Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 18146
Jeg har røyka en del aleine i det siste, og jeg kanke nekte for at det er ganske så chill.
Har fått et sånt eget rituale hvor jeg lager en spilleliste med no go' 70-talls, pakker sekken og stikker til en park for å ta det stille og rolig.
Har venner og kjæreste som bor et stykke unna, så det kan fort bli litt kjedelig. Men det er da sgu' nice med en park-joint i ny og ne

Er det flere som har det sånn? Hva tenker tenker dere rundt det å røyke alene?
Jeg syns det er helt topp!

Selv trives jeg meget godt i mitt eget selskap når jeg først får en anledning til å koble helt av.
Til sommeren tenkte jeg på å stikke en tur til Danmark for å overnatte en natt eller to på en mark med vindmøller som jeg kan betrakte mens jeg fyrer opp en god joint og snur godsakene jeg har på grillen.

Ja, det er meget behagelig å røyke alene!
Sist endret av Knask; 15. april 2010 kl. 23:08.
Jeg kjøper som oftest noen gram hasj/pot på fredagen, røyker med venner i helgen. Det som er igjen etter søndagen røyker jeg aleine, det er mye mer chill. Da kan jeg gjøre akkurat som jeg vil Jeg pleier som oftest å røyke bong på rommet, så har ikke noe erfaring med park-joint i ny og ne. Jeg pleier å røyke, sette meg ned i sofaen og høre på musikk, chille, spise og se film helt til jeg sovner. Det er det deiligste for finnes syntes jeg. Men når jeg røyker med venner er det "gøyere", men aleine er det mer "chill".
Elsker å røyke alene. Da har jeg annledning til å NYTE musikk og gjøre det jeg selv vil, enn det jeg ikke kunne gjort med selskap.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Når våren nærmer seg er det jo helt konge å bare dra ut i naturen med en feit joint Har allerede vert ute flere ganger å bare gått meg vill runt i skogen stein som fy, for så å le fordi jeg ikke har gått mer enn 5 meter
Spør du meg så er det best å røyke alene, man sitter igjen med en så mye større frihet.

Jeg liker ikke å røyke sammen med andre, fordi at jeg føler at jeg mister kontrollen.
Uansett sett hva som skjer kan jeg i alle fall stole på meg selv, slik føler jeg ikke det når jeg røyker med selskap.
Det at andres ignoranse og uforsiktighet kan ødelegge for meg er en variabel jeg ikke liker, dessuten er det å røyke seg helt borte, legge seg i senga med god gammel rock på øret å flyte vekk i tankenes verden det beste for meg.

Jeg føler jeg kan nå så mye lenger alene, helt fokusert på impulsene som kommer til meg der å da.
Elsker å røyke alene selv! I morgen skal jeg finne en chill park i oslo der jeg skal røyke en FEIT weed joint, sette på noe digg musikk og så sykle litt rundt på bysykkelen.

Fett at det er flere enn meg som liker å røyke alene, trodde kanskje jeg var litt sær sånn. Men var får en sånn sinnsyk indre ro når man gjør det
værste jeg vet at er når jeg har kjøpt meg noen få grammer, 4,5g ca, så inviterer jeg en kompis som jeg vil røyke på, så senere så inviterer han 2,3 kompiser av seg som jeg ikke kjenner for at de også skal få blaze. etter å ha erfart slik maange ganger så foretrekker jeg å røyke alene.
Jeg røyker kanskje 50% alene, da er det meg og en eller annen stonerfilm.

Når sommeren kommer skal jeg sykle og labbe i naturen selv om jeg ikke kommer til å være i stand til å sykle.
Sitat av imba Vis innlegg
værste jeg vet at er når jeg har kjøpt meg noen få grammer, 4,5g ca, så inviterer jeg en kompis som jeg vil røyke på, så senere så inviterer han 2,3 kompiser av seg som jeg ikke kjenner for at de også skal få blaze. etter å ha erfart slik maange ganger så foretrekker jeg å røyke alene.
Vis hele sitatet...
Hørtes ut som en kjip kompis. Jeg hadde stått på mitt og krevd ilegg!
Jeg elsker å lage meg en feit joint med reint pot av og til og slenge meg opp i hengekøyen som ligger ute i hagen min som er dekket av trør rundt, helt stille og meget deilig.

