Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 6910
Spilt siden 2004. Har hatt noen pauser, men kommer alltid tilbake. Fantastisk spill :-)
Jeg slutta med wow rett for cataclysm kom, og har alltid syntes classic wow var det artigste. For en liten stund tilbake kom jeg over en privatserver, feenix wow, hvor man kan velge mellom classic WOW og TBC servere. Har provd det ut litt og synes det er ganske bra. Det blir jo da gratis, heller ikke mange bugs.
750 days played..

Hadde gjort det samma igjen. Å igjen.
Sitat av Bemu Vis innlegg
750 days played..

Hadde gjort det samma igjen. Å igjen.
Vis hele sitatet...
dager eller døgn? 750*24=18000 timer? eller: 750*12=9000 timer? Uansett hvilken av dem du mener så sier jeg bare: Skaff deg et liv! Sorry altså...
Sitat av Likyhane Vis innlegg
dager eller døgn? 750*24=18000 timer? eller: 750*12=9000 timer? Uansett hvilken av dem du mener så sier jeg bare: Skaff deg et liv! Sorry altså...
Vis hele sitatet...
750x24.

Personlig kunne jeg ikke spurt om mer her i livet, har hatt 100% jobb i 9 år,hus,kjerring,hund å barn... hva mer kan man be om? Du virker som du har fasiten på livet, så kom gjerne med tips,for lykkeligere enn det jeg er har jeg vondt for å tro man kan bli.

I tillegg til all spillingen så har jeg og fått opplevd mye " helt utrolig ute i verden ".

Enn deg selv da? Jeg har nå hvertfall tusenvis av gode minner fra tiden, mens du har? udaterte pc deler som må byttes igjen etterhvert? Ser ikke helt hvor du vil hen.
Sist endret av Bemu; 6. mai 2013 kl. 17:30.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Du er klar over at du har brukt 9600 kr på det spillet? Tenk hva du kunne brukt det på! Mye spennende skal jeg si deg.
Vis hele sitatet...
Fullstendig irrelevant og renspikka vrøvl. 100kr i måneden er ikke det samme som å ha 9600kr der og da. I tillegg så kan man alltid argumentere for at gjenstanden/tjenesten han har kjøpt for 9600kr er bortkasta siden det er subjektivt.
Lilyhane: Du må forstå at mennesker har andre interesser enn deg, og ser verdi i helt andre ting enn du gjør. Synes det blir ignorant av deg å fortelle folk at de kaster bort livet sitt på å spille WoW ,det er en totalt uvitende og tåpelig generalisering.

Enkelte personer har harde arbeidsdager, og har dessverre ikke energi til å gjøre annet enn å slappe av, og da er WoW et sosialt og konstruktivt alternativ. Eller vil du foreslå å titte på TV-en frem til sengetid er et bedre alternativ?

Om du vil spille WoW TS, er det ingenting galt i det, du "treffer" mennesker, forbedrer engelskkunnskaper og er du heldig havner du i et godt sosialt miljø med flotte mennesker
Sist endret av Atuhl; 6. mai 2013 kl. 18:22.
Nå er jo 2 år ingame tilsammen ganske mye da.. Men enig, man får gjøre hva man vil hvis man ser glede i det Likyhane liker å se ferske deler i PCen, WoW gamere liker å se fresht gear i baggen, smak og behag. Egentlig urelevant å diskutere alt TS ikke lurer på, som egentlig er meninga.
Men ja, du bør prøve ut WoW i noen måneder, det er gøy. Har bare spilt til 85, gjort noen raids osv. Ikke snakk om mere enn 30 timers gameplay, men hatt det gøy da.
Spilte WoW rett etter release, ble lei og sluttet. Startet opp igjen neste expansion og sluttet igjen, Det fortsatte frem til WotLK, som jeg og ble lei av. Fant ut før jul at jeg skulle prøve MoP igjen og at det sikkert var gøy igjen. Jeg tok helt feil.

