Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 4746
Hva syntes dere er best?

Jeg syntes sniping er mye bedre på mw1, selv om du ikke har slight of hand pro.

Ps. Noen som vet om snipingen på Black Ops blir lik mw1?
Selvfølgelig er sniping bedre i CoD4. Du har skikkelige snipere som M40A3 og Remington 700, som er artige å bruke, og du føler deg pro. Dessuten gjør mangelen på Sleight of Hand Pro at der er så og si ingen Quickscopers.

Banene er også mer snipervennlige, som f.eks Pipeline, Strike, Backlot etc. Alle har gode muligheter for å spille med en Sniperklasse, en Assaultklasse etc, noe som imho er awesome.
Sist endret av Deadlock Radium; 6. november 2010 kl. 22:59.
cod4!

mw2 er bare quickscopere....

cod4 tar skills ! <3
MW1 ....

Sånn er det bare
Går og "Quick" scope på mw1 og, men det krever mer skillz

Men tror sniping i Black Ops blir mer lik mw1 fordi du ikke kan aime fortere når du bruker Slight of hand.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Selvfølgelig er sniping bedre i CoD4. Du har skikkelige snipere som M40A3 og Remington 700, som er artige å bruke, og du føler deg pro. Dessuten gjør mangelen på Sleight of Hand Pro at der er så og si ingen Quickscopers.

Banene er også mer snipervennlige, som f.eks Pipeline, Strike, Backlot etc. Alle har gode muligheter for å spille med en Sniperklasse, en Assaultklasse etc, noe som imho er awesome.
Vis hele sitatet...
Du glemte den beste banen; Overgrown!!!!
"Call of Duty modern warfare 2", burde hete "Call of Duty Ninja Warfare"

Call of Duty 4 Modern Warfare: Bra skytespill!!

Call of Duty Modern Warfare 2: Ninjaer som springer rundt å kaster kniver
Er du gal? Crossfire er DEN beste sniper banen!

http://www.bigclan.ch/bigstats/cod4dom/cod4_mp_crossfire.jpg
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er du gal? Crossfire er DEN beste sniper banen!

http://www.bigclan.ch/bigstats/cod4dom/cod4_mp_crossfire.jpg
Vis hele sitatet...
men den er veldig "camper vennlig"
Sist endret av zeicko; 6. november 2010 kl. 23:27.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er du gal? Crossfire er DEN beste sniper banen!
Vis hele sitatet...
Tja, den kan diskuteres. Ikke noe er som å gjemme seg i gresset på overgrown.
Sist endret av affemelon; 6. november 2010 kl. 23:27.
nå ble jeg sulten på litt cod4
noen som er med på å ta et par matcher på cod 4 PS3?
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Banene er også mer snipervennlige, som f.eks Pipeline, Strike, Backlot etc. Alle har gode muligheter for å spille med en Sniperklasse, en Assaultklasse etc, noe som imho er awesome.
Vis hele sitatet...
Finnes det faktisk folk som spiller på de "vanilla" banene fortsatt hvis de spiller på pc? De er drepen kjedelige og "vennlige for alle", ikke minst bitte små. Det finnes hundrevis av andre baner å spille på, jeg har ihvertfall 402 stk og holder meg til servere der jeg stadig vekk får nye kart. La gå at man må levle på nytt, men spiller du noenlunde aktivt og godt skal det ta mindre enn 2 dagers spilletid å komme seg til 55. Den serveren jeg spiller primært på er jeg nå på min 4de "spiller", men jeg har bare setups med smg. (Ja, jeg begynner på nytt og tar bare en våpenklasse).

