Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  591 187649
IB linje på internasjonal skole som krever 200% 24/7
Sitat av Frende Vis innlegg
Spørsmål: Hva er egentlig dagens steretyp på en stoner?
Føler dreads og jamaicalue er litt sånn 70talls.
Vis hele sitatet...
Folk spør meg ofte om jeg røyker, fordi jeg har dreads. Så dreads er nok ikke 70talls :P
tror nesten stereotypen har dødd ut, kjenner folk med alle forskjellige stiler som røyker

everyone does it ^^

IT support her btw
det folk tror: baggy sorte klær og drittkarakterer/drittjobb
sannheten: everyone does it

lokale coca dealeren jeg kjenner her på frogner har fortalt meg at 90% av alle som kjøper kokain er businessmenn oppi årene
Studerer medisin å røyker weed 5-6 ganger i uka, men bor dog i Praha hvor cannabis mer eller mindre er lovlig, derfor er det en ganske annerledes røyke kulter her nede enn det én forventer i Norge.
Vet at for mange så høres det ganske useriøst å røyke såpass mye som jeg gjør når jeg studerer det jeg gjør, men for meg så er det til stor hjelp i studiene. Er på skolen til ca 4-5 hver dag, så blir jeg sittende på biblioteket å lese til i 8-9 tiden, for å så gå hjem å ta meg et par bong-hit til kvelden. På den måten slapper jeg helt av og alt stresset fordufter totalt. Sover utrolig godt, står opp og er helt uthvilt og klar for en ny dag på skolen.
Røykte en del før, men slutta nå på grunn av maritim utdanning da dette er helt uakseptalbelt desverre :P
Går 2.vgs nå. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør videre etter skolen, men blir vel noe innen for grafisk design tenker jeg.

Røyker cannabis 1-2 ganger i uka, (er på pissings nå.. så har ufrivillig pause, men fyrer opp igjen i mars når jeg er ferdig med pissingsen^^)
Jeg tar årsenhet i psykologi, og har planer om å komme inn på profesjon etterhvert.
Har prøvd å ta opp fag og gjort mange ting siden jeg flytta ut, men det har som regel gått skeis pga. psykdom og faenskap.

Nå skal det sies at jeg nyter ulovlig rus veldig sjeldent, sist gang jeg røyka cannabis var for 2 år siden.
Men det går en del i benzo, efedrin, smertestillende, og andre beroligende midler. Alkohol derimot, rører jeg ikke.
Helikopterpilot i et veldig stort selskap. Røyker kun pot. Ingen vet om det, med unntak av en kollega som også røyker.
halla th ^____^

2. klasse VGS Medier og Kommunikasjon. Har vel tenkt å bli grafisk designer eller no.
Blir vel 1-2 ganger i uka (helger only).
Jeg er 19 år og har nettopp flyttet ut. Jobber heltid, tjener greit og skal ta opp noen fag fra vgs for å bedre snittet. Røyker cannabis hver dag og eksperimenterer med enteogener.

Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Folk spør meg ofte om jeg røyker, fordi jeg har dreads. Så dreads er nok ikke 70talls :P
Vis hele sitatet...
Skjedde det samme med meg da jeg hadde dreads. Alle med dreads røyker nok, men alle røyker uansett utseende.
Røyket i ny å ne i 3år nå, Røyket hver dag i omtrent ett år, akkurat som jeg gjør nå
Mens utdanning står det dårlig til med, har vell sløst bort 4år på skolen nå, og ble nå i høst kasta på hue å ræva ut av folkehøgskole, akkurat pga ``cannabis`` Tåpelig, var morsomt, anbefaler ikke kristene skoler ;P. Ellers nå får tiden, jobber jeg i ny å ne rundt omkring via vikarbyrå, der det meste av pengene går opp i røyk. Lever som en slask, som er alt for digg Men skal ta meg sammen nå, finne en passe jobb så ta utdannelse, så får vi se hva jeg ender opp som
Har også prøvd ett par ganger, Flein, Valium,rivotril. Listen vill nokk vokse, men holder meg unna sprøyter å slikt.
Sist endret av Chemikalie; 15. desember 2011 kl. 21:51.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Jobber på hotell, i resepsjon.

