Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  591 188296
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Jobber som flykaptein i Ryan air.

Bruker speed bare på oversjøiske flighter.
Siden vi ikke kan røyke i cockpit, går det mye i hasj brownies.
Vis hele sitatet...

Som flere har sagt før her. TROLL!!

1. Hvis du hadde jobbet i Ryanair så regner jeg med at du hadde greid og skrive navnet på arbeidsgiveren din riktig.

2. Jo, piloter kan og pleier og røyke i Cockpiten. Cockpiten har sitt eget luftesystem, så det er ikke noe i veien for det.
Går studiespesialisering VG1. Butikk selger på deltid
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Jo, piloter kan og pleier og røyke i Cockpiten. Cockpiten har sitt eget luftesystem, så det er ikke noe i veien for det.
Vis hele sitatet...
Det gjør vi ikke. Det er mulig enkelte piloter på cargo flights sniker seg til en blås i ny og ne, men på passasjerflyvninger har røyking vært forbudt de siste 10-15 årene.

Luften fra cockpit passerer gjennom kabinen for å bli ventilert ut gjennom outflow valve(s) bak i maskinen.

Rus i form av alkohol og forskjellige narkotiske stoffer er også meget dumt da det er hyppige kontroller og en kultur for å rapportere kolleger som man mistenker er ruset.
Sitat av Skapsprenger Vis innlegg
Det gjør vi ikke. Det er mulig enkelte piloter på cargo flights sniker seg til en blås i ny og ne, men på passasjerflyvninger har røyking vært forbudt de siste 10-15 årene.

Luften fra cockpit passerer gjennom kabinen for å bli ventilert ut gjennom outflow valve(s) bak i maskinen.

Rus i form av alkohol og forskjellige narkotiske stoffer er også meget dumt da det er hyppige kontroller og en kultur for å rapportere kolleger som man mistenker er ruset.
Vis hele sitatet...

Pfft! På samtlige flyvninger sier de på høyttaleranlegget at røyking ikke er tillatt i kabinen eller på toalettene. Når de er spesifiserer at det ikke er tillatt i toalettene og utelukker cockpiten må det være fordi det er lov å røyke i cockpiten.
Meldinger de utlyser er målrettet mot passasjerer, de utelukker cockpiten fordi det skal ikke være passasjerer der anyways.
Sist endret av Sixpounder; 11. april 2011 kl. 05:04.
har full jobb tjener godt, utdannet personlig trener og tar timer på si (kanskje litt dobbeltmoral) , dog ikke ferdig med vgs av den grunn at jeg hater å lese, og er rastløs som person. planer om å lese videre etterhvert.


har brukt knips, mdma, pepper, og røyker en gang i mellom - dette er mest forbeholdt større fester i utlandet, knips etc på party og røyke når en kommer hjem for å sove godt.
Jeg jobber som Pilot for SAS, har ruter for det meste til Danmark og Øst-Europa. Bruker sjelden rus på jobb men det hender at jeg trenger litt amfetamin når jeg flyr lengere strekk, har også brukt Morfin i Flyet ved store ryggsmerter. må man så må man. Div tester er egentlig ingen problem for meg, Fordi en venn av meg er lege og han har skrevet ut respter på både opiater og amfetaminer.

Uten om det bruker jeg som regel Cannabis, MDMA, Morfin, Oksykodon, Amfetamin og Kokain. Tar også en gang på fylla når jeg føler for det.
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Jeg jobber som Pilot for SAS, har ruter for det meste til Danmark og Øst-Europa. Bruker sjelden rus på jobb men det hender at jeg trenger litt amfetamin når jeg flyr lengere strekk, har også brukt Morfin i Flyet ved store ryggsmerter. må man så må man. Div tester er egentlig ingen problem for meg, Fordi en venn av meg er lege og han har skrevet ut respter på både opiater og amfetaminer.

