Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  698 167371
Shit, hadde gledet meg skikkelig til en god salvia tur på nyttårsaften -_-
Noen som har fått salvia igjennom tollen i det siste?.. Det virker som om det har blitt enda strengere..

Blir fraktkostnader regnet med når vi snakker om 200kr's grensen?
Sofa, verken methylone eller 6-apb er ulovlig, så ville vært interessant å høre tollvesenets argumentasjon. Hørt noe mer fra dem?
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Noen som har fått salvia igjennom tollen i det siste?.. Det virker som om det har blitt enda strengere..

Blir fraktkostnader regnet med når vi snakker om 200kr's grensen?
Vis hele sitatet...
Akkurat som før for min del, og fraktkostnader skal ikke regnes med.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Noen som har fått salvia igjennom tollen i det siste?.. Det virker som om det har blitt enda strengere..

Blir fraktkostnader regnet med når vi snakker om 200kr's grensen?
Vis hele sitatet...
Flere pakker som har gått glatt igjennom de siste ukene, jeg har faktisk aldri fått en eneste pakke stoppet.
Sist endret av Omaha; 7. januar 2011 kl. 13:55. Grunn: No jinx please!
Har lett igjennom hele tråden etter svar på spørsmålet mitt men fant ingenting.
Jeg bestilte nettopp P. Cubensis sporer herifra: http://spores101.3dcartstores.com/B-...nsis_p_11.html

Har hørt an dette blir stoppet i tollen noen ganger, kan jeg få bot for å importere dette? Det er jo lovlig vare, men kan det regnes som ulovlig importvare pga. andre lover som ligger gjemt noe sted?

Har også tenkt til å bestille dette: http://www.mushbox.com/mushroom-bag.html#growbag

Vil dette regnes som ulovlig importvare pga. av at det er utenfor europa? (tror nettsiden er amerikansk, samme for sporene også)

Trenger svar fort! så jeg rekker å avbestille sporene hvis det kan skje at jeg får bot
hva er den lureste måten å sende frø fra utlandet på? Skal til england og tenkte kjøpe frø å sende hjem.. Er det lurt å sende til meg selv eller burde jeg sende til noen andre? Kan bikkjer lukte frø? Noen andre gode ideer? Thanx
Peace
Jag väntar på ett kuvert med 5g 4-MEC från Sverige, vad säger tollen om det? Hvis de finner att jag pröver på att "importera" 4-MEC, hva sker? Ingenting? Advarsel? Bot?
▼ ... over en uke senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
om en pakke med 7g buds blir stoppa i tollen, men mottakeren ikke har rulleblad, blir da saken henlagt, eller kan jeg forvente politi på døra?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis jeg bestiller San Pedro eller Peyote cuttings, er det stor sannsynlighet for at det blir stoppet? Hvis det blir stoppet, hva skjer da, blir jeg anmeldt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Etter mye lesing om salvia har jeg og en kammerat bestemt oss for å kjøpe litt salvia. Vi har bestemt oss for å kjøpe 2g 20x fra en britisk side som selger dette for 45£. Dette tilsvarer 410kr akkurat nå, og jeg lurer da på hvor mye mer vi må regne med i frakt og slikt? Vi har et spend-on gavekort på 500nok, men er litt usikker på om vi får det vi vil ha hvis vi legger til andre kostnader som kan komme.
Hei. Etter min erfaring kommer det ingen ekstra kostnader. Går utifra ulike tilbydere opererer med ulike prosedyrer, men de gangene jeg har bestilt, har jeg fått det diskret i en konvolutt. Dette var fra Statene. Helt smertefritt. det er en stund siden, så jeg husker dessverre ikke siden :-/ Men jeg tror neppe det er snakk om noen hentelapp på posten. med mindre du bestiller 100+ gram :-)

Sitat av Dance-Boy Vis innlegg
Hei
lurte på om jeg kunne få noen kjappe svar på :

Vi er et par gutter som tenker og ta båten til Køben, også lurte vi på om det er mye toll sjekkingen og hvordan er sjekker oss for ting når vi tar båten tilbake til Norge ?

