Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 551
Drar til USA i november, skal da kjøpe med meg et par ting.
Noen her som vet noe om hvor mye det er lov og ta med seg? og noe spesielt jeg burde tenkte på og kjøpe vis jeg drar ditt?
Vel, dollaren er forferdelig lav, så det meste du har lov å ta med kan lønne seg. F.eks vil elektronikk i sjangeren ipod, laptop osv være noe å satse på. Husk bare at laptopper ikke kommer med æøå der borte og at de har annerledes kontakter og spenning.

Tror grensen på hva du kan ta med er 5000 om du er borte over 24t, men er usikker. Det skal derimot mye til før de stopper deg, iallefall om utstyret et pakket ut og "brukt"
Ganske mange laptopladere er faktisk beregna på å bruke alt fra 110V til 240V, nettopp fordi de er beregna på å tas med på reise++. Sjekk det hvis du lurer på å kjøpe deg noe, så kan det hende at du slipper unna med å kjøpe deg en ny ledning når du kommer tilbake, ellers må det kanskje en ny lader til.
stemmer... jeg brukte min lader i usa, må bare få tak i den som går fra lader til veggen. men hvis du kjøper der får du ikke med æøå, men tror tegnknappene blir til dem om du skifter tegnsett