Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 15641
Sykt dumt og å uansvarlig tenker dere sikkert. Ja det er vel det, men grunnen til at jeg vil prøve er hva se hva denne rusen kjennes som, og hvorfor folk trekkes mot denne ekstremt skadelige rusen. Er bensin eller annet løsemiddel farlig ved engangsbruk, altså kan de føre til hjerneskade og lignende, eller er det over tid? Et spørsmål til: Er rusen helt sinnsykt god? Er det grunnen til at folk bruker det selvom det er ekstremt skadelig?
Sitat av hobbyfarmasøyt Vis innlegg
Sykt dumt og å uansvarlig tenker dere sikkert. Ja det er vel det, men grunnen til at jeg vil prøve er hva se hva denne rusen kjennes som, og hvorfor folk trekkes mot denne ekstremt skadelige rusen. Er bensin eller annet løsemiddel farlig ved engangsbruk, altså kan de føre til hjerneskade og lignende, eller er det over tid? Et spørsmål til: Er rusen helt sinnsykt god? Er det grunnen til at folk bruker det selvom det er ekstremt skadelig?
Vis hele sitatet...
Jeg vil virkelig anbefale deg å lese gjennom denne før du vurderer det:
http://freak.no/forum/showthread.php...=l%F8semiddler

Les gjerne også denne:
http://freak.no/forum/showthread.php...=l%F8semiddler
Folk bruker det pga. uvitenhet, tilgjengelighet og pris.
Du har bare en hjerne, den skal du leve med resten av livet, kjipt å ødlegge den i ung alder for litt rus.
Ville heller ruset meg på heroin enn bensin.

Hvis du har en så sterk trang til å teste bensin som har en så klar bakside lurer jeg på hva du faktisk ikke er villig til å gjøre for å få rus.
Takk etse. Fikk litt mer klarhet på dette nå, men personen i den andre tråden hadde misbrukt løsemidler over lengre tid, tror det har en del med det å gjøre.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Så vær så snill å ikke sniff løsemidler!
Vis hele sitatet...
La være for din egen del.
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Hvis du har en så sterk trang til å teste bensin som har en så klar bakside lurer jeg på hva du faktisk ikke er villig til å gjøre for å få rus.
Vis hele sitatet...
Jeg er absolutt ikke desperat, jeg er rett og slett nysgjerrig.
Prov heroin itedetfor. Gjor mindre skade.

Please gutt, please. Alt annt enn loemiddler, alt annet enn loemidler.
Sitat av hobbyfarmasøyt Vis innlegg
Jeg er absolutt ikke desperat, jeg er rett og slett nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
+1 til Etse! De trådene han har linket til bør være mer enn nokk til at alle kaster tanken om å prøve bensin/løsemidler på havet.

Løsemidler/bensin er ikke noe du bør være nysgjerring på! Få den tanken ut av hodet ditt ASAP..
Rus deg deg heller på HVA som helst annet, bare ikke løsemidle/bensin..
Dette er noe av den værste sjiden du kan ha i deg for og oppnå en rus.
Rett og slett ikke verdt det mtp at man aldri vet om det ødelegger deg for livet den 1 gangen, eller den 50`ende gangen, ett sjangsespill uten like...

Fullstendig klar over at jeg er moral politiet fra helvette her nuh, men nysgjerrigheten din rundt dette bør du bare legge fra deg snarest mulig =)
Sist endret av Hightime; 8. desember 2011 kl. 06:47.
Hva er det å være nysgjerrig på egentlig? Du blir vimsete og rar, skjønner ingenting og opplever kanskje noen forvirrende sanseinntrykk. Det finnes hundrevis av andre stoffer som gjør ca det samme bare bedre, uten å medføre permanent hjerneskade og risiko for akutt død.

Grunnen til at folk bruker det er at de ikke vet hvor farlig det er. Det er et subkulturelt fenomen som oppstår i miljøer hvor allmennkunnskapen ikke akkurat er på topp, enten fordi deltagerne er rusmisbrukere og lignende, eller fordi de er veldig unge.
Grunnen til folk her moralisere bruken av bensin, er at vi fleste her vet hvor skadelig og hva som skjer med deg.

Ikke kom å spør etter hva vi mener om du ikke engang gidder å høre. Vi er ikke her for å støtte deg i prøve bensin, som er et løsemiddel som kommer til å etse bort store deler av hjernen din.