Når det kommer til sniping er det jo selvfølgelig verdt å huske at MW2 er en konsollsak, også den utgaven om er "laget" for pc. Det skal være hurtig og enkel action hele tiden, ikke av typen bruk 5 min på å komme på perfekt plass for å skyte. La gå, på "vanilla" kartene til MW1 er ikke slik taktikk heller mulig, men det er i det minste litt bedre.
Sitat av tvp Vis innlegg
nå ble jeg sulten på litt cod4
Vis hele sitatet...
Du kan spille med meg

Sitat av meitemark Vis innlegg
Finnes det faktisk folk som spiller på de "vanilla" banene fortsatt hvis de spiller på pc? De er drepen kjedelige og "vennlige for alle", ikke minst bitte små. Det finnes hundrevis av andre baner å spille på, jeg har ihvertfall 402 stk og holder meg til servere der jeg stadig vekk får nye kart. La gå at man må levle på nytt, men spiller du noenlunde aktivt og godt skal det ta mindre enn 2 dagers spilletid å komme seg til 55. Den serveren jeg spiller primært på er jeg nå på min 4de "spiller", men jeg har bare setups med smg. (Ja, jeg begynner på nytt og tar bare en våpenklasse).

Når det kommer til sniping er det jo selvfølgelig verdt å huske at MW2 er en konsollsak, også den utgaven om er "laget" for pc. Det skal være hurtig og enkel action hele tiden, ikke av typen bruk 5 min på å komme på perfekt plass for å skyte. La gå, på "vanilla" kartene til MW1 er ikke slik taktikk heller mulig, men det er i det minste litt bedre.
Vis hele sitatet...
Spiller du mw1 på pc?
Si meg, er dere gale hele bunten? mw2 er jo klart bedre enn mw1? ja quickscoping er litt irriterende, men som en som holder på sånn selv (etter altfor mange timer øvelse) så er det ikke så lettvint å quickscope som folk skal ha det til. Det som er irriterende i mw2 er camping, men det var ille på cod4 å, bare at da haddde drittsekken oversikt over nesten hele banen!

Jeg tror det er NOSTALGI i gangene jeg.

Nvm, fikk ikke med meg at det var snakk om bare sniping... Isåfall liker jeg våpnene i mw2 best, men mekanismen i mw1 bedre...
Sitat av TheDouglasWay Vis innlegg
Si meg, er dere gale hele bunten? mw2 er jo klart bedre enn mw1? ja quickscoping er litt irriterende, men som en som holder på sånn selv (etter altfor mange timer øvelse) så er det ikke så lettvint å quickscope som folk skal ha det til. Det som er irriterende i mw2 er camping, men det var ille på cod4 å, bare at da haddde drittsekken oversikt over nesten hele banen!

Jeg tror det er NOSTALGI i gangene jeg.
Vis hele sitatet...
Hos deg er det visst litt GALSKAP i gangene.

Det er ingeng tvil what so ever om at mw1 sniping er ekstremt mye bedre enn mw2. Sniperbanene er sååå mye chillere, sniperne er elsk <3 og som tidligere nevnt, man føler seg mer pro. Håper virkelig Black Ops ligner mer på mw1 enn mw2.
Sitat av TheDouglasWay Vis innlegg
Si meg, er dere gale hele bunten? mw2 er jo klart bedre enn mw1? ja quickscoping er litt irriterende, men som en som holder på sånn selv (etter altfor mange timer øvelse) så er det ikke så lettvint å quickscope som folk skal ha det til. Det som er irriterende i mw2 er camping, men det var ille på cod4 å, bare at da haddde drittsekken oversikt over nesten hele banen!

Jeg tror det er NOSTALGI i gangene jeg.

Nvm, fikk ikke med meg at det var snakk om bare sniping... Isåfall liker jeg våpnene i mw2 best, men mekanismen i mw1 bedre...
Vis hele sitatet...
Det som ødelegger mw2 er alle de killstreak rewardsene. Er helt idiotisk.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Spiller du mw1 på pc?
Vis hele sitatet...
Daglig. Som oftest flere ganger daglig.

Sitat av TheDouglasWay Vis innlegg
Jeg tror det er NOSTALGI i gangene jeg.
Vis hele sitatet...
Enten det, eller så er kanskje ikke alle ute etter å a) spille spill som gir masse action hele tiden. Noen av oss liker å blande litt taktikk inn i historien, ikke bare skyte, skyte, skyte.. eller b) vi har prøvd det nye, og gått tilbake til kvalitet.

