Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 18565
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
blir vel mest alene siden folk i min krets bare drikker, og de som jeg vet holder på med det er ikke sånne personer det er verdt å ha kontakt med. er ganske digg og ta seg en god en og stappe i seg middagen mens man ser på tv og slapper av og kjenner at bekymringene man har forsvinner og vekta på skuldrene faller av..

en tidligere venn av meg og jeg skulle være hos meg en kveld, og denne karn har skikkelig noia, uheldigvis ba han meg om å ha politi radioen min på mens vi var her, det førte jo til audio visuelle hallusinasjoner som gjorde at han frika ut(de snakka om raid,antall personer,og div som jeg ikke husker) og jeg var så fjern at jeg ikke klarte å vurdere situasjonen og ble vettskremt selv, så da var det ut å løpe for livet rundt i nabolaget fra liksom snuten i hodet vårt, That high.
Er en stund siden jeg røyket aleine nu, og har noen dårlige erfaringer med det.. Så må nesten si at jeg liker og røyke med venner! Men de gangene jeg har vært aleine så er det som de fleste postene sier her, at man har mer frihet! Man slipper for eksempel og sitte på en skjev sofa, hehe
Siden jeg bor hjemme med familie har ikke det å røyke alene vært et alternativ så ofte, har vært nære i å bli fersket før så prøver å holde meg godt unna hjemmet. Liker godt å røyke alene, men jeg liker best å være i lag med en eller to-tre gode kamerater. Har en barndomskompis som "fikk meg inn i gamet" for to år tilbake, og siden det har jeg røykt med han så og si hver gang jeg har fyrt opp! Vi har greie regler med mekker-trekker, og puff puff pass, så når vi røyker er det ikke noe spørsmål lenger om hvordan vi gjør det. Siden han er ganske lik som meg i interesser og verdier, og opplever den samme rusen og de samme gledene over ting så er det veldig greit å ha en som man kan dele tanker, fascinasjoner, musikk, munch osv. med.
Bæder litt på kjipe kompiser av kompiser som er med å røyke, noen er greie mens andre er helt forjævlig å røyke med. Føler meg ikke komfortabel et sekund egentlig.
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Jeg tar meg ei øl om natta titt og ofte.. Synes dette er en fin ting. Det skal vel ikke være så altfor stor forskjell på å røyke litt grønt og det å ta seg ei øl?
Blir jo bare et slags personlig rituale, der du setter deg ned og tenker litt over ting og prøver å koble av.

Støtter dere som røyker solo, høres kjekt ut
Sist endret av johante; 17. desember 2010 kl. 00:44.
Det er chill å røyke med en hel gjeng når alt stemmer og alle har godformen. Er man alene kan man selv styre aktiviteter og hvor mye man vil røyke uten noe pes. Jeg synes det er best å røyke alene når jeg er i det "hjørnet" og vice verca så det kommer med andre ord ann på dagsformen min. Føler hvertfall ikke at det er noe tabu å sitte alene.
Sitat av Dudew8 Vis innlegg

en tidligere venn av meg og jeg skulle være hos meg en kveld, og denne karn har skikkelig noia, uheldigvis ba han meg om å ha politi radioen min på mens vi var her, det førte jo til audio visuelle hallusinasjoner som gjorde at han frika ut(de snakka om raid,antall personer,og div som jeg ikke husker) og jeg var så fjern at jeg ikke klarte å vurdere situasjonen og ble vettskremt selv, så da var det ut å løpe for livet rundt i nabolaget fra liksom snuten i hodet vårt, That high.
Vis hele sitatet...
Good shit.
Sist endret av Bombasa; 17. desember 2010 kl. 01:17.
Liker aller best å røyke alene. I alle fall røyke et sted hvor jeg virkelig føler meg komfortabel med stemning, atmosfære osv kan også nevnes at det er utrolig hyggelig å røyke med gode venner, eller gode mennesker man har noe til felles med!
Sist endret av zhpongl; 17. desember 2010 kl. 01:41.
Heller alene enn sammen med stressende folk'
Sitat av johante Vis innlegg
Jeg tar meg ei øl om natta titt og ofte.. Synes dette er en fin ting. Det skal vel ikke være så altfor stor forskjell på å røyke litt grønt og det å ta seg ei øl?
Vis hele sitatet...
Beklager, johante, men det er faktisk det.
Det hender ofte at jeg og en kompis stikker til to andre for å røyke bong, pipe, joint og bøtte mens vi hører på Muse (som er fantastisk røykemusikk, forresten!), men det blir egentlig ganske slitsomt i enden.
Det som fungerer enda bedre, da; er at jeg og kompisen lar være å dra en plass for å røyke, så fikser vi bare en joint hver på stua hans, og røyker der med noe klassisk musikk. Da har du det max chill.
Syns å røyke alene er digg, men det samme er d å røyke lamme gode venner mann er trygg på begge delene har sin plass hos meg hvertfall. Men har værr noen tilfeller der noen som har tatt cola eller speed kommer innom å bare er alt for intens. Da ville jeg heller vært alene