Hvis du er idiot nok til å begynne å sniffe bensin, så håper jeg det går til helvette med deg. Og ikke kom sutrenede tilbake her med manglende språklig intelligenso, dårlig hukomelse og den andre dritten det fører med.
Sitat av hobbyfarmasøyt Vis innlegg
Takk etse. Fikk litt mer klarhet på dette nå, men personen i den andre tråden hadde misbrukt løsemidler over lengre tid, tror det har en del med det å gjøre.
Vis hele sitatet...
Problemet med løsemidler er at hver gang teller. Hver gang gjør du permanent skade, selv om de bare er en gang.

Selvsagt blir du ikke slik av å prøve en gang, men du kommer nærmere enn du ville komme uten. Jeg støtter han over, prøv heller heroin. Alt annet kan man ta en gang i blant uten at det gjør noe særlig, MEN LØSEMIDLER ER ALLTID SKADELIG!
Sitat av phideph Vis innlegg
Hvis du er idiot nok til å begynne å sniffe bensin, så håper jeg det går til helvette med deg. Og ikke kom sutrenede tilbake her med manglende språklig intelligenso, dårlig hukomelse og den andre dritten det fører med.
Vis hele sitatet...
Særdeles unødvendig kommentar. Han kommer hit for å spørre om råd, det har han fått. Forhåpentlig vis holder TS seg unna løsemidler. Men hvis man skal bli angrepet på denne måten for å spørre mister rusmiddelforumet mye av funksjonen sin.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
LIte å si som ikke er sagt, men om tallene teller slenger jeg meg på jeg også: Å sniffe løsemidler er det dummeste valget du noensinne kommer til å ta, fullstendig uavhengig av alle andre dumme valg du måtte ta.
Sitat av murloc Vis innlegg
Særdeles unødvendig kommentar. Han kommer hit for å spørre om råd, det har han fått. Forhåpentlig vis holder TS seg unna løsemidler. Men hvis man skal bli angrepet på denne måten for å spørre mister rusmiddelforumet mye av funksjonen sin.
Vis hele sitatet...
Jeg svare på den måten på grunn av at han overhodet ikke ser ut til å ta til seg det vi sier, og da skjønner jeg fint lite hvorfor han i hele tatt har laget tråden.

Forventer han at vi skal rose bensin som et rusmiddel opp i skyene?
Jeg ser rett og slett ned på dem som bruker bensin som et rusmiddel, og løsemiddler generelt.
Sist endret av phideph; 8. desember 2011 kl. 10:06.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
det ser forbanna dummt ut og er bare dummere i virkeligheten. skal du virkelig ruse deg på den måten, så kan du heller slå deg i hodet med en hammer, det er like smart. rusen er ekstremt kortvarig, ødelegger hjernen din, også er det bare en veldig "nærkis" stemning over hele greien med det å dytte hodet ned i en kanne bensin for å bli rusa i 2-3 min
Hvor gammel er du?
løsemidler er seffis ikke bra, jeg har lært noe om det under utdanning/arbeid som lakkerer

men, jeg hadde også mye gøy de kveldene vi hadde med poppers ut. det er vel også løsemiddel?
Sitat av murloc Vis innlegg
Særdeles unødvendig kommentar. Han kommer hit for å spørre om råd, det har han fått. Forhåpentlig vis holder TS seg unna løsemidler. Men hvis man skal bli angrepet på denne måten for å spørre mister rusmiddelforumet mye av funksjonen sin.
Vis hele sitatet...
Er enig i dette, men når det gjelder løsemidler og sniffing av bensindamp så syns jeg at man burde være meget, MEGET prinsippfast:

Dette egner seg overhode ikke som noe rusmiddel, med mindre man har et ønske om å ende opp som løsemiddelskadet.
Det er nemlig en overhengende risiko for at nettopp dette kommer til å skje.
Merk dere posten til etse i denne sammenheng.

Jeg har en venn som har utdannelse som vedlikeholdsingeniør.
Utrolig hyggelig, god og resurssterk fyr i bunn og grunn, men etter arbeid i Nordsjøen ble han løsemiddelskadet.
Dette har ført til at livet hans har blitt snudd helt på hodet.

Kan nevne noen av tingene som plager han:

- Paranoia
- Plutselige personlighetsendringer
- Depresjoner og selvmordstanker
- Uberettiget raseri mot personer ved den minste anledning
- Angst og tvangstanker

Istedenfor å leve herrens glade dager med familie og fin utdannelse løper han nå rundt på offentlige kontorer som en tasmansk djevel ruset på metamfetamin og bestemors sure truser.
Han setter himmel og helvete i bevegelse, og det helt uten grunn ettersom han konstruerer sine egne problemer pga. vrangforestillinger og paranoia.