Sitat av Fuckman Vis innlegg
Elsker å røyke alene selv! I morgen skal jeg finne en chill park i oslo der jeg skal røyke en FEIT weed joint, sette på noe digg musikk og så sykle litt rundt på bysykkelen.

Fett at det er flere enn meg som liker å røyke alene, trodde kanskje jeg var litt sær sånn. Men var får en sånn sinnsyk indre ro når man gjør det
Vis hele sitatet...
Finner man noen chill park i oslo i det hele tatt?
Jeg liker best å røyke alene.
Lage en god spliff som jeg kan nyte i ro og fred uten stress og "passe regler" og slikt styr.
Sette på den musikken jeg liker aller best. Spise noe digg. Se hvilken film jeg vil selv.
Eller å gå en tur i skogen med headset og mp3 spiller.
Bare gå og se hvor man ender opp.
Kanskje ved et vann hvor det ikker er noen andre folk og bade.
Bade naken er sinnsykt digg når man har fått på noen trekk
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Jeg elsker å lage meg en feit joint med reint pot av og til og slenge meg opp i hengekøyen som ligger ute i hagen min som er dekket av trør rundt, helt stille og meget deilig.



Finner man noen chill park i oslo i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
st.hanshaugen, politiparken på grønland, tøyenbadet, Vålerenga kirke, frognerparken, festningen... mange gode parker og grøntområder i oslo!

Eneste jeg ikke liker er slottsparken og sofienbergsparken, som er som å sitte i midten av en politiparade...
Sitat av imba Vis innlegg
værste jeg vet at er når jeg har kjøpt meg noen få grammer, 4,5g ca, så inviterer jeg en kompis som jeg vil røyke på, så senere så inviterer han 2,3 kompiser av seg som jeg ikke kjenner for at de også skal få blaze. etter å ha erfart slik maange ganger så foretrekker jeg å røyke alene.
Vis hele sitatet...
Det der hørtes jo bare helt forferdelig ut Men det er da vitterlig ikke verre enn å be kompisen din la vær å invitere masse folk, er det ikke det? En ting er jo hvis man sitter hos en kompis og det ramler noen inn døra, men at kompisen din skal invitere folk du ikke kjenner for å røyke opp din femmer! Da må det vertfall gå begge veier synes nå jeg.

Etter å tidligere ha bodd i kollektiv en stund (hvor min hybel fungerte som stue, gjesterom osv.) setter jeg stor pris på å kunne røyke for meg selv, men har selvfølgelig ingen problemer med å røyke med andre av og til
dazed's Avatar
Trådstarter
Sitat av fetter Vis innlegg
st.hanshaugen, politiparken på grønland, tøyenbadet, Vålerenga kirke, frognerparken, festningen... mange gode parker og grøntområder i oslo!

Eneste jeg ikke liker er slottsparken og sofienbergsparken, som er som å sitte i midten av en politiparade...
Vis hele sitatet...
Hmm... Vil si at Slottsparken er rimelig safe. Har møtt på politi et par ganger, men da har jeg som regel vært med en vennegjeng (pluss alkohol).
Stensparken er fantastisk, eller så pleier jeg å sette meg ved elva (parallelt til olaf ryes plass).

