Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2236
Hello,

Jeg drar til Florida nå til fredag, og da lurer jeg på om det går ann og kjøpe Pc spill i usa og så spille de her hjemme? Og om det fungerer og spille MP osv...
Det går fint.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Du kan f.eks kjøpe US-versjonen av WoW og spille på amerikanske servere. Du får ingen merkbar høyere latency, alle kan skrive/snakke engelsk bra og du slipper svensker.
hehe, ikke akkurat wow jeg tenker på
Akkurat MMO-spill har gjerne egne europeiske utgaver, men ellers er det fritt frem.
Noen som vet om man kan kjøpe gameboy spill derfra? Lillebror har så lyst på et spill Det er vel en sånn Gameboy Advance SP...
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Såvidt jeg vet er Gameboy-spill sonefri, så det spiller ingen rolle hvor i verden man kjøper dem. Man har jo ofte med seg gameboyen når man er ute å reiser, og da er det kjekt å kunne kjøpe et nytt spill uavhengig hvor man befinner seg
Kjøpe? Tips: Torrent
Sitat av microcefalus
Kjøpe? Tips: Torrent
Vis hele sitatet...
Han spør også om det virker multiplayer.
Da funker det ikke med torrents siden du må han en gyldig cd-key for å spille online.
med fare for å bli for OT, så må jeg jo si at det er fint å kjøpe spill man liker, istedet for å kun laste de ned.
Merk at US-versjoner av Nintendo DS spill ikke er kompatible med EU/Jap-versjonene i multiplayer. Om dette også gjelder Gameboy Advance SP vet jeg ikke.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av microcefalus
Kjøpe? Tips: Torrent
Vis hele sitatet...
Tips: greit å laste ned, men hvis men virkelig liker et spill, kjøp det.

1. Du kan spille det online.
2. Du støtter utvikleren, spill ville ikke bli utviklet om ingen kjøpte dem.
3. Oppdateringer og patcher er enklere.

Selv kjøper jeg de beste spillene, spesielt om de kommer fra kvalitetsutviklere som jeg vil belønne (f.eks Firaxis, Gas Powered Games, Bioware).