Som dere ser er dette symptomer som gjør det utrolig vanskelig, for ikke å si umulig, å leve et normalt liv uansett hvor glup man har vært i utgangspunktet.
Løsemidler er stoffer som bokstavelig talt skader hjernen så det hjelper lite om man tror man har evnen til å "kontrollere rusen" mens det står på.

Bruk hodet før du bruker løsemidler - etterpå kan det være for sent.
Annbefales overhode ikke, rusen er ikke verdt det - som folk sier, der er noe av det dummere du kan gjøre .. men som folk sier 'ta heller heroin' så anbefaler jeg deg og heller ikke gjøre dette, kjente en som prøvde dette av nysjerrighet, han hadde dog. ikke særlig 'selvkontroll' eller hva jeg skal kalle det så avhengigheten av stoffet slo raskt inn .. 3 mnd siden han døde idag faktisk .. ble litt off-topic thougt.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Annbefales overhode ikke, rusen er ikke verdt det - som folk sier, der er noe av det dummere du kan gjøre .. men som folk sier 'ta heller heroin' så anbefaler jeg deg og heller ikke gjøre dette, kjente en som prøvde dette av nysjerrighet, han hadde dog. ikke særlig 'selvkontroll' eller hva jeg skal kalle det så avhengigheten av stoffet slo raskt inn .. 3 mnd siden han døde idag faktisk .. ble litt off-topic thougt.
Vis hele sitatet...
Poenget er selvsagt ikke at han skal prøve heroin som substitutt, det var heller for å sette det litt i perspektiv.

Heroin er nok det vanskeligste stoffet å håndtere uten å skli utpå, men med rette holdninger og litt selvkontroll er det mulig. Løsemidler derimot er ikke. Uansett hvor lite og hvor sjelden ødelegger du litt av hjernen din, hver gang, for alltid.

Derfor er jeg helt enig med knask, løsemidler må man være jævla prinsippfast med.
Forstod det, var vel litt dårlig formulering i innleget mitt
- Men om det blir litt mer relevant for TS, så ble ikke jeg ødelagt (vertfall ikke som jeg er klar over) av den gangen jeg sniffa løsemiddler (bensin) - Men råder sterkt til og la være! - Not worth it, som mangen andre her har påpekt og forklart hvorfor!
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Var ei jente fra Trondheim som ble grønnsak etter å ha inhalert lightergass EN gang.

http://freak.no/forum/archive/index.php/t-109188.html

http://www.google.no/#sclient=psy-ab...w=1366&bih=667

Hold deg unna, kjøp deg heller en femmer med god hasj
Sist endret av Soppsui; 8. desember 2011 kl. 16:30.
Isteden for at du prøver så kan jeg heller prøve å forklare hvordan rusen er, har "dunket" bensin utallige ganger.

Først tar du munnen din over bensintanken også dekker du nesten hele hullet med munn og suger bensindampen ned i lungene, etter kanskje 3-5 store trekk så blir du svimmel, lyder forsvinner på en måte og høres langt unna, jo mere du sniffer jo svimlere blir du, til slutt blir alt svart og når du "våkner" igjen da, så hallusinerer du, noen ganger så hallusinerer man så kraftig at du befinner deg på andre planeter, har selv besøk en merkelig "svilisasjon"
En ting som også er vanlig er å se mønstere, pleide å dunke bensin i skogen og da formet trekløverene seg til et gjenntagende mønster. har faktisk sett regnet regne oppover isteden for nedover på bensinrus, men skal la vær å nevne alt det rare jeg har sett under bensinruse, for det er mye.
Rusen varer i kanskje 5 minutter etter siste dunk, men du kan holde det gående ved å dunke jevnlig isteden for å stoppe opp å dunke.
Det var litt om bensinrusen.

Så har vi lighterergass rusen, den er spesiell den også, men du får ikke hallisjoner.
Etter noen trekk av gassflasken så blir du svimmel i hodet, nesten som starten av bensinrusen, men det er bare nesten.
Tar du flere trekk etter at du har blitt svimmel så blir lydene metalliske og synet lagger.
Fortsetter du å sniffe etter det så går du mest sannsynlig i bakken, eller så greier du ikke å trekke mere.