Driver på med hasj nå og da
▼ ... over en uke senere ... ▼
det er så mye mer en dere tror der ute... vet om 1 vernepleier og 1 sykeplier (den ene får 16 mg subutex av legen og han andre får 24mg.. etter fler år på heroin i samme yrke (Psykiatri og PU) (De mister sefølegilg fordelen med å kontroll på medisiner)
Fra jeg begynte til nå har jeg gått 3 år VGS (Elektro --> Serviceelektroniker), jobbet som telefonselger i ca 1 år, vært i siviltjenesten, går VGS påbygg og skal begynne å studere på universitet til bachelor i engelsk til høsten.
Arbeidsledig dessverre. Har jobbet som snekker og altmuligmann på byggmakker tidligere.
sitt i fengsel, vente på å få godkjent uføretrygd, bruke alt av nark utenom opater
Barn og unge ! Fast ! Hint: Småbarn. Røyker når jeg føler for det, men ALDRI I JOBB SAMMENHENG ! Vært på barne psykeratrien også! Men igjen ALDRI RØYKET I JOBB SAMMENHENG kunne aldri falt meg inn. Jeg har visse punkter jeg lever etter..
Medisinstudent, og jobber som portør på sykehus på sommeren. Liker å ta en blås i ferier og når jeg ikke har noe ansvar eller noe annet å forholde meg til.
Jeg tar meg gjerne en blås med cannabis i blandt, jobber som assistent for boliger for psykisk syke, og har tenkt til å begynne på økonomistudier til høsten
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg administrerer servere for skatte-etaten og røyker ca 5 gram hasj om dagen.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Utdanner meg som dataingeniør. Røyker et par ganger i uka.
Reiser og festivaler på heltid. Solgt noen dikt. Ellers tar jeg det rolig

Hasj, Øl, Mdma og psykedelia....
Sitat av Intervett Vis innlegg
Jeg administrerer servere for skatte-etaten og røyker ca 5 gram hasj om dagen.
Vis hele sitatet...
0,5
En grov kommafeil her gitt.
Sitat av ganesh Vis innlegg
Reiser og festivaler på heltid. Solgt noen dikt. Ellers tar jeg det rolig

Hasj, Øl, Mdma og psykedelia....
Vis hele sitatet...
Høres ut som noen har funnet den perfekte livsstilen
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Intervett Vis innlegg
0,5
En grov kommafeil her gitt.
Vis hele sitatet...
Jeg som trodde vi hadde funnet løsningen på hvorfor byråkratiet går så treigt.
Har fullført Vgs Helsefagarbeider, men jobber for tiden i barnehage. Har ønske om å bli sosionom eller spilldesigner etterhvert. Har røyket Cannabis i snart to år, og nylig funnet stor glede av Salvia, men røyker kun på fritiden min.
Røyker cannabis oftest flere ganger i uka. Hadde jobb på ei pølsebu, men den ble lagt ned. Går også på videregående på helse og sosial, men skal over på IKT til høsten. Nettopp søkt på jobb som telefonselger, og håper jeg blir tatt inn der. Har mange gode karakterer, men har i motsetning til dette mye fravær. Skulket mye før for å sove, være hos min søster eller kjæreste og for å røyke. Men har tatt meg sammen og nå går det nok så fint
Longboarder
zitare's Avatar
Har en master i økonomi og leter for tiden etter ny jobb.

Røyker weed, 2 - 3 ganger i uken pluss cola, amf, ++ sånn 6ish ganger i halvåret.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har for tiden ingen jobb ettersom jeg snart skal inn på forfatterstudiet. Har da selvfølgelig ambisjoner om å bli forfatter, journalist eller noe innenfor dette yrket. Jeg er enda ung, og hva jeg faktisk vil drive med senere i livet utforsker jeg nå. Det blir en del turer til blant annet Berlin, Los Angeles og San Francisco. Å få Komme bak kulissene i Hollywood kan bli utrolig interessant. Jeg har også utrolig mange andre tanker og Idéer. Tiden vil vise!

Har tidligere jobbet som blant annet kinomaskinist. Hvis det blir snakk om noen deltidsjobb etter hvert blir det nok som gruppetimeinstruktør eller personlig trener.
Begynte å røyke i 10.klasse har siden dette tatt fagbrav og videregående utdanning som Barne og Ungdoms Arbeider.. holder nå på med studiespesialisering før jeg skal videre på universitet/høyskole... Jeg røyker daglig :/
Sitat av sneipen Vis innlegg
Er litt skeptisk til at denne tråden blir noe særlig aktiv, men jeg lager den uansett..
Denne tråden er rettet til den gruppa som røyker cannabis eller andre stoffer, jeg er litt nysgjerrig på hva slags yrker dere har. Passer dere til det stereotypiske bildet som dere fleste har hørt, eller er det personer i denne delen av forumet som har god jobb med god lønn. Eller jobber dere med utdanning og har store fremtidsvisjoner. Eller har dere null planer, og prioriterer rus for å si det litt slemt.
Viss dere ikke ønsker så trenger dere ikke å skrive noe detaljert om hva dere driver med.

Jeg begynner enkelt. Driver med utdanning, er for øyeblikket usikker på hva slags muligheter jeg skal benytte meg av i fremtiden. Gå litt i detaljer viss tråden ikke dør med en gang...

Litt usikker på om tråden passer her, admin får flytte den viss h*n ønsker..
Vis hele sitatet...

Kult å se at det blir tatt opp en sånn tråd her.
Jeg røyker weed sånn av og til liker jeg å si,men det blir nok litt mer enn det. Jeg røyker også heroin noen ganger i helger eller når jeg føler jeg kan slappe helt av. Men dette gjøres kun når det er plass til det i livet mitt.

