Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  591 188199
Går 3året. Sliter, men jeg har alltid vært skolelei. Starta å røyke etter jeg slutta 3klasse i Mars. Går på nytt nå, kommer meg igjennom. Tenkte først å begynne rett på studier etterpå(Revisjon), men tror jeg tar et år på folkehøgskole for å få stramma opp livsstilen min litt før den tid.
Sitat av chillfish Vis innlegg
men tror jeg tar et år på folkehøgskole for å få stramma opp livsstilen min litt før den tid.
Vis hele sitatet...
Stramme seg opp på folkehøgskole? Jeg tror kanskje du bør vurdere forsvaret hvis du er ute etter en slik effekt, ikke en helårig leirskole full av hippier
vg1-elektro. hasj/marrijuana, men litt forskjellig. har foreksempel hatt det ganske kult med lykkepillene til diverse venner. men LSD absolutt fetest. føler at jeg skriver ganske dårlig nå, så sorry. men ja. stereotypisk stoner. men alt spørs jo såklart på øyet som ser også da. har ingen plan. følger det jeg lyster.
Ang diskusjonen om utdanning / alder;
som nevnt så er nok "hovedmassen" av brukere her på nff i alderssegmentet der man ikke er ferdig med master enda. Utover det er det verdt å merke seg at om du leser gjennom hver eneste post du noensinne har postet på dette forumet, er det da mulig å finne ut identiteten din? Man har gjerne postet alder, HER poster man stilling, og man har gjerne nevnt mer nøyaktig hvor man jobber ved et annet tidspunkt. Man finner antakeligvis sted også, og det skal plutselig ikke all VERDEN til for å finne ut hvem du er, spesielt for folk som kjenner deg. KAN ha noe med at enkelte som gjerne skulle svart på threaden, avstår fra det, bl.a undertegnet.
Går i 10 klasse og røyker weed innimellom. Har ikke tenkt å prøve noe annet enn weed. Vil studere elektrofag, og utdanne meg som dataprogrammerer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lagermedarbeider på dagtid, og hobby dealer på deltid
ArbeidsledigProletar
haha, med den slags åpenhet så må det bli med hobby :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tømrer - hallusinogener.
Masterstudent i samfunnsøkonomi. Weed, fleinsopp "til vanlig". LSD og Salvia innimellom.
Første året mekanisk omigjen.
Røyker cannabis 2-3 ganger i måneden, gjerne mer men kan ikke pga urinprøver.
Tar også amf og cola i helgene og liker også den phsycadeliske delen av verden
Oljeindustrien

smoke weed everyday
er for tia ute av arbeidslivet grunnet sykdom.er litt fortvilet over muligheten for at jeg aldri kan arbeide igjen. Arbeidet innenfor catering og servering. Håper å kunne fortsette innenfor matlaging. røyker daglig,og har gjort det i 13 år,ser ikke at jeg kommer til å slutte med det. det påvirker ikke privatlivet mitt eller arbeid. hadde en liten runde på speed kjøret par år tidlig i 20åra,men er way over it. skjønner ikke helt hva jeg dreiv med de åra,men shit happens. Har vert nykter i 9 år nå. tar meg en dram i godt selskap,men jeg liker ikke å bli full,så jeg er veldig moderat.jeg ser ikke på røyking som rus. men det er vel for jeg har funnet balansen,og er nå en voksen dame da.
Unnskyld at jeg highjacker denne tråden litt, men lurer bare på en ting. Synes dere som har en hverdagslig jobb eller går skole, at rusbruket på noen måte påvirker den tilsynelatende normale arbeidshverdagen deres? Opplever dere at det på en måte er to forskjellige "verdener" eller noe, noe dere har et skille på ihvertfall?
Har tenkt over det ganske lenge, så hadde vært gøy med noen svar
Jobber som selger/lagerslave på en sportsbutikk og går andre året på Medier og Kommunikasjon. Tenker å bli enten journalist eller arkitekt. Røyker cannabis i underkant av en gang i måneden. Dagens stereotypiske stoner imo er en helt vanlig A4 person med en vanlig jobb. H*n liker å kose seg en gang i blandt med litt cannabis.
Selv er jeg arbeidsledig og "stereotypen". Men er det flere enn meg som har sett sammenhengen mellom mangel på foreldre i barndommen og cannabis/rusbruk/misbruk? I min røykegjeng er det faktisk ingen som har hatt sin biologiske far eller begge foreldre i deler eller hele oppveksten (inkludert meg selv).