Go' vår!
Tja... vet egentlig ikke så mye om det å røyke alene, men ser for meg at det etterhvert blir litt som å drikke alene. Et par glass vin alene er ikke noe pes, men kan være smooth, det er når man begynner å drikke hele flaska alene og blir full at det heller mot stusselig/alkoholiker. Blir vel noe av det samme? Et par trekk får deg til å slappe av/nyte musikken/noe bra innimellom, men hvis du er grisestein alene på 6. kvelden er det vel ikke det helt store.
Sitat av Weili Vis innlegg
Tja... vet egentlig ikke så mye om det å røyke alene, men ser for meg at det etterhvert blir litt som å drikke alene. Et par glass vin alene er ikke noe pes, men kan være smooth, det er når man begynner å drikke hele flaska alene og blir full at det heller mot stusselig/alkoholiker. Blir vel noe av det samme? Et par trekk får deg til å slappe av/nyte musikken/noe bra innimellom, men hvis du er grisestein alene på 6. kvelden er det vel ikke det helt store.
Vis hele sitatet...
Syns ikke du kan sammenligne to rusmidler med så forskjellig effekt på den måten. prøv å si det samme om kaffe, og du ser hva jeg mener.
god som gull
Off topic:Ååå, det er go' vær her med 17 grader, litt sval vind og god sol, så ble i skikkelig røykehumør nå Synd jeg ikke kan/tør røyke lenger:/ Sliter fortsatt litt psykisk etter en skikkelig dårlig røyketur i fjor vinter. Man skal respektere hasjen! Venter et par år til og ser om hodet mitt har roet seg helt så kanskje jeg tar meg en liten vår/sommer paff!

On topic: Røyke alene eller med en rolig kompis som du stoler 100% på er det beste synes nå jeg
Sist endret av mar10an; 16. april 2010 kl. 15:05.
Sitat av fetter Vis innlegg
Syns ikke du kan sammenligne to rusmidler med så forskjellig effekt på den måten. prøv å si det samme om kaffe, og du ser hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er fullt mulig å sammenligne alkohol og hasj hvis man sitter alene og ruser seg på det ene eller det andre over lengre tid. Som sagt; et glass vin, et par trekk, hvorfor ikke? Full eller grisefjern alene og ofte ... noe er galt. Det som ofte kjennetegner en med alkoholproblemer er jo nettopp at personen drikker MYE og gjerne alene, vil tro det er det samme med hasj. Det er forskjell på å bruke og på å misbruke, okke som rusmiddel.
ArbeidsledigProletar
Digg det, alltid nattings om jeg skal røyke alene for min del. Mest digg er det uansett med venner, det gjelder alle rusmidler for min del. Kan ikke trippe eller være dritings alene, det er bare jævlig. Fjern går an.
Liker både alene og sammen med andre jeg. Begge har sine pluss sider.
Noen ganger er det sykt digg å slippe unna verden og bare være meg selv alene. Noe av grunnen er vel også at jeg ikke har så mange å røyke med. Da funker det best å dra alene.

Selv synes jeg cuba-parken er nice når man skal ut i oslo sentrum..
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av potetgull0 Vis innlegg
Off topic:Ååå, det er go' vær her med 17 grader, litt sval vind og god sol, så ble i skikkelig røykehumør nå Synd jeg ikke kan/tør røyke lenger:/ Sliter fortsatt litt psykisk etter en skikkelig dårlig røyketur i fjor vinter. Man skal respektere hasjen! Venter et par år til og ser om hodet mitt har roet seg helt så kanskje jeg tar meg en liten vår/sommer paff!

On topic: Røyke alene eller med en rolig kompis som du stoler 100% på er det beste synes nå jeg
Vis hele sitatet...
Hva skjedde?
dazed's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Liker både alene og sammen med andre jeg. Begge har sine pluss sider.
Noen ganger er det sykt digg å slippe unna verden og bare være meg selv alene. Noe av grunnen er vel også at jeg ikke har så mange å røyke med. Da funker det best å dra alene.
Vis hele sitatet...
Fellesskap er nice!

Det er ikke snakk om misbruk av hasj her, men hvordan folk har det med å røyke alene.
Noen syns det er like trist som å ta seg et glass vin alene (er det galt og?), andre syns det er behagelig.
Sitat av dazed Vis innlegg
Fellesskap er nice!

Det er ikke snakk om misbruk av hasj her, men hvordan folk har det med å røyke alene.
Noen syns det er like trist som å ta seg et glass vin alene (er det galt og?), andre syns det er behagelig.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke krangle om hvor hyggelig det er å røyke eller drikke alene, for jeg setter pris på begge deler til tider.
Men man risikerer ikke å bli bollefjern av et glass vin om du skjønner hva jeg mener.
Derfor mener jeg at det er en vesentlig forskjell på de to eksemplene.