Har jeg MW2, BC2 og søkk og kav med nyere spill enn MW1? Ja. Spiller jeg de? Nei. de er laget på en slik måte at det er action hele tiden. Noen vil tydeligvis ha det slik, men jeg liker pustepauser en gang i blant også. Ikke minst, dedikerte servere, punkbuster, mods og nye kart man ikke må betale for gir MW1 flere fortrinn enn de aller fleste nyere spill innenfor FPS.
Mw1 er best <3 THATS IT!

Har spilt nokk mw2 også, har ca 800timer spille tid. :S
Black Ops sniping er mye diggere enn MW2 Det er verdens beste spill, spilt i 12 timer idag
How? :O pc eller`?
De som har laget black ops har sagt at quickscoping er cheap. De lager derfor sniperne slik at det er vanskeligere å quickscope enn på de andre cod-spillene. Men er second stand og noobtubes er ikke cheap, siden det skal de absolutt ha med. Skjønner meg ikke på dem, jeg.
Sitat av MindFucked Vis innlegg
De som har laget black ops har sagt at quickscoping er cheap. De lager derfor sniperne slik at det er vanskeligere å quickscope enn på de andre cod-spillene. Men er second stand og noobtubes er ikke cheap, siden det skal de absolutt ha med. Skjønner meg ikke på dem, jeg.
Vis hele sitatet...
vell kan ikke påstå at quickscoping er cheap siden det tar litt skills. men second stand og noobtubes er med er jo et vidunder.

men kan vell ikke få i pose og sekk,...
Før noen pedanter retter meg: Jeg vet det heter second chance. Skrev feil
Last stand dere tenker på her kanskje?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Last stand dere tenker på her kanskje?
Vis hele sitatet...
er ikke sikker ;P
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Last stand dere tenker på her kanskje?
Vis hele sitatet...
Det er det samme som last stand, men man kan bli gjenopplivet av de andre på laget når man selv er i second chance.
Det er vel bare i WaW?
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Det er vel bare i WaW?
Vis hele sitatet...
Nei.

Second Chance/Final Stand er en Death Streak.
Last Stand er en Perk.

Hvor lønner det seg å forhåndsbestille Black Ops? Er det forsent å gjøre det i morgen, dagen før release?
Sitat av Atheos Vis innlegg
Hvor lønner det seg å forhåndsbestille Black Ops? Er det forsent å gjøre det i morgen, dagen før release?
Vis hele sitatet...
Om du spiller på PC så vil det lønne seg å bestille det rett ifra Steam, da laster du det bare ned, og installerer det når spillet blir sluppet 00:00 natt til tirsdag. Om det finnes noen måte og laste det ned på via PS3 / XBox vet eg ikkje.
Sitat av Atheos Vis innlegg
Hvor lønner det seg å forhåndsbestille Black Ops? Er det forsent å gjøre det i morgen, dagen før release?
Vis hele sitatet...
Om du kan hente i butikk, og tilfeldigvis spiller på PS3 anbefaler jeg gamestop. Bytt inn 2 brukte spill, få Black Ops til 199,-
mtp på at du finnes brukte spill nede i 50 kr, betaler du..rundt 300.

Edit: Tror de har samme tilbudet til Xbox, men skal ikke si det for sikkert.
Sist endret av Volch0k; 8. november 2010 kl. 00:47.
Ok, takk.
Får man forhåndsbestilt det i morgen tror dere? Eller er jeg sent ute?
Sitat av Tavish Vis innlegg
Nei.

Second Chance/Final Stand er en Death Streak.
Last Stand er en Perk.

Vis hele sitatet...
Med Final Stand blir du ikke gjenopplivet av andre på laget, da reiser du deg selv etter noen sekunder. Death Streaks er jo bare i MW2 (og Black Ops?). Såvidt jeg har fått med meg er det bare i WaW du kan bli gjenopplivet av lagkamerater.
Quickscope er ikke cheap. Det krever høy sense og veldig rask reaksjon. Synd det er tatt ut i BO
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Med Final Stand blir du ikke gjenopplivet av andre på laget, da reiser du deg selv etter noen sekunder. Death Streaks er jo bare i MW2 (og Black Ops?). Såvidt jeg har fått med meg er det bare i WaW du kan bli gjenopplivet av lagkamerater.
Vis hele sitatet...
black ops har ikke death streaks
Sitat av Atheos Vis innlegg
Ok, takk.
Får man forhåndsbestilt det i morgen tror dere? Eller er jeg sent ute?
Vis hele sitatet...
Tror du at de slutter å selge spillet etter release date?
Sitat av Atheos Vis innlegg
Ok, takk.
Får man forhåndsbestilt det i morgen tror dere? Eller er jeg sent ute?
Vis hele sitatet...