Uten om det bruker jeg som regel Cannabis, MDMA, Morfin, Oksykodon, Amfetamin og Kokain. Tar også en gang på fylla når jeg føler for det.
Vis hele sitatet...
No offence, men du skulle hatt juling hvis du bruker de stoffene for å more deg!
Jeg har kun brukt opiater og amfetamin og diverse amfetaminer i cockpit. Jeg har aldri brukt de andre stoffene på flygning. Jeg bruker de for moro såklart, og for å få tiden til å gå. Er veldig slitsomt og kjedelig og sitte 7-8 timer med autopilot. Brukte de mest før når jeg jobbet for et annet selskap, kjørte mange turer til Asia. Tok da rett og slett sjangsen så lenge været var bra, å kjøre ruset helt til landing. Oksykodon er genielt valg der pga det varer kort. Amfetamin varer mye lengere, men jeg blir ikke særlig ruset av det, reaksjonsevnen er den samme, om ikke bedre med amfetamin. Jeg driter i hva de lærte meg under opplæring i forhold til visse typer rus. Amfetamin har nærmest ingen påvirkning på reaskjons evnen etter min erfaring, det gjør også at du tør mer.
Sist endret av MacinMan; 17. april 2011 kl. 21:35.
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Jeg har kun brukt opiater og amfetamin og diverse amfetaminer i cockpit. Jeg har aldri brukt de andre stoffene på flygning. Jeg bruker de for moro såklart, og for å få tiden til å gå. Er veldig slitsomt og kjedelig og sitte 7-8 timer med autopilot. Brukte de mest før når jeg jobbet for et annet selskap, kjørte mange turer til Asia. Tok da rett og slett sjangsen så lenge været var bra, å kjøre ruset helt til landing. Oksykodon er genielt valg der pga det varer kort. Amfetamin varer mye lengere, men jeg blir ikke særlig ruset av det, reaksjonsevnen er den samme, om ikke bedre med amfetamin. Jeg driter i hva de lærte meg under opplæring i forhold til visse typer rus. Amfetamin har nærmest ingen påvirkning på reaskjons evnen etter min erfaring, det gjør også at du tør mer.
Vis hele sitatet...
Åja, for å tørre mer er jo absolutt det vi 200 pasasjerene liker best ved pilotene våre. Kom deg ut av pilot yrket da hvis du kjeder deg så mye i lufta at du må ruse deg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Går VG2 nå, tømrer. Så påbygg til året ; )

Røyker kun cannabis, aldri prøvd noe annet.
laviq: anbefaler deg å tenke igjennom nøye før du velger å benytte deg av ett rusmiddel for å flykte fra stress i hverdagen. I mine øyne høres dette ut som oppskriften på ett startende missbruk, stresset med skole og trening for en på 16 er minimalt iforhold til hva du vil møte senere i livet på uni, høgskoler, eller kanskje også vgs.

Lær deg heller hvordan du skal takle hverdagen bedre uten rusmidler! Virket smartere å bruke rusmidler som en happening i feks helger når du er feks over 18, og ikke missbruke det for å slippe unna skolehverdagen i en alder av 16.
Enig, rus bør brukes i medgang, og ikke i motgang. Det beste er å lære seg å håndtere stress på en god måte uten bruk av rusmidler. Først da kan man tillate seg å BRUKE rusmidler med moderasjon.
Sitat av laviq Vis innlegg
Jeg er bare 16 så jeg går på ungdomsskolen fortsatt, har ikke klart å finne meg noen jobb enda.
Jeg har faktisk aldri prøvd cannabis men har vært veldig nær og føler det kommer til å skje ganske så snart fordi jeg sliter veldig mye med stress pga høye krav til meg selv med skole, trenings osv.
Vis hele sitatet...
ikke bruk det for å "komme deg bort" fra hverdagen, jeg begynte når jeg var 15-16 å drikke hver halg for "å komme meg bort" det endte med at jeg etter en stund drakk hver dag, jeg så hva jeg holdt på med, og drakk etter dette ikke på nesten ett år for å gjenvinne kontrollen over meg selv.


jeg bruker nå andre ting til fest, men da for å forsterke gleden i det jeg gjør, for å gjøre noe som er gøy enda fetere slik som disse festene jeg drar på i nederland, har visse retningslinjer, slik som å aldri blande slikt med alkohol etc. og ikke noe man skal gjøre hverdags...

men for all del vær forsigtig, da det er veldig fristende å prøve mer...

jeg for min del har nå valgt å ta en liten pause fra sånt, for å unngå dette...