Er det stor risiko for og bli tatt ?
Vis hele sitatet...
Det er for dumt å ta sjansen. Tre ganger har bikkja stoppa meg i tollen fra Danskebåten. Lukt fra klær er mer enn nok for dem. Den ene gangen var jeg tilogmed på vei hjem fra jobb på en helt ordinær ukedag!! (Båten). Jeg har aldri blitt tatt med noe på meg - men de K9'ene lurer du faen meg ikke. Badass hunder. Noen hempmolekyler i tøyet/bagen, og det er inn på rommet.

Men herregud, vil du ta sjansen er det kun ditt ansvar. Men du må jo innrømmet at det er småkjipt å få tilsmusset rullebladet for et par G.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Tror dere de sender i konvolutt hvis jeg bestiller 3 gram?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Det er ingen forskjell på om ting blir sendt i en konvolutt eller en pakke. Det er bare emballasje.
Kan noen si meg hva som er en "sikker" menge for Salvia ekstrakter? Sender de 3gram i konvolutt? Ut ifra hva jeg leser, så er det større sjangs for at et lite mistenksomt brev går gjennom, enn en liten eske (?).
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Sitat av luni Vis innlegg
Det er ingen forskjell på om ting blir sendt i en konvolutt eller en pakke. Det er bare emballasje.
Vis hele sitatet...

Ut ifra det jeg har hørt er det minimal sjanse for at en konvolutt blir stoppet i tollen.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Boxiom Vis innlegg
Ut ifra det jeg har hørt er det minimal sjanse for at en konvolutt blir stoppet i tollen.
Vis hele sitatet...
Brevpost er brevpost. Innpakning har ingenting å si.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
"sendingen er til importvurdering", bør jeg være bekymret?
Sitat av Boxiom Vis innlegg
"sendingen er til importvurdering", bør jeg være bekymret?
Vis hele sitatet...
Regner med at det er salvia det er snakk om her. Så da kan du være bekymret for at du ikke kommer til å få pakken akkurat nå, da den sikkert kommer til å bli returnert til avsender med mindre du har resept å vise. Dette er egentlig ganske "vanlig" så du kan sikkert bare sende en mail til de du kjøpte av og be dem sende på nytt. Du vil ikke få noe slags straff for dette, utenom en ekstra ventetid
Er det noen som har noen tanker om det å sende LSD i posten ? har en kar i cannada som kan sende lsd for en mye billigere penge en det det koster i norge . Også trur jeg ikke at det lukter så mye fra en hel blotter og den er jo flat så den er jo lett å putte i et brev . Men er det streng straffen for å bli tatt med så "mye" lsd ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har i lengre tid gått og rundt og hatt fryktelig lyst på en kvalitets-vaporizer. På e-bay fant jeg et rimelig tilbud på 3000 kr inkludert frakt fra England.

Hovedproblemstillingen er som følger; dersom jeg ber denne privatselgeren (som jeg antar at han er) nedskrive verdien på pakken fra 319 GBP (+frakt på 20 GBP) til en samlet verdi på under 100 GBP (eller tilsvarende under 1000 kr etter dagens kurs) og får han til å sende den som "gave", hva mener godtfolk da er sannsynligheten for at tollerne ber om faktura og kvittering for å kontrollere verdien? Vil dette eventuelt kun skje ved en forholdsvis sjelden stikkprøve, eller blir alle pakker rutinemessig kontrollert for at verdien påskrevet pakken stemmer overens med det faktiske innholdet?

Jeg har gjort dette mange ganger før med TV-spill, hvor det alltid har funket fint, men da var det jo snakk om varer som jeg kjøpte for ca. bare 100-200 kr billigere enn det som det er mulig å få spillene for i Norge. Sett at tollerne for en eller annen grunn vet at visse av disse magiske "fordamnpingsmaskinene" kan gå for godt over 4000, og atpåtil vet hvilke merker det er, og med den bakgrunnskunnskapen ser at dette spesifikke merket her har blitt solgt for under 1000-lappen, ville de vel blitt litt mistenksomme. På den annen side, det finnes mange av disse vidunderlige dampmaskinene som ikke koster mer enn ca. 700.