så lenge du er på forhånd så kan du forhånds bestille, etter release eller på release dagen så går det over til og hete bestilling
Black Ops er et faila produkt fra treyarch..
Sitat av MindFucked Vis innlegg
Før noen pedanter retter meg: Jeg vet det heter second chance. Skrev feil
Vis hele sitatet...
Last Stand og Final Stand er jo ingen problem, de har ett liv da, og da tar jeg alltid sjansen på å få utført challenges som Think Fast Stun osv. som krever at du dreper en person med en stun grenade o.l.

Sitat av alicante55 Vis innlegg
Black Ops er et faila produkt fra treyarch..
Vis hele sitatet...
Å? Hvorfor det da?
Blops kommer i posten hos meg i morgen, og jeg er noenlunde skeptisk, men må ha det for å totalt obliterate vennene mine i splitscreen
Sist endret av Deadlock Radium; 8. november 2010 kl. 15:16.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Å? Hvorfor det da?
Blops kommer i posten hos meg i morgen, og jeg er noenlunde skeptisk, men må ha det for å totalt obliterate vennene mine i splitscreen
Vis hele sitatet...
Etter jeg så denne filmen syntes jeg det så litt kult ut
Om jeg ikke husker feil så er det Treyarch som har kommet med Cod1, coduo og WaW? Som forøvring er noen utrolig gode spill. Så blir spennende å se hvordan Black ops blir.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Black Ops er et faila produkt fra treyarch..
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å mene det? Har DU sittet å spilt dette i 2-3-400 timer allerede kanskje?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hva får deg til å mene det? Har DU sittet å spilt dette i 2-3-400 timer allerede kanskje?
Vis hele sitatet...
Trengte ikke mer en 50 timer in-game i Medal of Honor for å få et inntrykk av at det er dritt.
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Trengte ikke mer en 50 timer in-game i Medal of Honor for å få et inntrykk av at det er dritt.
Vis hele sitatet...
Nei du sier noe der! Spilte betaen av MoH og det var nok for meg, etter å være vandt med styringen fra MW2 så klarte eg der bare ikkje, alt var bare feil for min del men det er nok en vanesak det også! Gleder meg sykt til BO kommer nå, det er bare 8 timer og noen min igjen!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Nei du sier noe der! Spilte betaen av MoH og det var nok for meg, etter å være vandt med styringen fra MW2 så klarte eg der bare ikkje, alt var bare feil for min del men det er nok en vanesak det også! Gleder meg sykt til BO kommer nå, det er bare 8 timer og noen min igjen!
Vis hele sitatet...
MoH sin mp var akkurat som å spille en dårlig versjon av BFBC2.
Du må ikke være for sikker på de timene på hjemmesiden deres, med mindre du spiller på xbox eller ps3. Fordi steam sier 17 timer.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hva får deg til å mene det? Har DU sittet å spilt dette i 2-3-400 timer allerede kanskje?
Vis hele sitatet...
Quickscoping er borte :O WHY!?!?
Sitat av Tavish Vis innlegg
Nei.

Second Chance/Final Stand er en Death Streak.
Last Stand er en Perk.

Vis hele sitatet...
Second Chance er et eget perk i Black Ops. Det er ikke en death streak.

http://www.cod7blackops.com/perks/
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Quickscoping er borte :O WHY!?!?
Vis hele sitatet...
fordi treyarch mener det er en "billig" måte og spille på. jeg mener det er feigt
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Quickscoping er borte :O WHY!?!?
Vis hele sitatet...
Fordi det tydeligvis er cheap. Se hvor fucka det blir da:
http://www.youtube.com/watch?v=U8GN8...layer_embedded