OoM"
WMV er etter hva jeg har forstått et ganske tungdrevet format. Sjekk instillingene for maskinvareaksellerasjon, kan være det er noe der. Prøv også noe som heter GOM Player (den drar alt knirkefritt på et regelrett vrak av en maskin jeg har).
eisval's Avatar
Trådstarter
Jeg brukte mpeg encoder og gjorde fila om til .avi, da funka den, men MYE dårligere kvalitet. Det er en ProFrag film cs:s, så mye redigering og mye som skjer, sån er nok dataen som henger litt etter. Takk for hjelpen
envaiorment
▼ ... over et år senere ... ▼
lastet ned Gom player men når jeg skal opne står det bare;cannot use overlay mixer.. hva må jeg gjøre?