Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3729
Har en kompis som trykte dette i trynet istad.. Jeg syntes det var en ganske dryg combo, va syntes dere?

Var 1stk 1mg xanor,2stk tramadol,2 stk imovane 7.5 og 1g paracet
kommer jo helt ann på toleranse å sånt men min erfaring er at når noen dytter i seg en paracet for å forsterke virkningen til andre medikamenter er at personen bør søke hjelp
Ikke noe farlig kombi dette.Men hva faen var vitsen med paracet?
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Hakke peiling. Er noen som tror paracet er toppen av kransekaka!
paraceten vil være med å forsterke virkningen på de andre medikamentene litt som å ta ei pils sammen med en joint
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
paraceten vil være med å forsterke virkningen på de andre medikamentene litt som å ta ei pils sammen med en joint
Vis hele sitatet...
Nei,paraceten vil ikke gjøre en dritt for å forsterke rusen.
Eneste man oppnår er større belastning på leveren.
Sist endret av JayHova; 28. oktober 2012 kl. 22:03.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Nei,paraceten vil ikke gjøre en dritt for å forsterke rusen.
Eneste man oppnår er større belastning på leveren.
Vis hele sitatet...
dette er hvertfal en vellkjent myte om jeg har rett eller feil, vil jeg tro det var derfor han tokk den, har selv møtt flere som påstår at dette stemmer om det er placebo eller om det faktisk funker aner jeg ikke men trodde hvertfal det var slik
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Paracete gjør vell noe med leveren som gjør at tramadolen fungerer bedre? Har hørt det ihvertfall ikke vet jeg, han trykte vertfall et paraceter i kjeften og.
Han skulle ha byttet ut imovane og paracet med flere tramadoler eller kodein. Tramadol og xanor (og andre benzodiazepiner generelt) er en hærlig kombo. Imovanen vil garantert gi ham blackout og paracet'en var bare unødvendig.
Paraceten forsteker virkningen av tramadol.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Paracet forsterker den analgetiske(smertestillende) virkningen av tramadol og omvendt. Paracet har nærmest ingen psykoaktive bivirkninger.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
paracet har absolutt ingen rusvirkning whatsoever. nei, det er ikke en farlig kombo, har trøkka i meg værre selv.
ville passet på at han ikke slipper seg " for løs", tar seg noen pils for å toppe det hele og blacker ut på xanor og imovanen.
Da jeg testet Tramadol merket jeg ikke så veldig mye til den, i grunnen. Nå skal det sies at jeg også hadde tatt en del OxyContin på 40mg, samt noen Imovane 7,5 mg. At jeg ikke husker hvor mange av dem jeg tok sier litt om hva pillerus gjør med deg. Hvis man kun vil leve i øyeblikket, og gir totalt faen i å huske selve opplevelsen i ettertid er det ingen tvil om at diverse kombinasjoner av piller/og/eller en del alkohol er tingen. Det er utrolig lite givende, og det å ha masse svarte hull i hukommelsen gir ikke akkurat en følelse av å ha kontroll på livet ditt. En annen ulempe er også at man gjerne mister kontroll på f.eks benzodiazepiner om man tar mer enn man har toleranse for. Hva man kan finne på i en slik rus kan være direkte farlig. Jeg har skrevet et innlegg om en kompis av meg her på freak som klatret opp takluken i toppetasjen på en høyblokk for å fire seg ned til et vindu med en hageslange. Jeg husker også andre episoder der jeg har avtalt å møte ham, og så har det tatt hele kvelden fordi han hadde rotet seg borti noe som var så drøyt at han ikke ville si det, engang. Har ikke tenkt til å peke med fingeren, jeg. Det er bare en liten pekepinn på hva som muligens kan skje om man leker seg med sånt. Om han havner på/er på misbruk er saken en annen. Det har du ikke opplyst om, for øvrig.
▼ ... flere år senere ... ▼
Stjeler tråden litt, har ett brett xanax, en enkelt 100mg tramadol og en 4-5 pinex forte.
Noen som har erfaringer med dette? har ikke noen særlig toleranse for hverken av stoffene.
Hvor mye burde jeg ta for en god rus?
På forhånd takk
Edit: har spist ett brett tramadol i løpet av helgen til skrivende stund, pluss heiv i meg en xanax og en 90mg kodein tidligere idag. vet ikke om det er relevant, greit å nevne i hvertfall.
Sist endret av Nick O' Teen; 25. januar 2016 kl. 20:57.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Benzoer er ikke det beste å ruse seg på. Fungerer veldig bra med noen få bare for å slappe av og ikke stresse, men tar du mange i håp om å ruse deg så blir det gjerne bare surr. Ikke noe digg euforisk rusgreie, bare gullfisk hukommelse og masse stuk. Halvferdige prosjekter, prokrastinering og ommøblering. Hvis du klarer å holde deg innendørs vel og merke, og motstår impulsene om å leke kleptoman, voldsmann eller spidermann
Sist endret av Bothrops; 25. januar 2016 kl. 21:36.
Angående den paracet pillen. Så var det vel noe i gamle dager at den forsterket somadril?

Kjempe lurt og sykle BTW etter å ha spist mange av dem
Sist endret av Kutulu; 25. januar 2016 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Benzoer er ikke det beste å ruse seg på. Fungerer veldig bra med noen få bare for å slappe av og ikke stresse, men tar du mange i håp om å ruse deg så blir det gjerne bare surr. Ikke noe digg euforisk rusgreie, bare gullfisk hukommelse og masse stuk. Halvferdige prosjekter, prokrastinering og ommøblering. Hvis du klarer å holde deg innendørs vel og merke, og motstår impulsene om å leke kleptoman, voldsmann eller spidermann
Vis hele sitatet...
Jeg synes benzo er supert, men ja da altså for å slappe av og ikke stresse, ligge på sofa og chille etterfulgt av en god natts søvn. Flyter på en god og myk sofa i stedet for livets vanlige småkjipe pinnestol av smådoser xanor, den er jo litt euforisk den. Ekstra koselig sammen med litt PF.
Avskyr derimot tramadol. Blir bare dårlig, kvalm, svimmel, høy puls. Vanskelig å skjønne hvordan noen kan ruse seg på det, men det funker vel bedre på andre da