Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1996
Jeg har planer om å bestille sopp fra ***

Problemet er at jeg bor hos foreldrene mine og de blir nok ganske mistenksomme når de ser en feit pakke fra sveits.. De er ganske mistenksomme fra før siden de har tatt meg for å ha cannabisplanter
Jeg tenkte det kunne være smart å skaffe meg en postboks som jeg kunne bestille til.. Jeg lurer på om man må være 18 for å bestille, og vet noen hva det koster?

Takk for alle svar
Sist endret av Cadex; 17. juli 2007 kl. 11:34. Grunn: vi tillater ikke henvisninger til steder man får kjøpt narkotika
Info fra posten.no (minst tjue tegn)
eisval's Avatar
Trådstarter
Det sto ikke noe om alder så hvis noen vet det hadde det vært fint
er det ikke mulig å leie postboks for mindre enn ett år?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Pastor David er arrestert av myndighetene i Sveits og du vil ikke mota noe som følge av donasjoner til Kirken. Selv om det gjerne hadde vært nobelt å donere til tross for at en ikke får noe sakrament i posten, så er desverre kontoen også frosset og eventuelle donasjoner vil neppe hjelpe.

For å oppsumere; IKKE BESTILL SAKRAMENTER FRA SMCZ, DU SETTER BARE DEG SELV I SØKELYSET!

Hvis du allikevel vil hjelpe / kontakte Pastor David i the hour of need så kan du sende han brev i fengselet på følgende adresse (inkluder gjerne noen pund, euro eller dollar ):

Untersuchungsfäftling Pastor David Schlesinger
Regionalgefängnis Bern
Zelle 309
Genfergasse 22
3011 Bern
Schweiz (Non-EU)
Tias, får jeg spørre hvordan du vet dette?
eisval's Avatar
Trådstarter
Er du helt sikker på dette, for det står ikke noen ting om det på siden deres?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis dere sjekker ut SMCZs Forum så finner dere et helt underforum dedikert til temaet (Pastor David in prison !).
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg vurderer å anskaffe postboks for bestilling av varer fra utenlandske pharmacies.
jeg lurer på om man ved bestilling av slik postboks må fremvise legitimasjon...?
Sitat av eisval
Det står ikke noe om at de ikke sender cubensis til norge
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør det.

Edit: Dessuten kom jeg på at jeg har forstått det slik at linking til sider som selger substanser som står på narkotikalisten i Norge var imot ordensreglene?
Sitat av Grauthue
jeg vurderer å anskaffe postboks for bestilling av varer fra utenlandske pharmacies.
jeg lurer på om man ved bestilling av slik postboks må fremvise legitimasjon...?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig må du legitimere deg for å få postboks, hva trodde du egentlig?
Jeg bestiller somadril fra utlandet rett hjem i postkassa.Blir stoppa noen ganger men skjer ikke en dritt, får bare brev om at sending inneholdt legemiddel og blir returnert. Så sender online apoteket en ny sending gratis. Så blir det et lotteri om den går igjennom.
Det er et lotteri slik bestilling,tollerene tar jo bare stikkprøver.
Men det er 2-3 uker somregel før bestillingen kommer fram så det er en tolmodighetsprøve.