Sitat av Vargas Vis innlegg
Enig, rus bør brukes i medgang, og ikke i motgang. Det beste er å lære seg å håndtere stress på en god måte uten bruk av rusmidler. Først da kan man tillate seg å BRUKE rusmidler med moderasjon.
Vis hele sitatet...
absolutt enig i det der! rus (i moderate mengder) kan/bør/skal brukes til å forsterke medgang ikke fjerne motgang...
Sist endret av talita; 5. mai 2011 kl. 13:45.
Førsteåret VGS, service, driver en god del med data o.l på fritiden og om alt går i boks hiver jeg meg med på og starte eget firma

Hasj en sjelden gang, type 2-3 ganger i året, da helst når man har huset helt for seg selv, MASSE mat, og en god film i sofaen

Visse interreser for salvia, som jeg har planer om og prøve i nermeste framtid, ellers ikke noe spesielt interresert i psykedeliske stoffer, hatt 2-3 turer på flein og that's it. Har en eksnarkoman onkel jeg har sett bli dra ned, og den veien vil vi ikke gå
Er ganske innrøkt og har noen år og noen hundre gram hasj og pot på samvittigheten. Har vært student og daglig leder på en større bokhandelkjede. Studerer for øyeblikket til mastergrad i amerika.
Har også stor interesse for Terence McKenna og andre psykadeliske filosofer (I det siste har jeg blitt litt forelsket i Joe Rogan), og har spist noen psilocybinsopper i mitt liv. Fortsatt til gode å prøve DMT eller syre, men det ligger nok i kortene.
Har nytt cannabis på en daglig basis siste ~3 åra, og vært servitør i 100% stilling hele tiden, ofte med 12-13 timers dager, 200-250 timers måneder uten stress. Det å komme hjem til en joint å kunne virkelig slappe av, gjør at eg fortsatt er i yrket...hadde aldri taklet dette her over en lengre periode edru :P
Jeg røyker cannabis ca en gang i uka. Går også ut av VGS med 6 i Matte R2 og Fysikk 2. Rimelig fornøyd
Fesker yrket dessverre, men skal skaffe meg en god jobb snart som mulig

Jeg sier ikke at jeg har god kontroll over min røyking, men har faktisk bare røykt 3 -4 ganger i mitt liv
Kan skaffe når jeg vil, og sitter alltid med penger, men cannabis eller andre "ulovelige" rusmidler frister meg overhode ikke, kan lese om cannabis, eller bare gi bort hasj!
1 gang iblandt vil jeg faktisk slappe av, uten og tenke! Bare fyre opp eller spise!

Røyker bare når jeg føler får det, og alt er perfekt
Igjen, om jeg tok alle brukerene her som har posta "ja jeg driver med <rusmiddel>" og ser gjennom ALLE postene de har posta, tror ikke dere at jeg kunne fått inn bl.a yrke, bosted, muligens arbeidsplass, og andre faktorer som gjør det rimelig lett for noen å se hvem dere er? Mange (bl.a undertegnet) bruker samme nick flere plasser, enkelte plasser der fullt navn er tilgjengelig.

Think about it.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Igjen, om jeg tok alle brukerene her som har posta "ja jeg driver med <rusmiddel>" og ser gjennom ALLE postene de har posta, tror ikke dere at jeg kunne fått inn bl.a yrke, bosted, muligens arbeidsplass, og andre faktorer som gjør det rimelig lett for noen å se hvem dere er? Mange (bl.a undertegnet) bruker samme nick flere plasser, enkelte plasser der fullt navn er tilgjengelig.

Think about it.
Vis hele sitatet...
Skjuler ingen ting ! trur du klare og finne alt om meg på noen minutter
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fagbrev som elektriker, skal slutte til høsten for å ta allmenn påbygg grunnet at jeg er dritt lei av det A4 livet jeg har levd de siste åra. Er klar for å lære masse nå, og leser en del om kroppspråk, manipulering, og litt psykologi.
Så videre blir det vel en utdanning i den rettninga.

Har en kompis jeg røyker litt med og vi filosoferer hele tiden sammen, uavhengig om vi er steine eller ikke.
En ting som det bør tenkes på hvis man ønsker et godt bilde av det gjennomsnittelige utdanningsnivået til mennesker som nyter ulovlig rus, er at det kanskje er mer lokkende å skrive i denne posten hvis du har en god utdannelse enn hvis du ikke har det. Kan tenke meg at det er en høyere andel av de som har en god utdannelse som poster i denne tråden, enn de som ikke har en "god" utdannelse og som poster.