Jeg sier ikke at noe er bedre en det andre, men det er tross alt en forskjell.
Tanken på å tenne en join i en park en solfylt dag med klar himmel.

Bare ligget å se på himmelen og slacken med en mør biff på engangsgrillen.

Ikke det at jeg har røkt hasj før ;p
Sist endret av Oransje; 16. april 2010 kl. 20:45.
å sitte på verandaen å titte utover når det er så varmt at en kan sitte i bar overkropp, også sette på god musikk som naboen kanskje undrer på, og noe kaldt å drikke, så sitter man der å tenker over ting. DET er sommer :P klarer ikke helt å chillen når det er 4-5 stk som skal riche, er for innrøyka til å passe rundt hele tiden er det god pot eller hasj som man "turer" litt av så er det jo selvsagt best å være med venner, da gjelder "the more the merrier". men på standard ++ så er det best å sitte alene å leke med tankene
Kan gjerne røyke sammen med folk så lenge jeg er hjemme hos meg selv. Liker ikke å ikke ha kontrollen, og vertfall ikke bevege meg hjem etter litt for mange gode trekk. Ellers så ser jeg ikke noe galt i å røyke alene, alt går på dine premisser.

Må si meg enig i at det er en annerledes rus full/fjern, og hadde ikke sett samme gleden av alkohol alene som som hasjen.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg skal ikke krangle om hvor hyggelig det er å røyke eller drikke alene, for jeg setter pris på begge deler til tider.
Men man risikerer ikke å bli bollefjern av et glass vin om du skjønner hva jeg mener.
Derfor mener jeg at det er en vesentlig forskjell på de to eksemplene.

Jeg sier ikke at noe er bedre en det andre, men det er tross alt en forskjell.
Vis hele sitatet...
Vi skal nyte naturen i sommer, bare så du vet det.
Sitat av Weili Vis innlegg
Jeg synes det er fullt mulig å sammenligne alkohol og hasj hvis man sitter alene og ruser seg på det ene eller det andre over lengre tid. Som sagt; et glass vin, et par trekk, hvorfor ikke? Full eller grisefjern alene og ofte ... noe er galt. Det som ofte kjennetegner en med alkoholproblemer er jo nettopp at personen drikker MYE og gjerne alene, vil tro det er det samme med hasj. Det er forskjell på å bruke og på å misbruke, okke som rusmiddel.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig. Hasj er et såpass lett drug at du lett kan bli med på andre ting hvis muligheten byr seg, så du blir ikke like "isolert" som av alkohol. Du blir gjerne ikke med ut for å spille fotball om en kompis ringer og du sitter drita hjemme.

Om stereotypiske stoners spiller fotball er en annen sak..
Sist endret av Gamgee; 16. april 2010 kl. 21:14.
kjedelig streiting
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Jeg er uenig. Hasj er et såpass lett drug at du lett kan bli med på andre ting hvis muligheten byr seg, så du blir ikke like "isolert" som av alkohol. Du blir gjerne ikke med ut for å spille fotball om en kompis ringer og du sitter drita hjemme.

Om stereotypiske stoners spiller fotball er en annen sak..
Vis hele sitatet...
Nå blir det litt feil å sammenligne dritings med noen trekk da. Skal ikke snakke for andre, men etter egen erfaring ville tviler jeg på at jeg hadde sagt ja til fotballkampen etter noen harde bøttetrekk å. Men etter noen trekk/et par pils så hadde jeg nok blitt med.
jeg misliker å røyke aleine. får fort følelsen av å være nærkis når jeg sitter hjemme for meg sjæl og puffer.