WoW har hatt alt for mange useless expansions som har ødelagt spillet. De har og laget spillet alt for enkelt, for å appelere til alle spillere.

Syns de har gjort det alt for kljedelig og alt for enkelt. PvP f.eks går kun ut på hvilken class som er mest OP og det er faktisk alltid en class som er helt superior.

Til dere som vurdere WoW, ikke gjør det...
Proff kannibal
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Spilte WoW rett etter release, ble lei og sluttet. Startet opp igjen neste expansion og sluttet igjen, Det fortsatte frem til WotLK, som jeg og ble lei av. Fant ut før jul at jeg skulle prøve MoP igjen og at det sikkert var gøy igjen. Jeg tok helt feil.

WoW har hatt alt for mange useless expansions som har ødelagt spillet. De har og laget spillet alt for enkelt, for å appelere til alle spillere.

Syns de har gjort det alt for kljedelig og alt for enkelt. PvP f.eks går kun ut på hvilken class som er mest OP og det er faktisk alltid en class som er helt superior.

Til dere som vurdere WoW, ikke gjør det...
Vis hele sitatet...
Du drev selvfølgelig med heroic raiding og rated arena? Er så latterlig lei folk lik deg som oftest prøver en random bg, til nød lfr og sier spillet er lett med den innstillingen at det ikke er like qltomg som alle verdens gratisspill som er store på youtube om dagen.
Sist endret av Kong Grizzly; 6. mai 2013 kl. 19:28.
Sitat av Kong Grizzly Vis innlegg
Du drev selvfølgelig med heroic raiding og rated arena? Er så latterlig lei folk lik deg som oftest prøver en random bg, til nød lfr og sier spillet er lett med den innstillingen at det ikke er like qltomg som alle verdens gratisspill som er stort på youtube om dagen.
Vis hele sitatet...
Hehe, du tar ganske feil Spilte både rated arena og heroic raiding. Desverre så var det veldig dårlig raiding på min server og. Alle top rated guilds var så godt som helt inaktive.

Det værste er at WoW faktisk har blitt fylt opp av disse "QLTOMG" du snakker om...
Sitat av Bemu Vis innlegg
750x24.

Personlig kunne jeg ikke spurt om mer her i livet, har hatt 100% jobb i 9 år,hus,kjerring,hund å barn... hva mer kan man be om? Du virker som du har fasiten på livet, så kom gjerne med tips,for lykkeligere enn det jeg er har jeg vondt for å tro man kan bli.

I tillegg til all spillingen så har jeg og fått opplevd mye " helt utrolig ute i verden ".

Enn deg selv da? Jeg har nå hvertfall tusenvis av gode minner fra tiden, mens du har? udaterte pc deler som må byttes igjen etterhvert? Ser ikke helt hvor du vil hen.
Vis hele sitatet...
Jeg synes du argumenterer godt for deg! Jeg tenkte ikke over at du kanskje kunne ha vært 40 år. Min post var egentlig rettet mot en 15-19-åring. Da er nemlig nesten 2 år ganske mye spilletid i forhold til livet du har hatt. Jeg er på din side
Sist endret av Likyhane; 6. mai 2013 kl. 19:52.
For min del ble de første to dagene med WoW de siste. Spillet er altfor stort å sette seg inn i, jeg vil ha et spill jeg kan spille en omgang og være fornøyd, ikke noe evighetsprosjekt som en aldri blir ferdig med. Det er det samme som jobb. Spill skal ikke være jobb.

Og IHVERTFALL ikke å betale for det samtidig! Blizzard tjener grassalt godt på det der gitt. Hver måned lar gamere seg fucke over.
Det er jo din mening da.. Det er jo ikke som jobb, man synes det er gøy jo Folk liker jo ting som du alltid kan spille, alltid noe gear man kan skaffe osv, alltid gull å tjene, Blizzard har jo skapt det mest spilte spillet gjennom tidene, så det er vel et tegn på at det er det folk liker da.
Sitat av Taurean Vis innlegg
For min del ble de første to dagene med WoW de siste. Spillet er altfor stort å sette seg inn i, jeg vil ha et spill jeg kan spille en omgang og være fornøyd, ikke noe evighetsprosjekt som en aldri blir ferdig med. Det er det samme som jobb. Spill skal ikke være jobb.