MEN jeg kjenner flere foreldre som røyker pot daglig med flotte vellykkede unger, fint hus, og 400.000kr bil. Så er stereotypenes bruk av cannabis bare et symptom på noe annet? Jepp...
Sist endret av Mattiti; 4. mars 2011 kl. 14:16.
i og med at cannabis er ulovlig,vil alltid de som røyker leve i to verdner. den delen av samfunnet som aksepterer at du røyker og den delen som ikke aksepterer det,slik at en må holde det skjult.sånn grovt sagt.
jobber innen elektro bransjen både husinstallasjon å industri.

går mest i hasj, amf 2-3 i året ~~
Sitat av Saape Vis innlegg
men jeg blir nok å ta en bachelor i Sosial Antropologi.
Vis hele sitatet...
Hva er Sosial_____Antropologi?
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Hva er Sosial_____Antropologi?
Vis hele sitatet...
Samfunn, kultur og mellomenneskelige relasjoner
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Samfunn, kultur og mellomenneskelige relasjoner
Vis hele sitatet...
Tror han sikta til ordelingen
Sitat av NiteOwl Vis innlegg
Hasj, noen ganger. Utdanner meg til å bli lærer. Tidligere jobbet jeg i barnehage, og da ble det naturlig nok mindre av den slags.
Vis hele sitatet...
vi hadde en lærer som slo seg sammen med en elev på ungdomskolen og ble tatt sammen i en stor narkosak hehe

alle lærere røyker hasj=)
Er 17 år og går 2. året allmenn. Realfag for fullt, i tilleg til at jeg selger garderobe, bad og kjøkken i en stor kjede. Har ikke røyket på 5-6 uker nå, men før det røyket jeg tett i ca et år. Er alltid streng med meg selv at jeg ikke skal være skev på skolen, og det har jeg klart så godt at jeg valgte å gjøre det til en vane jeg fort kunne leve med. Er surfer til beinet, så med en baggy stil innimellom alle dagene med skjorte og seilklær er jeg stoner hvis jeg føler for det!
Har røyket noe kola, men klarer meg med å snuse...
Jeg jobber i Nidarosdomen ved siden av studiene som besøksvert. Bruker hovedsakelig marijuana/hasj, men også piller. Prøver å slutte med sistnevnte
Sitat av sneipen Vis innlegg
som har god jobb med god lønn.
Vis hele sitatet...
Dealer på fulltid, jævlig god lønn -ikke fult så bra arbeidsmiljø!!
Trykker aviser, jobber derfor skift.
Røyker godsaker når jeg har, drar litt kola på fest, makka en sjelden gang, og mdma hvis jeg føler for det.
psykadelika en sjelden gang.

Viktig og kose seg litt på fritiden
Sist endret av Kim64; 14. mars 2011 kl. 08:55.
Jeg jobber innenfor helsevesenet, og skal fortsette høyskole... Burde så klart ikke brukt noe som helst, men det går ikke ut over jobben.
Jobber fulltid på et callsenter, men holder meg alltid nykter i ukedagene.
Inrømmer at det har hent at jeg kommet på jobb etter et par dager våken på amf, men det er lenge siden, og vil nok IKKE skje igjen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Siste år VGS, 5,6 i snitt, ønsker siviløkonom. Marihuana så ofte som mulig, men måtte ta pause nå for å fokusere 100% på skolen og sikre karakterene mine slik at jeg kommer inn der jeg ønsker Føler ikke lekser/marihuana fungerer så godt.
IRC entusiast
dach's Avatar
Vekter, har svennebrev som snekker.
Sist endret av dach; 4. april 2011 kl. 07:42.
Beethoven på crack
Shitfaced3207's Avatar
Går førsteåret studiespesialiserende på VGS. Fokuserer mye på musikk (spiller i 4-5 lokale band) på fritiden, og har derfor ikke mye tid til overs til noen jobb. Har poppet en del Ritalin, Concerta, o.l., for å få inspirasjon til låtskriving, men også fordi jeg digger "uppers". Røyker grønt/brunt 2-3 ganger i måneden når jeg føler for en pause fra hverdagslivet, og som alderen min også tilsier blir det en god del av den "gode" gamle helgefylla.
jobber som kokk fulltid, fyra tjaller daglig de siste 7åra, ikke gått ut over jobben...
Er på tredje året på politihøgskolen, er fra middelklassen i oslo, røyker weed ca. 3-6 dager i uka. Skal videreutdanne meg.(Bekjempelse av økonomisk kriminalitet)
Sist endret av alphamale; 4. april 2011 kl. 12:13.
Sitat av Miza Vis innlegg
Jobber der jeg er med det jeg får. (vert bartender, servitør, barista, make-up artist, vaskedame, skuespiller, danser, kleskonsulent, selskapsdame, kunst-selger, video-utleier, rekvisitør, tattoo-designer bare for å nevne noe)
Ellers bruker jeg livet på å reise og oppleve nye steder, mennesker og kulturer.

weed, flein, dinitrogenoksid, salvia, LSD, men har mange ting jeg vil teste i tillegg til dette.
Vis hele sitatet...


Selskapsdame??? :P
Offentlig tjenestemann i ordets rette forstand
Skipselektriker, tjener tett innpå 1mill i året, fyrer bønne to første ukene jeg er hjemme, ellers ikke..
Jobber med film, foto og mote. Nyter daglig cannabis, og ellers er jeg over middels interessert i psychoaktive stoffer, N,N-Dimethyltryptamine og psilocybin er de jeg har jevn tilgang til.