Men elsker å ha ro rundt meg å bare sitte å fundere og pusle med tanker og ideer.
Jeg har gode erfaringer med både å røyke alene og sammen med gode venner, men jeg må innrømme at jeg i det fleste tilfeller synes det er mest behagelig, avslappende og givende de gangene jeg røyker alene. Bare det å kunne bestemme absolutt all musikken som skal spilles er jo et stort pluss, men hovedgrunnen til at mine beste minner er fra de gangene jeg har røyket alene er fordi jeg ofte legger meg i senga, sørger for at det er helt mørkt og lar tankene snurre og gå på autopilot. Føler ofte at jeg er smartere og har mer innsikt i ting når jeg ligger og funderer i hasjrus, men det går i ettertid opp for meg at det absolutt ikke er tilfelle. En gang satt jeg og noterte hva jeg tenkte på, og jeg "skjønte hvordan alt i verden hang sammen". "Hvorfor har ingen tenkt på dette før?? Dette må jeg spre til alle." Dagen etterpå leste jeg notatene... Makan til vissvass skal man lete lenge etter. Haha.

Siden jeg fortsatt bor hjemme hos mine foreldre har jeg veldig sjelden muligheten til å røyke, men dette fører vel kanskje til at jeg får enda bedre opplevelser når jeg først har sjansen. Har planer om å lære meg enkel meditasjon, for det skal visstnok være fantastisk etter et par trekk.

De gangene jeg røyker sammen med kompiser har det en tendens til å bli veldig sent før vi kommer i gang, gjerne ikke før klokka passerer 1-2 på natta, og dette synes jeg er en uting. Hva er vel vitsen med å røyke seg fjern, sette seg ned i sofaen, for så å sitte der som noen apatiske zombier som sovner etter 30 minutter? Dette skjer selvfølgelig ikke hver gang, men det er veldig irriterende når det først skjer.

Nei, skal jeg innta cannabis sammen med venner, liker jeg best å for eksempel bake brownies, ta med disse til en fin plass i naturen og sette seg ned der og grille god mat eller rett og slett dra på en fenomenal fisketur.

Ser at mange her nevner at det er kult å se film og spille dataspill når man har røyket, men for meg er egentlig dette helt tabu(selv om dette skjer når jeg røyker med andre). Prøv heller å bruk rusen til noe annet. For eksempel kan man gå turer i skogen med musikk på øret, legge seg ned og se på stjernehimmelen, eller rett og slett prøve å gjøre noe kreativt.

Edit: Glemte å nevne at jeg elsker å sette meg ned foran pianoet når jeg har røyket alene. Har prøvd å ta opp musikken jeg spiller når jeg er påvirket, og jeg hører veldig stor forskjell. Faktisk til det bedre. Spiller mye mykere og får innlevelse på et nivå jeg ikke har sjans til å oppnå nyktern.
Sist endret av Amitabha; 17. desember 2010 kl. 13:16.
hvis jeg kunne hadde jeg røyka mye mer alene enn nå, jeg bor hjemme :P
Trenger ikke være stein hele tida, men det å ta en mornings når man har fri fra jobb pluss en fast nattings og litt røykings ellers på ettermiddagen er jo bare chill etter min mening.
Det beste i verden er å røyke alene. Slippe alt stress,bare ligge i senga med ett headsett i min egen verden og få ha grubbs i fred!
Sitat av johante Vis innlegg
Det skal vel ikke være så altfor stor forskjell på å røyke litt grønt og det å ta seg ei øl?
Blir jo bare et slags personlig rituale, der du setter deg ned og tenker litt over ting og prøver å koble av.
Vis hele sitatet...
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Beklager, johante, men det er faktisk det.
Vis hele sitatet...
Rusen er det jo en god del forskjell på, men jeg må uansett si meg ganske så enig med Johante.
Man kan få en ganske god kosestund aleine på terrassen midt på natta med en iskald pils i hånda, vel så mye som med en saftig joint.
Dette spørs mye på hviken rus du generelt foretrekker, og hvilket humør man er i.

Selv foretrekker jeg jointen, men hver sin smak
Jeg liker veldig godt å røyke alene, fordi det er for meg en helt annen greie enn å røyke med venner.
Når jeg røyker alene kan jeg bestemme helt selv hva jeg vil høre på, se på, eller gjøre. Også slapper jeg mye mer av, klarer å koble ut helt totalt, bare setter på noe trippy musikk og bare forsvinner inn i låta, glemmer alt som er rundt meg Jeg har to faste røykekompiser som er de beste vennene mine, og vi har det mye gøy når vi røyker sammen!
pleier enten å chille (se film, se på trippy greier på youtube, høre på digg musikk og prate og le oss ihjel, osv) eller å gå ut å finne på ting. Noen uker tilbake dro vi å så på Jackass 3D etter vi hadde røyka hver vår sterke cityjoint med brunt. Det slo virkelig an, anbefaler virkelig 3D film når man er fjern!
Men når jeg røyker med gutta får jeg ikke den samme roen, da røyker jeg mer for å ha det gøy enn for å gå inn i mine egne tanker og bli kreativ. Syntes det funker dødsbra både med andre og alene!
Alene er best for å slappe av og fordøye livets spørsmål og bekymringer. Spesielt weed i isolation tank er spesielt trippy, hvor weedn snakker rett til deg uten at du blir forstyrret av omgivelsene.