Og IHVERTFALL ikke å betale for det samtidig! Blizzard tjener grassalt godt på det der gitt. Hver måned lar gamere seg fucke over.
Vis hele sitatet...
Fucke over. Lol. Blizzard tilbyr stabile servere, hotfixes og inneholdsrike patcher hyppigt, og INGEN annen mmorpg er i nærheten av samme standard som WoW. Det at man betaler 100 kroner i måneden for å spille dette fantastiske spillet er ingenting. Folk som bruker flere tusener på virtuelle fotballkort i Fifa lar seg fucker over.
skjønner ikke alt dette sytet over at wow koster penger i måneden, hvis du er litt smart å kjøper det fra de riktige stedene kan du få en månded med gametime for under 50 lappen. Det er like mye penger som en pølse på Narvesen koster. I tillegg til at det er relativt billig kan du enkelt kjøpe gametime in game for gull, så lenge du har litt kunnskap om spillet er det ikke vanskelig å farme de 13000 gulla ett gamecard koster in game.

Enda en ting som er verdt å vite er at du ikke må starte wow alene, start helst å raf sammen med en venn, da får du trippel xp og det går utrolig fort å komme til maks level. Ettersom at den største delen av spillet starter når du dinger maks level.

PS. Ikke start hunter
Spillet er ikke avhengighetsskapende lengre, fins ingen god content lengre, selv spilt siden 2005, kjøper playcard i ny og ne for og spille arena me noen kompis osv men ikke noe mer.
Sitat av steppyZz Vis innlegg
Spillet er ikke avhengighetsskapende lengre, fins ingen god content lengre, selv spilt siden 2005, kjøper playcard i ny og ne for og spille arena me noen kompis osv men ikke noe mer.
Vis hele sitatet...
Hva legger du i bra content?
Har selv spillt siden dag 1,å har vel aldri vært så fornøyd som nå.

Husk å ikke bland content med community, for akkurat DET var mye bedre før.
Både liker og misliker hvordan wow har utviklet seg. Liker hvordan levelingen går kjappere, og er blitt litt mindre tidsslukende. Hvor mye raskere er leveling nå i forhold til vanilla og tbc? 2-3x raskere?
Synes quests er blitt bedre også, litt mer variert enn før, men muligens litt for lett. Er også artigere quests hvor du gjør annet enn å bare drepe dyr og skaffe en viss type quest loot (noe 99% av questa handlet om før).

Liker ikke hvor lett det er å skaffe gear, er blitt alt for lett, noe sikkert blizzard har gjort for å tilrettelegge spillet for yngre gamere. I dag løper små kids rundt i full epic gear, noe som var vanskelig å skaffe før.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Jeg synes du argumenterer godt for deg! Jeg tenkte ikke over at du kanskje kunne ha vært 40 år. Min post var egentlig rettet mot en 15-19-åring. Da er nemlig nesten 2 år ganske mye spilletid i forhold til livet du har hatt. Jeg er på din side
Vis hele sitatet...
Hoho var faktisk 18år dagen wow kom.

Kan og legge til at jeg jobbet skiftarbeid i 7 år, svært få som er våkne fra 23.00-05.00 midt i uka.

Jeg må bare og få sagt at alle disse timene er jo ikke timer jeg har sittet ved data'n å blodkonsa så svetten rant mens jeg jaget WoL ranks.

Jeg er somregel online så lenge jeg er i huset å pc'n står på,men sikkert 70% av tiden gjør jeg noe annet mens jeg sjekker innom wow av og til for å sjekke om det er noen bra pug's i trade til en av mine alt-chars feks.