Alternativet er å punge ut over 1000 kr mer for en her i Norge. Gjerrig som jeg er vil jeg heller gå til det skrittet å konspirere med utenlandske privatselgere, så lenge jeg ikke unødig risikerer strafferettslig ansvar.
Hei, naboen min har bestilt 10 g mephedrone fra Polen, med sporing. På Postens nettsider står det nå "Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret". Hva betyr dette? Betyr det at de har åpnet brevet?
mephedrone er jo på narkotikalisten så du kan si til naboen din at det ikke akkurat er noe godt tegn..
Sitat av DrHoffman2 Vis innlegg
Er det noen som har noen tanker om det å sende LSD i posten ? har en kar i cannada som kan sende lsd for en mye billigere penge en det det koster i norge . Også trur jeg ikke at det lukter så mye fra en hel blotter og den er jo flat så den er jo lett å putte i et brev . Men er det streng straffen for å bli tatt med så "mye" lsd ?
Vis hele sitatet...
Tror det skal gå veldig fint. Lett å gjemme, og så og si null sjangse for at en hund kan lukte det. Feks er det mulig å gjemme det under frimerket. Men hvorfor kjøpe helt fra Canada? Hvis du betaler for frakt og andre kostnader må jo prisen komme over 100 - 400 kr en syrelapp koster?
Sitat av Cirrus Vis innlegg
Hei, naboen min har bestilt 10 g mephedrone fra Polen, med sporing. På Postens nettsider står det nå "Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret". Hva betyr dette? Betyr det at de har åpnet brevet?
Vis hele sitatet...
Jepp! de gjorde det med meg, fikk brev om å sende inn beviser på pris siden dette ikke var noe ulovlig. Mens han der får vel noe annet i posten.
Blir helt vanlig utseende konvolutter også stoppet i tollen? Nå snakker jeg om en helt vanlig hvit konvolutt hvor det bare står mottakers navn og adresse.

det vil hypotetisk sett befinne seg to poser med uskyldig hvitt pulver oppi merket med henholdsvis methiopropamin og mdai....?
^^ Neppe. Om det er fra privatperson, ikke i boblekonvolutt og ikke stikker seg ut i mengden går det nok bra om det er fra utlandet også. Jeg har mottat flere stinkende brev med amfetamin, men det var innenlands. Aldri stoppet.
Takker for beroligende svar! Men, det er ikke fra en privatperson, det er fra et firma som bl.a selger research chemicals i England..
Det står forsåvidt ingenting på konvolutten utenom mitt navn og min adresse.
Noe som kanskje kan vekke mistanke er en feit stripe med brun teip som ekstra liming.
2 dager på etterskudd med leveringen nå, det er første gang det ikke har kommet når det skal..
Men nå venter man i spenning...
Hvorfor brukes western union osv til overføring av penger?? like så greit å bare overføre via nettbanken?
Sitat av androl1 Vis innlegg
Hvorfor brukes western union osv til overføring av penger?? like så greit å bare overføre via nettbanken?
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi man ikke vil bli tatt?
2. mars bestilte jeg 5g salvia fra en amerikansk side kalt salviamonster.com. Jeg valgte "vanlig" shipping, ikke noe express greier eller noe sånt, og fikk et tracing number. Dagen etterpå gikk jeg inn på Track Order inne på siden dems og slo inn koden min. Her er hva jeg fikk opp:

- Processed through Sort Facility, March 03, 2011, 9:58 pm, BELLMAWR, NJ 08031
- Electronic Shipping Info Received, March 02, 2011

Dette er nå... 14 dager siden og jeg har ikke hørt noe som helst siden det. Leste senere at de ikke gir trace number med mindre man bestiller via express mail, så betyr dette at jeg ikke får vite noe som helst før jeg får en eventuell hentelapp/selve pakken i posten? Eller vil jeg få en ny mail av posten eller lignende når pakken ankommer Norge? Og mens jeg er inne på det, hvor lang tid pleier det å ta for en pakke å komme fra USA til Norge, og har noen av dere erfaringer med bestillinger fra denne siden?
mhm... du får ikke tracking nummer sår det er sendt som brev og ikke pakke, i alle fall er d slik i Norge. Bare vent du Det kan ta sin tid, og regner med de sender med sneile posten, assa det billigste. Men har du prøvd å spore opp nummeret på posten.no?
Noen som har fått en eller annen form for straff ved å bestille psilocybin til Norge før?
Sitat av Cherie Vis innlegg
mhm... du får ikke tracking nummer sår det er sendt som brev og ikke pakke, i alle fall er d slik i Norge. Bare vent du Det kan ta sin tid, og regner med de sender med sneile posten, assa det billigste. Men har du prøvd å spore opp nummeret på posten.no?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har prøvd å legge inn koden jeg fikk på posten, men det funker ikke. Koden jeg har fått slutter på US, så da var det nok bare noe slags tracking innenfor US da... Men får gjøre som du sier og vente en stund til