Med andre er mer for å ha det sosialt, lage noe godt ilag å spise, sette seg ned og dele meninger man har og diskutere dette. Utrulig artig og se hvordan man tenker når man konsentrerer seg om emnet som tas opp.

men så er jeg en person som er addicted to thinking :P
Sitat av Amitabha Vis innlegg
Jeg har gode erfaringer med både å røyke alene og sammen med gode venner, men jeg må innrømme at jeg i det fleste tilfeller synes det er mest behagelig, avslappende og givende de gangene jeg røyker alene. Bare det å kunne bestemme absolutt all musikken som skal spilles er jo et stort pluss, men hovedgrunnen til at mine beste minner er fra de gangene jeg har røyket alene er fordi jeg ofte legger meg i senga, sørger for at det er helt mørkt og lar tankene snurre og gå på autopilot. Føler ofte at jeg er smartere og har mer innsikt i ting når jeg ligger og funderer i hasjrus, men det går i ettertid opp for meg at det absolutt ikke er tilfelle. En gang satt jeg og noterte hva jeg tenkte på, og jeg "skjønte hvordan alt i verden hang sammen". "Hvorfor har ingen tenkt på dette før?? Dette må jeg spre til alle." Dagen etterpå leste jeg notatene... Makan til vissvass skal man lete lenge etter. Haha.

Siden jeg fortsatt bor hjemme hos mine foreldre har jeg veldig sjelden muligheten til å røyke, men dette fører vel kanskje til at jeg får enda bedre opplevelser når jeg først har sjansen. Har planer om å lære meg enkel meditasjon, for det skal visstnok være fantastisk etter et par trekk.

De gangene jeg røyker sammen med kompiser har det en tendens til å bli veldig sent før vi kommer i gang, gjerne ikke før klokka passerer 1-2 på natta, og dette synes jeg er en uting. Hva er vel vitsen med å røyke seg fjern, sette seg ned i sofaen, for så å sitte der som noen apatiske zombier som sovner etter 30 minutter? Dette skjer selvfølgelig ikke hver gang, men det er veldig irriterende når det først skjer.

Nei, skal jeg innta cannabis sammen med venner, liker jeg best å for eksempel bake brownies, ta med disse til en fin plass i naturen og sette seg ned der og grille god mat eller rett og slett dra på en fenomenal fisketur.

Ser at mange her nevner at det er kult å se film og spille dataspill når man har røyket, men for meg er egentlig dette helt tabu(selv om dette skjer når jeg røyker med andre). Prøv heller å bruk rusen til noe annet. For eksempel kan man gå turer i skogen med musikk på øret, legge seg ned og se på stjernehimmelen, eller rett og slett prøve å gjøre noe kreativt.

Edit: Glemte å nevne at jeg elsker å sette meg ned foran pianoet når jeg har røyket alene. Har prøvd å ta opp musikken jeg spiller når jeg er påvirket, og jeg hører veldig stor forskjell. Faktisk til det bedre. Spiller mye mykere og får innlevelse på et nivå jeg ikke har sjans til å oppnå nyktern.
Vis hele sitatet...
Er helt enig. Når jeg spiller gitar etter røyking spiller jeg så helsikes clean og bra. Når jeg er nykter får jeg ikke i nærheten så gode resultater. Må nevne at 70% av gitarcovers er når jeg er fjern! Men er uenig med dataspill, for det lever jeg meg mye mer inni enn vanlig, og dette blir en veldig uvanlig opplevelse og veldig syk rush hvis du spiller zombie spill blant annet. Liker å titte på universet om sommeren, men nå som det er kaldt er det sjeldent jeg går ut etter en Jay

Syns det er stress å røyke med venner. For da røyker man, snakker litt, setter på film og alle blir super sløve og trøtte. Det er da jeg vil legge meg men MÅ vente til de drar hjem. Derfor er det best å røyke alene. Gjøre hva du vil uten begrensninger.

Anbefaler dere å lage en middag engang ;D Det er en veldig spennende utfordring!
Sist endret av Space-Time; 20. desember 2010 kl. 17:46.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av imba Vis innlegg
værste jeg vet at er når jeg har kjøpt meg noen få grammer, 4,5g ca, så inviterer jeg en kompis som jeg vil røyke på, så senere så inviterer han 2,3 kompiser av seg som jeg ikke kjenner for at de også skal få blaze. etter å ha erfart slik maange ganger så foretrekker jeg å røyke alene.
Vis hele sitatet...
Det er da ikke verre å si NEI når du har dratt med deg flere uten å spørre så røyker jeg alene. Da kommer han aldri mer med flere igjen=)
Høres ut som en tulling spør du meg men.


Jeg har en streng polesi om att kun et få talls personer får komme inn her å røyke(kun gode kamerater som det går ann å stole på)...