Hvis dette er tilfelle er det lett å få et feilaktig intrykk.
Sist endret av villmannen; 6. juni 2011 kl. 17:40.
Sitat av villmannen Vis innlegg
En ting som det bør tenkes på hvis man ønsker et godt bilde av det gjennomsnittelige utdanningsnivået til mennesker som nyter ulovlig rus, er at det kanskje er mer lokkende å skrive i denne posten hvis du har en god utdannelse enn hvis du ikke har det. Kan tenke meg at det er en høyere andel av de som har en god utdannelse som poster i denne tråden, enn de som ikke har en "god" utdannelse og som poster.

Hvis dette er tilfelle er det lett å få et feilaktig intrykk.
Vis hele sitatet...
Det er klart.
Men det gir uansett et inntrykk av at det ikke kun er stereotypene i samfunnet som driver med ulovlige rusmidler.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bruket i hovedsak amfetamin . Vært borti piller og heroin men syntes ikke så mye om det. Holder på m vidergående utdanning i 30årsalderen.har slitt mye m psyken og rusen har blitt en variant av selvmedesinering.
Røyker hasj jevlig i perioder. Har ikke merket noen store forskjeller siden jeg begynte. Har alltid gjort det svært bra på skolen, og ingenting har forandret seg der (går 3. året SSØ på vgs).

Når det kommer til om jeg møter stereotypen vil jeg si både ja og nei. Er vel litt mer produktiv, engasjert og motivert. Men føler meg som en del av pot kulturen, og de fleste som kjenner meg skjønner at jeg røyker bare på ting jeg sier og hvordan jeg kler meg. Holder det ikke som noen stor hemmelighet for venner, men går ikke og advertiser at jeg røyker heller.

Har jo etter hvert blitt kjent som pothead'en i vennegjengen, siden jeg har veldig få venner som også røyker. Eneste er jo at weed kan påvirke sosial livet da det er en gang i blant jeg velger å sitte inne og røyke i stedet for å dra ut, noe venner irriterer seg over.


Synes weed har gjort mer positivt for meg enn negativt. Jeg har blitt mer open-minded og er ikke så rask med å dømme andre mennesker. I tillegg er jeg litt mer avslappet som person, og tar ikke alt så jævlig seriøst hele tida. I tillegg så satt jeg en dag med jointen i handa og fant ut at jeg var dritt lei av å bo i et land der alle er så selvopptatt og lever i en så stor overflod at jeg blir kvalm. Så jeg bestemte meg for å reise til utlandet for å drive med litt frivillig arbeid før jeg skal studere. Mener jo dette er positivt, da weed inspirerte meg til å faktisk ville hjelpe andre mennesker uten å skulle ha noe igjen for det.


Så ja, jeg møter nok en del av stereotypene som er forbundet med hasj, i det at jeg identifiserer meg med stoner kulturen, men er langt i fra noen sofapotet som bare kaster bort livet på å røyke, slik som cannabis-røykere ofte blir fremstilt.
røyker ikke, men har prøvd mye annet gøy. Jobber i tvbransjen
Vil ikke nevne stilling, men har ansvaret for 15 medarbeidere.
Har kun brukt benzo og noe rc.
Mye lettere å konfrontere noen som ikke gjør en tilfredsstillende jobb når man har en valium i kroppen
er kokk men jobber bare deltid nå som jeg går studiespesialiserende for å kunne videreutdanne meg senere.
jeg liker lsd, mdma, flein, dmt og cannabis. Har også prøvd amfetamin og kokain. alltid fått litt over gjennomsnittlig bra karakterer, og jeg blir fortsatt sett på som "miss goody two shoes" av familie og kollegaer.
Sitat av yzzyx Vis innlegg
Pfft! På samtlige flyvninger sier de på høyttaleranlegget at røyking ikke er tillatt i kabinen eller på toalettene. Når de er spesifiserer at det ikke er tillatt i toalettene og utelukker cockpiten må det være fordi det er lov å røyke i cockpiten.
Vis hele sitatet...
Og sier de at det ikke er lovt å ta med pistoler på flyet, da må jo gevær være lovt?
Du kan ta med deg skytevåpen som innsjekket bagasje.
Sist endret av ErikH; 21. oktober 2011 kl. 13:47.
IT, IP nettverk. Liker å fyre en i ny og ned!
Holder fortsatt på med skole (vgs) Karakterer er på topp og mitt forbrukt av "stoff" har ingen negativ effekt siden jeg kan kontrollere bruken.
Røyker en god del. Studerer jus og jobber deltid i bank.