Holder meg vekke fra alt som kan kalles "miljø". Alle stoffer jeg inntar er enten dyrket frem selv, ekstrahert av planter kjøpt på nettet eller bestillt kjemisk rene fra diverse undergrunnssider på nettet.
Soldat. Røyka cannabis i 3-4 år. Alltid 100% nykter og edru i tjeneste. Blir veldig lite cannabis på perm også, men forbeholder meg muligheten for en liten kos når sjangsen byr seg, og tiden er riktig.
Jobber som flykaptein i Ryan air.

Bruker speed bare på oversjøiske flighter.
Siden vi ikke kan røyke i cockpit, går det mye i hasj brownies.
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Jobber som flykaptein i Ryan air.

Bruker speed bare på oversjøiske flighter.
Siden vi ikke kan røyke i cockpit, går det mye i hasj brownies.
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig du kødder. Du styrer et oversjøisk fly med hundrevis av passasjerer og tar speed og "spiser" deg skakk?! Du må virkelig mangle glans og tær. Men men, du kan jo ikke en gang stave Ryanair så jeg tviler sterkt på at du jobber der. Makan til toskete utsagn...
Sist endret av Krokodille; 7. april 2011 kl. 17:49.
Går siste året på ungdomsskolen. Skal gå studiespesialiserende neste år. Har ennå ikke prøvd cannabis, men har veldig lyst å prøve det. Får håpe det skjer i nærmeste framtid.
Jeg studerer ved VGS, til neste år skal jeg velge R-matte, fysikk og kjemi, jobber i barnehage og på kina resturant.
Jeg tar meg en Mary jane i ny og ne, liker også å utforske med noen visse medisiner
har nå fåtte meg bra betalt jobb og en super hverdag,skal starte med mere utdanning snart.er vel egentlig stein hele tiden utenom når jeg ikke er på jobb,det hjelper også stort mot ryggen.
Har fagbrevet i IKT-servicefag og nå er jeg nesten ferdig med allmenn påbygging på vgs. Til høsten skal jeg fortsette med videre utdanning.

Røyker forsåvidt nokså ofte, men personlig har ikke det ført til problemer da jeg har visse forhåndsregler.
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Jeg håper virkelig du kødder. Du styrer et oversjøisk fly med hundrevis av passasjerer og tar speed og "spiser" deg skakk?! Du må virkelig mangle glans og tær. Men men, du kan jo ikke en gang stave Ryanair så jeg tviler sterkt på at du jobber der. Makan til toskete utsagn...
Vis hele sitatet...
Joda du har rett, det der er vrøvl. Broren min er pilot i Ryanair, de testes med jevne mellomrom og har total nulltoleranse for rester av slikt i blod/urin/hår. Ser ikke poenget med å skrive sånt vås.
Sist endret av paulitious; 7. april 2011 kl. 18:40.
Jobber som prosjektleder i ett reklamebyrå og i helgene driver jeg med events og jobber som bartender på en nattklubb.

Røyker endel men aldri i forbindelese med jobb, sier heller ikke nei til andre stoffer viss sjansen byr seg, spesielt kola og mdma.
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Jobber som flykaptein i Ryan air.

Bruker speed bare på oversjøiske flighter.
Siden vi ikke kan røyke i cockpit, går det mye i hasj brownies.
Vis hele sitatet...
Jeg håper som Krokodille at du bare troller, men det er faktisk en kjensgjerning at det ikke er unormalt at oiloter flyr beruset, både på alkohol og annet. Jeg så en dokumentar om det på TV for mange år siden, og husker jeg ble mildt sagt overasket.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg håper som Krokodille at du bare troller, men det er faktisk en kjensgjerning at det ikke er unormalt at oiloter flyr beruset, både på alkohol og annet. Jeg så en dokumentar om det på TV for mange år siden, og husker jeg ble mildt sagt overasket.
Vis hele sitatet...
Var dette om norske piloter, eller piloter generelt? Jeg hadde håper lille Norge hadde litt strengere og bedre gjennomførte kontroller enn som så.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Var dette om norske piloter, eller piloter generelt? Jeg hadde håper lille Norge hadde litt strengere og bedre gjennomførte kontroller enn som så.
Vis hele sitatet...
Det var ikke en norsk dokumentar, nei!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg håper som Krokodille at du bare troller, men det er faktisk en kjensgjerning at det ikke er unormalt at oiloter flyr beruset, både på alkohol og annet. Jeg så en dokumentar om det på TV for mange år siden, og husker jeg ble mildt sagt overasket.
Vis hele sitatet...
Skremmende tilstander gitt. Dette er jo et av de yrkene som har mest ansvar av alle! En stor flymaskin kan jo huse mange hundre mennesker, og piloten kan jo enkelt kjøre alle sammen ned i stillehavet om vedkommende bestemmer seg for det. Dette burde absolutt vært bedre kontrollert om det fremdeles er slik.
Det er i alle fall ganske velkjent at amerikanske militære piloter og flypersonel bruker såkalte "go pills" som egentlig bare er amfetamin. Overasker ikke så mye om piloter for passasjerfly gjør noe av det samme. Men samma det, de gjør sikkert en helvetes god jobb på amf uansett