Jeg er barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Røyker, drikker, tar litt opiater og sopp/LSD/MDMA/GHB Amf. osv. Men det er kun THC og alkoholen som blir brukt mye, nesten hver dag.
Forbruket/missbruket går opp og ned alt etter årstidene og hva som skjer rundt meg.
Er helt nykter ca 5 mnd. i året grunnet jobb på sjøen, noe som har reddet meg fra og havne på kjøret. Har vel flaks som jobber på verdens best betalte "avrusning" Vet litt om det meste som har med rus og gjøre, har holdt på lenge og har rukket og være på rehab et par ganger.
Trikset for og holde hode over vannet er: Møt alltid opp på jobb. Kjenn dine begrensninger. Pass godt på vennene du hadde før du begynte med rus. Ta vare på familien. Vær åpen om bruken din til de du stoler på, så får du tillit igjen.
Man kan selv om man er "narkoman"!
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Drikker til sanses hver helg, og litt kos i ukedagene. Røker dalig, tar en del forskjellige opioder, pepper, kola av det mest vanlige.

Akkuratt nå er jeg litt inne i student livet igjen, men jobber litt som automatiker og elektriker, da med prosjektering og litt ingeniør arbeid i tillegg. Vell og merke tar og kommer jeg ALDRI til og ta noe mens jeg er på jobb. Før denne tid jobbet jeg som maler og da røyka di fleste på jobben... deilig og være høy, ha chill musikk på øra og male vegger med rulla på autopilot

Syntes det er greit og kunne kose seg på sin egen fri tid hva det nå enn måtte være, men og komme rusa på jobb nesten uansett hva slags arbeid det er snakk om syntes jeg dessverre er litt lavmål. Skulle jeg stått og diskutert med en prosjekt leder om ditten og datten mens jeg var høy som en pære sier det seg selv at jeg ikke bare hadde detti ut av samtalen hvert sekund men detti ut av firmaet også hahahaha
Den undervurderte
Jobber som plateprodusent. røyker weed på fritiden, noe det er mye av, egentlig, hehe
Yrkessjåfør, røyker kanskje 2 ganger pr 3dje mnd. Er veldig påpasselig angående rus og bilkjøring, så blir stortsett når det er langhelg, eller fri mer en 3 dager. Drikker ikke, og rører ikke andre rusmidler.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Hender jeg tar meg en blås i ny og ne og jeg jobber innen IT/Reklame og regnskap.
Jobber på bakeri og røyker. BLir mye munching kan enn si
Røyket fra morgen til kveld til jeg ble busta og går på pissings, men vg1.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Selger megafon
Røyker grønt alt fra 1-4 ganger i uka.
Går studiespes vg1 og får 4 i alle fag :P ska komme meg opp på 5, ellers jobber jeg som servitør/ ryddegutt/altmuligmann på en cafe
Går på skolen, vg1 helse og sosial. IKT til neste år (om ikke pauseår) for tiden går det ganske dårlig. Sikkert ikke bare fordi jeg ruser meg, men fordi jeg ikke har særlig bruk for det jeg lærer på skolen nå. Kan si at jeg er litt ute på kjøret med mye fravær, fare for standpunkt karakterer, og et temprament som ofte går utover lærere. Røyker en del, gjennomsnittlig 4 ganger uka, både brunt og grønt, og tar gjerne noe annet snadder en sjelden gang i blandt. Jeg søker på en del jobber, med gode skreddersydde søknader, men har ikke fått noe svar enda.
Sist endret av sykotisk; 25. april 2012 kl. 09:46.
Platearbeider (Industriarbeider for dere som ikke vet hva det er, sammensetting og sveising av rammer til borre rigger etc)

Vært mye hasj og til tider en del pot, skjønte etter 3 måneder med konstant røykings hver dag at jeg måtte slutte for jeg ble så lat og ubrukelig på jobb i slutten, hadde ingenting problemer med å legge thc'en på hylla.

Er glad i litt bra pepper i ny og ne, det er min ting.
Sitat av badgeren Vis innlegg
Er glad i litt bra pepper i ny og ne, det er min ting.
Vis hele sitatet...
Have phun but beware, peppern er vanskeligere å legge på hylla
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Second that!
Er selvstendig næringsdrivende som håndtverker. nå drar jeg rundt å fikser Rema 1000-butikker. Brukte å røyke hver dag, men etter jeg fikk barn, ble det veldig skjeldent.
Grunnet psykiske/søvn problemer og rusbruk så gjør jeg ingenting for tiden...
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Grunnet psykiske/søvn problemer og rusbruk så gjør jeg ingenting for tiden...
Vis hele sitatet...
Slenger meg på her...
snekker/tømrer tar en joint i ny og ned og om mye overtid jobb så dupper jeg fingeren i posen for og bli litt om i overleppa.
Jeg har nå sluttet med ulovlige subs. pga fått en sønn. Men har røyket de siste 8årene, og jobber som avd. leder på expert.