Takker.
Sitat av gilde Vis innlegg
Tror det skal gå veldig fint. Lett å gjemme, og så og si null sjangse for at en hund kan lukte det. Feks er det mulig å gjemme det under frimerket. Men hvorfor kjøpe helt fra Canada? Hvis du betaler for frakt og andre kostnader må jo prisen komme over 100 - 400 kr en syrelapp koster?
Vis hele sitatet...
jo veit ikke hvor mye det koster å sende brev fra canada . men prisen per lapp der er 60kr og det kan jo hende man får god pris hvis man kjøper flere blotters . også er jo ikke lsd så lett å få taki her så hvis man må velge mellom ingen ting og 60kr pr lapp + frakt så er der verdt det for meg ; ) For det er mye morro pr 200 /400 mikro gramm .
Naboen min har bestilt 10 gram mephedrone med registrert post. Den siste oppdateringen på postens nettside er følgende:

"Forsøkt utlevert
Årsak: Ufullstendig adresse"

Naboen spurte naturligvis etter pakken via postens kundeservice og fikk til svar at den er i tollkontroll. Det jeg lurer på er hva naboen min bør si om han blir kalt inn til avhør. Bør han si at han ikke visste pakkens innhold, og ble fortalt at det var en gave av en han møtte i utlandet? Eller bør han bare si "ingen kommentar"?

Håper noen kan hjelpe!
Sitat av Cirrus Vis innlegg
Naboen min har bestilt 10 gram mephedrone med registrert post. Den siste oppdateringen på postens nettside er følgende:

"Forsøkt utlevert
Årsak: Ufullstendig adresse"

Naboen spurte naturligvis etter pakken via postens kundeservice og fikk til svar at den er i tollkontroll. Det jeg lurer på er hva naboen min bør si om han blir kalt inn til avhør. Bør han si at han ikke visste pakkens innhold, og ble fortalt at det var en gave av en han møtte i utlandet? Eller bør han bare si "ingen kommentar"?

Håper noen kan hjelpe!
Vis hele sitatet...
Kjøpte han pakken av et firma eller en privat person?

Hvis han kjøpte pakken av et firma (uten å bruke spendon-kort, paypal osv) tror jeg ikke det er stort mye han kan gjøre, da er han så og si busted.

Ble den derimot kjøpt av en privat person kan politiet legge en eventuell anmeldelse rett i søpla da det finnes tusenvis av historier han kan finne på. Som f.eks at han ikke visste hva pakken inneholdt og at det var en gave ifra en person han møtte i utlandet.
Det var av et firma, men betalingen gikk noen omveier før den nådde det firmaet. Det vil være vanskelig å spore pakken til bevegelser på kontoen hans. Jeg tviler på at det står noe om firmaet på pakken, er nok bare selve stoffet. Tror du han må fortelle en historie? Eller kan han også bare ikke si noe som helst? Kan være litt krevende for ham å lyve konsistent. Men han greier det vel hvis han må..

Det er jo ikke sikkert at Posten har lagret informasjon om at han har ringt og spurt etter akkurat den pakken, når jeg tenker meg om.
Sitat av Cirrus Vis innlegg
Det var av et firma, men betalingen gikk noen omveier før den nådde det firmaet. Det vil være vanskelig å spore pakken til bevegelser på kontoen hans. Jeg tviler på at det står noe om firmaet på pakken, er nok bare selve stoffet. Tror du han må fortelle en historie? Eller kan han også bare ikke si noe som helst? Kan være litt krevende for ham å lyve konsistent. Men han greier det vel hvis han må..