Jeg raida hardcore i vel 6mnd, 4 dager i uka 1900-2300, det ble rett å slett for mye,det å binde seg til maskinen 16timer iløp av ei uke var ikke helt min stil,ringer en kompis å spør om jeg vil være med å fiske så liker jeg å ha muligheten til å si ja uten å måtte tenke over at jeg ødelegger kvelden for 24 andre som muligens har sagt nei til akkurat det jeg sier ja til.

Så ja, man kan faktisk leve et "liv", selv om man har mye /played i wow i mine øyne =)
Sitat av Bemu Vis innlegg
Hva legger du i bra content?
Har selv spillt siden dag 1,å har vel aldri vært så fornøyd som nå.

Husk å ikke bland content med community, for akkurat DET var mye bedre før.
Vis hele sitatet...
Samma greia igjen og igjen, crossrealm bg, raidfinder og dungeon finder + crossrealm areas ødela jo det meste av server communities.


World PVP crossroads å tarren mill.
Der legendaries var legendary og det meste var spennende.
40 man ZG, der det faktisk var en utfordring, de fleste raidsn som blir releasa nå til dags blir downa første dagen så og si.

Kan hende det ''litt'' av nostalgian'en som prater.
Raid content er jeg storfornøyd så langt i MoP, masse nytt!

crossrealm bg, raidfinder og dungeon finder + crossrealm arena som du nevner tror jeg er gjort for den litt mer casual wow gamer,men jeg kan innrømme selv at jeg ikke savner bg que's på 40minutt å samle folk til dungeons i trade chat.

Legendary delen er jeg helt enig i,legendary sier ikke lenger noe om en spiller, i cata hadde jeg daggers på min rogue som er alt nr 6(!), sier sitt.

Jeg tror ikke blizzard har blitt dårligere på å utvikle avanserte å vanskelige bossfights,heller det motsatte.

Det er nok heller spillerene som har blitt bedre,mye bedre. Ta en titt å sjekk om du finner noen av reglene til topp guilds ved nytt content,tror det var Blood Legion sin jeg kom over hvor dem har egne rettningslinjer for hva du må passe på om du velger å ruse deg på amfetamin(er) disse dagene dette pågår.

Å ikke minst,world pvp i crossroads ja! *Those days...*
Du burde kjøpe WoW. Prisen varierer fra euroen. Noen ganger 80 kr andre ganger 100 kr. Som det blir nevt kan du prøve en trial. Og når du bestemmer deg for å kjøpe det. Kan du be en venn eller en bekjent (eller meg) RAFe deg. Altså RAF = Recruit a Friend. Da lvler du 3x kjappere (med den personen) enn du ville gjort til vanlig. Du får også noen gratis dager, men da må du kjøpe det først. Så hvis du er interessert, kontakt meg.
- Amtlib
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Både liker og misliker hvordan wow har utviklet seg. Liker hvordan levelingen går kjappere, og er blitt litt mindre tidsslukende. Hvor mye raskere er leveling nå i forhold til vanilla og tbc? 2-3x raskere?
Synes quests er blitt bedre også, litt mer variert enn før, men muligens litt for lett. Er også artigere quests hvor du gjør annet enn å bare drepe dyr og skaffe en viss type quest loot (noe 99% av questa handlet om før).

Liker ikke hvor lett det er å skaffe gear, er blitt alt for lett, noe sikkert blizzard har gjort for å tilrettelegge spillet for yngre gamere. I dag løper små kids rundt i full epic gear, noe som var vanskelig å skaffe før.
Vis hele sitatet...
Brukte 14 dager played på min første level 60. Enig det med questene, syns det skulle vært flere attunements quest for raids, og for mounts slik det var. Fikk du gjøre noe utenom det vanlige i instancer og bli kanskje mer kjent med de som hjalp deg med det. Nå har jeg alle klassene på level 90 utenom monk og DK.

Alt i alt trur jeg trådstarter kommer til å like WoW, er et flott spill og man klarer lett og ha et vanlig liv utenom wow.
Sist endret av indolence; 7. mai 2013 kl. 11:18.