Håper dette hjalp!
Sitat av Awareness Vis innlegg
Isteden for at du prøver så kan jeg heller prøve å forklare hvordan rusen er, har "dunket" bensin utallige ganger.

Først tar du munnen din over bensintanken også dekker du nesten hele hullet med munn og suger bensindampen ned i lungene, etter kanskje 3-5 store trekk så blir du svimmel, lyder forsvinner på en måte og høres langt unna, jo mere du sniffer jo svimlere blir du, til slutt blir alt svart og når du "våkner" igjen da, så hallusinerer du, noen ganger så hallusinerer man så kraftig at du befinner deg på andre planeter, har selv besøk en merkelig "svilisasjon"
En ting som også er vanlig er å se mønstere, pleide å dunke bensin i skogen og da formet trekløverene seg til et gjenntagende mønster. har faktisk sett regnet regne oppover isteden for nedover på bensinrus, men skal la vær å nevne alt det rare jeg har sett under bensinruse, for det er mye.
Rusen varer i kanskje 5 minutter etter siste dunk, men du kan holde det gående ved å dunke jevnlig isteden for å stoppe opp å dunke.
Det var litt om bensinrusen.

Så har vi lighterergass rusen, den er spesiell den også, men du får ikke hallisjoner.
Etter noen trekk av gassflasken så blir du svimmel i hodet, nesten som starten av bensinrusen, men det er bare nesten.
Tar du flere trekk etter at du har blitt svimmel så blir lydene metalliske og synet lagger.
Fortsetter du å sniffe etter det så går du mest sannsynlig i bakken, eller så greier du ikke å trekke mere.


Håper dette hjalp!
Vis hele sitatet...
Kan dette ha noe med denne tråden å gjøre: http://freak.no/forum/showthread.php?t=170608 ?
Sitat av Knask Vis innlegg
Kan dette ha noe med denne tråden å gjøre: http://freak.no/forum/showthread.php?t=170608 ?
Vis hele sitatet...
Det er mye mulig tror jeg!
Enten er det senvirkninger av bensin, eller hasjen som har åpna noen porter i hodet eller så er det jeg som har blitt motaglig for ting i løpet av åra. Er disse 3 tinga jeg har tenkt det kan komme av ivertfall.
Se litt på forsking gjort på løsemiddel sin effekt på hjernen din, før du i det hele vurderer å prøve det. Om du skal prøve rusmiddel, er det en grei regel å holde seg unna alt som kan gi en kronisk skade på hjernen din, ettersom at du faktisk må gå med den hjernen du har ut livet.

"Chronic occupational exposure to organic solvents, found in materials such as paints, printing and dry cleaning agents, is widespread all over the world, and is thought to damage the central nervous system. The pattern of cognitive impairment, involving memory, attention and psychomotor function, frequently persists even after exposure has ceased, is usually referred to as chronic solvent-induced encephalopathy (CSE). Although CSE is an acknowledged occupational disease in an increasing number of western countries, and is classified according to the World Health Organization criteria and is included in the Diagnostic and Statistical Manual for Mental Disorders"

Kilde

"Solvent abuse increases a person's desire for other drugs, boosts the risk of depression and suicide, and irreversibly damages the brain, heart, kidney, and liver" Kilde
Hvis det fortsatt ikke har sunket inn, se for deg at løsemidler er for hjernen som skitten krokodil er for kroppen http://freak.no/forum/showthread.php?t=190830

Løsemidlene løser opp stoffene i cellene våre, for eksempel fett, og cellene blir ødelagt. Organiske løsemidler kan gi skader på hjernen og nervesystemet, blodsystemet, hjertet, leveren, hud, øyne, slimhinner og nyrer. Noen løsemidler regnes også for å være kreftfremkallende.
Den viktigste grunnen til at man kan få varige løsemiddelskader er at løsemidlene løser opp fettvev i nervesystemet. Gjennom nervetrådene i hjernen , og resten av nervesystemet går det hele tiden elektriske signaler. De enkelte nervetrådene er isolert fra hverandre med et tynt fettlag. Blir man da utsatt for løsemidler over lang tid, og dette fettlaget brytes ned og forsvinner, blir signalene fra hjernen forstyrret.

Kilde: wiki
Sist endret av Sonic; 8. desember 2011 kl. 18:06.
Ok, dropper planen om bensin sniff....