Det er jo ikke sikkert at Posten har lagret informasjon om at han har ringt og spurt etter akkurat den pakken, når jeg tenker meg om.
Vis hele sitatet...
Hvis mephedrone er narkotika og han har bestilt dette av et firma og betalt med sitt eget bank/kredittkort via nettbank tror jeg det blir vanskelig å lure seg unna. Dessverre. Men hvis det har gått noen omveier så får man bare håpe at politiet ikke gidder å bruke resurser på det.
Takk for svar! Ja, så vidt jeg vet, har han aldri gitt penger til noe firma, men til et sånt betalingssystem som igjen har gitt penger til en privatperson (som angivelig har et uoffisielt forhold til firmaet). Han prøver å snakke med noen advokater om at han ringte og spurte etter pakken. Finne ut av om han er nødt til å forklare det for å unngå dom, eller om han også bare kan holde kjeft, og la politiet se om de greier å finne flere bevis. Hva tror du?
Sitat av Cirrus Vis innlegg
Takk for svar! Ja, så vidt jeg vet, har han aldri gitt penger til noe firma, men til et sånt betalingssystem som igjen har gitt penger til en privatperson (som angivelig har et uoffisielt forhold til firmaet). Han prøver å snakke med noen advokater om at han ringte og spurte etter pakken. Finne ut av om han er nødt til å forklare det for å unngå dom, eller om han også bare kan holde kjeft, og la politiet se om de greier å finne flere bevis. Hva tror du?
Vis hele sitatet...
Hvis han betalte via Paypal, Western Union e.l er han nok safe.

Når han ringte posten og spurte om pakken hadde kommet, sa han noe om hva innholdet skulle være? (Tviler sterkt på at posten har "lagret" denne samtalen)

Hvis han ikke har snakket om innholdet, "hvordan i alle dager skulle han kunne vite at den inneholdt mephedrone"?
Nemlig. Postmannen spurte hva pakken inneholdt, og naboen min svarte at han ikke visste. Da har jeg gledelige nyheter til ham!
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hvis han betalte via Paypal, Western Union e.l er han nok safe.
Vis hele sitatet...
Hyggelig. Hvordan du kan sidestille paypal med WU er en gåte. Man trenger jo nærmest bare be pent før PP lekker opplysninger som en sil, fryser kontoer og generelt kødder ting til.. Kan aldri tenke meg at de har noe mer anstrengt forhold til norske myndigheter enn resten av verden (usa)

OnTopic: Kan de ikke spore betaling og posten ikke har registrert at han har spurt etter forsendelsen så er det bare å nekte
Sitat av pidget Vis innlegg
Hyggelig. Hvordan du kan sidestille paypal med WU er en gåte. Man trenger jo nærmest bare be pent før PP lekker opplysninger som en sil, fryser kontoer og generelt kødder ting til.. Kan aldri tenke meg at de har noe mer anstrengt forhold til norske myndigheter enn resten av verden (usa)

OnTopic: Kan de ikke spore betaling og posten ikke har registrert at han har spurt etter forsendelsen så er det bare å nekte
Vis hele sitatet...
Hvorfor jeg nevnte paypal, er at da har "naboen" garantert sendt pengene til en privat person. Det finnes ikke firmaer som selger rusmidler og bruker paypal som betalingsmåte (selv ikke firmaer som befinner seg i land der et spesifikt rusmiddel firmaet selger er lovlig), de blir utestengt med en gang pp får informasjon om firmaet. Du hadde tydeligvis ikke peiling på dette allikevel.
Lurer bare generelt på noe ang. bestilling av legemidler fra EØS land:

OM man bestiller et legemiddel som IKKE er på verken narkotikalista eller er et registrert legemiddel i Norge (assa Norske myndigheter har aldri hørt om dette legemiddelet) kan de nekte deg å få det eller straffe deg? Assa du bestiller til under 200 kroner og ikke mer enn f.eks 20 piller.