Røyker en del og har prøvd diverse annet. Studerer jus og jobber deltid i bank.
Sitat av dvs Vis innlegg
Røyker en god del. Studerer jus og jobber deltid i bank.

Røyker en del og har prøvd diverse annet. Studerer jus og jobber deltid i bank.
Vis hele sitatet...
Hvordan går jus-studiene? Hørt det er stort sett gjentakelser stort sett gjentakelser...
Jeg jobber på kontor innen logistikk.

Tar meg en blås av og til, og har eksperimenter med div sterkere stoffer.

Få vet om dette!
Mine hverdager blir som regel brukt til å lytte til musikk, spasere rundt i nærområdet/skogen, filosofere og kanskje sette meg litt inn i temaer jeg finner interessant... Og prøve å bli mer klok på meg selv. Jeg har verken fullført videregående skole eller grunnskolen. Jeg kan nevne at jeg gjennom hele mitt liv har hatt liggende i meg en svært kraftig sperre mot kommandoer, tvang og autoriteter, noe som blant annet har vist seg som kraftig hat og frykt til skolesystemet gjennom mine barndomsår. Det såkalte systemet som de fleste mennesker går gjennom har aldri vært min riktige vei i livet. Har til tider hatt det svært tøft psykisk, mye på grunn av ovennevnte årsaker. Det kan være hardt å føle at man ikke passer inn i samfunnet. Til gjengjeld har jeg selvsagt fått erfaringer og tanker mange andre aldri har vært i nærheten av. Hver sin vei. Ser ofte på livet som en eneste stor, spennende erfaring som jeg er veldig heldig å være med på. Da hender det jeg bare må sette meg ned å le høyt med deilig euforisk latter.

Rusmidler har jeg en forsiktig og sunn bruk av, selv om det selvsagt er småting jeg har angret litt på i ettertid. Det at man ikke er aktiv i utdannelsessystemer og/eller jobb betyr ikke automatisk at man har et usunt forhold til rusmidler! Selv har jeg prøvd en liten rekke av stoffer, og flere kommer det til å bli. Det er primært psykedeliske stoffer jeg finner interessant, og da på grunn av deres åndelige kvaliteter. Når det er sagt så hadde jeg blant annet et artig og vellykket opiumsprosjekt i sommer der jeg var med på hele prosessen fra frø til ferdig produkt. Så jeg er heller ikke låst til en bestemt stoffgruppe. Ser på den forsiktige rusbruken min som en av flere fine interesser jeg har.
Sist endret av KreaDep; 28. oktober 2011 kl. 19:32.
Går andre året elenergi (VG2). Skal ut i lære etter sommeren (2.5 år), så er det fagprøven. Akkurat nå går det veldig fint. Jeg røyker som oftest ikke mer enn 2 ganger i uken, og har personlig ikke noe problem med hukommelse e.l... Gikk ut VG1 med 4.5 i snitt, og det går enda bedre nå. Ser lovende ut, i min mening

Men når jeg blir elektriker, da vet jeg ikke om det vil passe inn med yrket. Da blir det heller helge kos, en gang i blant

- Serenity
▼ ... noen uker senere ... ▼
interessant tråd! Jeg er sykepleier, og mange vil nok si at yrket ikke er forenelig med rusbruk, selv om det foregår på fritiden. Så det er ikke noe man snakker om, men gjør det "i skapet".. Er ingen storforbruker av noe, spiser litt flein jeg plukker selv på høsten, og tar speed en sjelden gang(kanskje en gang hvert halvår). Ellers bruker jeg gjerne efedra, men har ikke fått tak i det på lenge. Har prøvd hasj, men synes ikke det var noe gøy. Også prøvd LSD, men foretrekker flein pga kortere virketid. Men som regel er det bare vin når jeg skal kose meg :-)
Jobber som system engineer og reiser til det store utland minst en gang i mnd. Røyker mer eller mindre hver dag når jeg er hjemme, men ingen andre stoffer her i leiren :-)
Går Resturang og Matfag, har vert aktiv (mis)bruker av Cannabis og andre substistanser som jeg ikke er så stolt av ..
I det siste har bruken gått litt for mye utover skole, men jeg står i alle fag med 4-5, utenom matte der ligger jeg på 2(!).
- Røyker ved hver anledning, derfor valgte jeg og skrive (mis)bruker.