Hva med eter har det like horrible effekter? Det går som et trygt løsemiddel?
Har gjort et løfte med meg selv og mine venner at jeg skal prøve alle katogorier av rus.

Løsemidler og deliriants er det siste på lista.
Sist endret av hobbyfarmasøyt; 8. desember 2011 kl. 22:01.
Det var et idiotisk løfte, utaler meg på vegne av det pitte lille jeg har og forbinde med vennene dine. Så no offend, men for noen idiotiske venner du har ..
Lyst og dele med oss hvordan/hvorfor dere inngikk dette løfte ?
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Det var et idiotisk løfte, utaler meg på vegne av det pitte lille jeg har og forbinde med vennene dine. Så no offend, men for noen idiotiske venner du har ..
Lyst og dele med oss hvordan/hvorfor dere inngikk dette løfte ?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe tvang liksom, men føler at jeg trenger å følge opp.

Gidder ikke å skuffe vennene mine eller meg selv.
Sitat av hobbyfarmasøyt Vis innlegg
Det er ikke noe tvang liksom, men føler at jeg trenger å følge opp.

Gidder ikke å skuffe vennene mine eller meg selv.
Vis hele sitatet...
Kjipe venner som blir skuffet over at du ikke vil ødelegge hjernen din...
Sitat av hobbyfarmasøyt Vis innlegg
Det er ikke noe tvang liksom, men føler at jeg trenger å følge opp.

Gidder ikke å skuffe vennene mine eller meg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg er i mot all denne moraliseringa som tyter ut over hele freakforum, men seriøst asså? Gå litt inn i deg selv da...
Et par venner av meg var litt hukka på løsemidler for noen mndr siden. De testet litt forskjellig, Eter ble favoritten. Skjønner at du vil teste nye ting selv om dette er bææd shit. Du dør ikke av å prøve en gang, men ikke gjør det flere heller. Gutta sitter av og til og ler og forteller om hvor mye det "knitret i hjernecellene" :L
Sitat av smetti Vis innlegg
Et par venner av meg var litt hukka på løsemidler for noen mndr siden. De testet litt forskjellig, Eter ble favoritten. Skjønner at du vil teste nye ting selv om dette er bææd shit. Du dør ikke av å prøve en gang, men ikke gjør det flere heller. Gutta sitter av og til og ler og forteller om hvor mye det "knitret i hjernecellene" :L
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt om mennesker som har mistet livet kun etter å ha sniffet lightergass en gang. Tipper dette er enda verre. (oddsen for at man dør på første forsøk vet jeg lite om, men vil tro det kan skje her også).
eter er da ikke så ille vel?
Sitat av hobbyfarmasøyt Vis innlegg
Det er ikke noe tvang liksom, men føler at jeg trenger å følge opp.

Gidder ikke å skuffe vennene mine eller meg selv.
Vis hele sitatet...
Du risikerer heller å ende opp med permanent hjerneskade?
Bruk nå hodet ditt!
@hobbyfarmasøyt

Russisk rulett gir nok et gnaske heftig adrenalin kikk, kanskje du burde prøve det også, kan sikkert ikke skade, så sant du ikke er uheldig på første forsøk.
Jobber med løsemidler hver dag. Og når det er for travelt til og ta på en gassmaske for en 5minutters jobb 4-8 ganger om dagen så merkes det jævlig godt på hodet etterhvert..
Så anbefaler på det sterkeste og holde deg langt faen unna!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Vis vennene dine denne tråden, og spør om dere skal revurdere å godkjenne løsemidler som rusmiddel. Løsemidler er som nevnt ovenfor, totalt uegnet til å ruse seg på.
Sio har rett, du kan ikke kalle løsemidler rusmidler...
Når vi er inne på løsemidler hadde det vært interresant å vite hvor mye alkohol man kan drikke før man begynner å bli løsemiddelskadet?
Hardfylla hver dag i 14 dager som nordmenn gjør i syden burde vel muligens gi skader på lik linje som å sniffe bensin en gang.
Nok et negativt svar, men jeg vil som de fleste andre her sterkt fraråde deg å ruse deg på løsemidler. Langtidsbruk vil ødelegge hjernen din, men det er også stor risiko knyttet til engangsbruk. Veien til overdose er kort, som kan resultere i hjerneskade eller død. Det finnes fantastisk mange rusmidler som gir mer glede for mye mindre risiko. Det aller meste egentlig.
Sitat av Knask Vis innlegg
Er enig i dette, men når det gjelder løsemidler og sniffing av bensindamp så syns jeg at man burde være meget, MEGET prinsippfast:

Dette egner seg overhode ikke som noe rusmiddel, med mindre man har et ønske om å ende opp som løsemiddelskadet.
Det er nemlig en overhengende risiko for at nettopp dette kommer til å skje.
Merk dere posten til etse i denne sammenheng.
Vis hele sitatet...
Dette er selvsagt helt rett! Jeg mente rett å slett at å kalle noen for idiot og håpe dem dør ikke er en spesielt effektiv måte advare noen mot noe på. Man skal selvsagt advare sterkt mot å ruse seg på løsemidler.
en ting til er jo det at skadene kommer jo ikke skikkelig til verks før om 5-40 år. så du har jo alltids noe og glede deg på om du setter igang da.
Sitat av etse Vis innlegg
Alle inleggene over ble skrevet i september 2007, det gikk så nesten et år. 17. Juni 2008 kommer følgende (veldig gode post) på forumet av samme bruker:
http://freak.no/forum/showthread.php...=l%F8semiddler
Vis hele sitatet...
Ja, la nå det få være en påminnelse om hvor galt ting kan gå ved å bruke løsemiddler!

Er så flaut å se tilbake på dette, ikke noe annet enn et dårlig minne som har gått i glemmeboka.
Sitat av pillthrill Vis innlegg
en ting til er jo det at skadene kommer jo ikke skikkelig til verks før om 5-40 år. så du har jo alltids noe og glede deg på om du setter igang da.
Vis hele sitatet...
Stemmer dette? isåfall er jeg fucked, eller har vel begynt og bli det allerede, synet mitt har plutselig blitt dårlig, klikker over små ting gjør jeg og.
Sjansen for alvorlig hjerneskade og død ved en forsvarlig mengde løsmiddel er ikke så høy. Du kommer mest sannsynlig ikke til å få noen permanente problemer heller med mindre noe virkelig skjærer seg. Poenget er at sjansen er der, og det er dumt å ta den sjansen når du fint kan klare deg uten det.

Jeg og noen venner av meg inhalerte løsmidler en titalls ganger da vi var rundt fjorten år gamle på grunn av uvitenhet. Ingen av oss er spesielt endret, og jeg kan ikke si at jeg har noen nye problemer etter det misbruket. Allikevel angrer jeg fryktelig på at jeg gjorde det. Tanken på at det kunne gått fryktelig galt og at noen av oss kunne fått ødelagt livet vårt, eller i verste fall dødd, gjør at jeg får frysninger når jeg ser tilbake på det vi holdt på med. Jeg fant ut hvor farlig det kunne være før resten av vennene mine, og en av de siste gangene de gjorde det holdt en av dem på å besvime. Jeg vet ikke hva som kunne ha skjedd hvis jeg hadde latt han falle om istedenfor å holde ham opp samtidig som jeg nærmest slo til ham i annsiktet for å få ham til å svare meg, det er ikke noe hyggelig minne.

Rusen er heller ikke noe spesiell. Du innhalerer det, så sitter du der i to sekunder før du innser at noe er annerledes. Alt føles omtåket og mekanisk, lydene blir skarpere og metallisk på en måte, deretter ler du eller hva du nå enn måtte finne på og kommer med simple, rare setninger som egentlig ikke gir noe mening. Se for deg folk som faktisk er tilbakestående, du blir slik. Det kan også hende at du begynner å sikle og skrike. Jeg opplevde også å få rare bilder i hodet mitt av tilfeldige ting. Rusen er over etter et eller to minutter og du blir relativt fort normal igjen. Du sitter igjen med en ekkel smak i munnen og en ruserfaring som ikke er av noe verdi i det hele tatt.
Sist endret av Filosofen; 9. desember 2011 kl. 08:31.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Ja, la nå det få være en påminnelse om hvor galt ting kan gå ved å bruke løsemiddler!

Er så flaut å se tilbake på dette, ikke noe annet enn et dårlig minne som har gått i glemmeboka.
Vis hele sitatet...
Jeg møtte deg såvidt på freakfesten i oslo, og jeg må innrømme at jeg kunne se at du fremdeles hadde bivirkninger etter bruken.
Plusset er jo at du har kommet deg ut av dette, du virket som en veldig hyggelig fyr, så jeg sier lykke til videre, ting kan bare bli bedre!