Saken er at jeg fant en nettside som selger div fra Bulgaria. Bestilte et benenzodiazepin som ikke er på narko eller legemiddelregister og verdi av 140 kr og kun 20 piller. Jeg bor på vestlandet.
- Første gangen ble det etter sporingen: avvik i produksjon, mulig tollpliktig. Men kom fram.
- Andre gangen bestilte jeg det samme, men til en adresse til en venninde i vestfold jeg besøkte, den kom fram uten tollbehandling.
- Tredje gangen bestilte jeg det samme (trodde jeg) igjen til min adresse på vestlandet og det samme skjedde som første gang, bare at NÅ ble den virkelig tatt inn til tollbehandling og åpnet osv. Fikk brev i posten der de klassifiserte innholdet som "kosttilskudd" og jeg måtte sende inn masse papirer om pris osv. Den kom fram uten noe problem etter dette. men de hadde sendt meg en pakke av det benzoet og en pakke atarax istede (atarax er et registrert legemiddel i norge man trenger resept på).
- Fjerde gangen bestilte jeg et nytt type benzo som ikke er i noe register, skjedde samme som første gang, men ingen tollbehandling og kom fram uten noe problem.
- NÅ er jeg på min femte bestilling av det første benzoet jeg bestilte, som de faktisk har tollbehandlet og gitt meg før etter endt tollbehandling.

Så lurer på: Siden de allerede har tollbehandlet det en gang og sendt det til meg, da MÅ de nesten sende det til meg nå og? Siden de gikk god for det for noen uker siden kan de vel ikke plutselig nekte meg det før det blir ulovlig?

MEN jeg har en venninde på sørlandet som bestilte akkurat det samme men ble bedd om resept... wtf? Hun har bestilt det før og fått det uten problem to ganger, HVORFOR får hun plutselig beskjed om å vise resept på noe som ikke er på narko eller legemiddellista? Hun gidder ikke sende inn noe eller klage dog.

Har søkt masse på nett og det er fortsatt IKKE på narko eller legemiddellista.

Tror dere de vil plutselig be meg om det samme? Assa resept.
Jeg mener at siden de ga meg det for noen uker siden burde de ikke kunne stoppe det før det blir ulovelig. Og det er i alle fall ikke ulovelig enda.
På sporingsnummeret på posten.no står det bare "pakken er sendt fra avsenderland".

Kan tollvesenet sånn plutselig bestemme at dette er ulovlig uten at det står noen plass på nettet?
Har jo sjekket listene, det er ikke der enda.

Om det samme skjer meg, kan jeg argumentere med at de sendte meg det sist og at det ikke er på noe liste som viser at det er ulovelig?
1 bekjent på syden tur, Sender pake,Hei du glemte dette på hotele her nede,Bare hold huse rent,
Det ser ut til at naboen min kanskje får pakken sin likevel. Han har snakket med to ulike postmenn og begge sier at pakken umulig kan ha blitt sendt TILBAKE i tolla. For den hadde ligget fem dager til importvurdering før det sto at den var ferdig tollbehandlet, og dagen etter sto det at den var forsøkt utlevert. Men hvorfor skriver EMS/posten at pakken har vært forsøkt utlevert når den aldri har vært innom noe postkontor i området der vi bor, eller i denne byen, for den saks skyld? Har de tatt den med til naboens dør direkte fra Gardermoen, og dratt direkte tilbake når ingen åpnet døren? Det står at grunnen til at pakken ikke ble utlevert er at adressen på pakken er ufullstendig, men når naboen ringte kundeservice leste de opp adressen hans perfekt! Jeg vet bare at han glemte et siffer da han skrev telefonnummeret sitt og skrev et tulletall i feltet for "tax ID", men det burde ikke være et problem. Er det noen som vet hvor en finner sin tax ID?

Noen som har opplevd noe liknende? At det har stått at pakken har kommet gjennom tollen, men så har det vist seg at den fortsatt er der?
Hei, det er noen ting jeg lurer på om disse folka.

Hvordan finner de fram til et nesten helt flatt brev som det er noe ulovlig i? Har de røntgen? Har de hund for katinoner? Sjekker de frimerkene på all posten som kommer inn, eller bare på stikkprøver? Følger de ekstra godt med på ting som er adressert til noen som har fått ting stoppet et par ganger før?

Dette virker forresten som et opplyst forum.
Kanskje ikke riktig tråd men prøver uansett.

Lurer på om det blir noe stress å bestille sigarer fra internett, mtp. jeg er under 18 år? Noen som vet noe eller har noen erfaringer?
Sup. Har prøvd å søke meg frem til det, men er litt ute i kveld, så stiller heller spørsmålet (på nytt?).

Går sporer (prints/sprøyter) til diverse Psilocybe Cubensis-strains glatt gjennom tollen for tiden?

Takk på forhånd for svar! <3
Sist endret av Plectophera; 1. april 2011 kl. 01:19.