Var 1 uke ute i praksis, der jeg røykte en god del av uken, men fikk skryt og ros av personalet på Potetkjelleren de sa jeg hadde potensial, jeg var dyktig og at eneste de kunne klage på var at jeg manglet den siste biten når det kom til arbeidstempo x) Dette fikk jeg høre tidlig i uken, så jeg la om til nattisonly, og fikk opp tempoet de siste dagene hehe.

Men fant ut at gourme-kokk ikke var helt min ting, maten så så innforjævelig god ut! .. Fikk spise der tough! :P
Anbefaller alle stonere/hobby-Narkiser i Bergen og legge av litt penger og munche på Potetkjelleren vedsiden av Mac Donald's på bryggen! Men bestill bord i god tid!
Begynnte å røyke bønne andre året på elektro VGS, røykte da kontinuerlig gjennom påbygg året etter på, tok meg deretter et "friår" å jobba 2-7 dager i uka i butikk og er nå elektrikerlærling.
Hasj alt fra 1 gang hver 3. mnd til 7 dager i uka, og var tidligere endel amf og cola i helgene.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Kokk som røyker cannabis, kanskje ikke så overraskende.
Er ingen hverdags røyker lenger, handler kanskje en gang i måneden.
Ruller som regel alt opp i jointer og fordeler det utover slik at jeg tar en i ny og ne når jeg føler for det.

Har en interesse for psykedelika men skal vente til amsterdam før jeg prøver noe som helst av denne kategorien.
Takker alltid høflig nei til amfetamin, kokain, ghb og den gjengen der da dette ikke er noe for meg.
Går ind.øk i Stockholm siste året, røyker cannabis 3-4 ganger i uken.
arbeidsledig som faen, røyker canna 5 ganger i måneden kanskje, amfetamin 2-3 ganger i året. skal ut og røyke akkurat nå!
▼ ... noen uker senere ... ▼
jobber i malings-industrien. har alle sertifikatene innen det yrket, jobber offshore som innspektør og når jeg er i land hjelper jeg til på den bedriften jeg først starta i 16års alderen som formann.
Blir mindre røyking og pilleknasking når jeg er offshore. men tar igjen de 14 dagene uten idet jeg setter foten i land og da har jeg det gående fra morgen til kveld til jeg skal reise ut igjen.
For øyeblikket jobber jeg som fisker, men har vært mekaniker, budbilsjøfør, elektriker, maskinist så jobbet jeg mye med hest før. Og endel mindre jobber da. Så reiser jeg rundt så mye jeg kan i utland. Røyker så ofte jeg kan, og jo mere jo bedre. Ellers liker jeg sopp, speed, kola, mdma, 2c-b og egentlig det meste. Jeg er det man kaller en stoner. Skjeggete, litt sløv, baggy klær og bare nyter livet
Jeg ruser meg på litt forskjellig, egentlig testet ut det meste. men ikke av de aller hardeste drogene. Jeg har stillingen som it-annsvarlig og lagersjef for en stor kjede i sandinavia.
Jeg møter ikke opp ruset eller dagen derpå. Nå er det bare i ferier og langhelger.
Jeg tjener godt og tar livet som det kommer.
Har også hatt endel tidligere stillinger, men det var for å komme vidre mot toppen, noe denne stillingen også er.
Sist endret av 4:20blast-off; 4. desember 2011 kl. 02:25.
Winter is coming
Jeg jobber både med produksjon og lagerarbeid i en bedrift.
Har røyka aktivt et par år, men har pauser når det begynner å gå for langt. Hiver også innpå et par piller om anledningen byr seg. Kan ta en liner cola på fest, men det stopper der.
Har også interesse for psykadelika og har spist litt sopp.

Planlegger å starte høyere utdanning til neste år, og da blir nok rusbruken holdt til et minimum.
Sist endret av Zatikora; 7. desember 2011 kl. 13:10.
Universal records Norge.