cannabis skal nytes i lag med andre mennesker man liker syns jeg
4:20 all day
Nuddel's Avatar
Elsker og røyke alene! Bare chillen med en joint forran pcn, sette på musikk/film og legge seg i senga og munche
Er man med kompiser skal de altid ha av maten.. Hvis ikke maser de til de får noe.. Er også altid dårlig med plass når man røyker med venner har jeg funnet ut.. Finner ingen behagelig stilling
Sist endret av Nuddel; 17. april 2010 kl. 00:48.
Støtter opp om at det er mulig å ta seg 1 -2 glass vin uten at det blir stusselig/alkoholisk, når det nærmer seg en flaske aleine derimot
når det kommer til cannabi har jeg en følse av at man kan røyke så mye man vil uten at det blir sett på som rart

Over til no annet, noe av det som imba nevte; kjøpe så kalt 5 gram grønt av en kompis for 75o,-, standar pris, (ga ham 8oo,-, får tilbake så det er en annen historie), veide det når jeg kom hjem og noterte meg det kun veide 3,5 gram
Hva syntes dere jeg skal gjøre, konfronter ham med det
Tror han kjøpte det like i forkant så det er ikke hans feil
det å fyre opp en feit en aleine, i skogen, på stranda, i parken, egentlig hvor som helst er diggest aleine. Har noen gode kompiser som det alltid er kult å få på med, men aleine... ingen ting slår det.
Bor sammen dama så det blir jo som oftest at vi får på litt sammen, og det er absolutt ingen ting i veien med det. Men som flere her skriver, å stikke i skauen, sette seg i en park eller på en strand med litt chill musikk, no god mat ( selvfølgelig godt vær) er toppen av chillhet ass.. i hvertfall for meg...

Stay low, stay high
dazed's Avatar
Trådstarter
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg skal ikke krangle om hvor hyggelig det er å røyke eller drikke alene, for jeg setter pris på begge deler til tider.
Men man risikerer ikke å bli bollefjern av et glass vin om du skjønner hva jeg mener.
Derfor mener jeg at det er en vesentlig forskjell på de to eksemplene.

Jeg sier ikke at noe er bedre en det andre, men det er tross alt en forskjell.
Vis hele sitatet...
Helt klart
Sist endret av dazed; 17. april 2010 kl. 01:20.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Over til no annet, noe av det som imba nevte; kjøpe så kalt 5 gram grønt av en kompis for 75o,-, standar pris, (ga ham 8oo,-, får tilbake så det er en annen historie), veide det når jeg kom hjem og noterte meg det kun veide 3,5 gram
Hva syntes dere jeg skal gjøre, konfronter ham med det
Tror han kjøpte det like i forkant så det er ikke hans feil
Vis hele sitatet...
Ta det så absolutt opp med han, så sant det ikke er en god kompis hadde jeg absolutt tatt det opp med han.. man skal ikke hustle folk/kompiser for gall spør du meg.. Sånt driver man med langs ælva og sånn.. ikke seriøse kompiser.
Peace
Sitat av Gloss Vis innlegg
Støtter opp om at det er mulig å ta seg 1 -2 glass vin uten at det blir stusselig/alkoholisk, når det nærmer seg en flaske aleine derimot
når det kommer til cannabi har jeg en følse av at man kan røyke så mye man vil uten at det blir sett på som rart

Over til no annet, noe av det som imba nevte; kjøpe så kalt 5 gram grønt av en kompis for 75o,-, standar pris, (ga ham 8oo,-, får tilbake så det er en annen historie), veide det når jeg kom hjem og noterte meg det kun veide 3,5 gram
Hva syntes dere jeg skal gjøre, konfronter ham med det
Tror han kjøpte det like i forkant så det er ikke hans feil
Vis hele sitatet...
Ta det med tilbake og la ham veie det igjen. Viser det fortsatt 5g har du med en ekstra vekt som kan påvise din påstand om at det er 3,5g. Så får dere nesten ta det der i fra.
Syns det er digg å røyke alene. Skjer ikke så ofte fordi jeg fortsatt bor hjemme, men det er digg nok uansett.
Det å røyke aleine er noe av det beste jeg veit her i verden.. Er som mange sier her at man kan gjøre ting på den måten man selv vil der og da.

For meg blir det på en måte en annen high også, en mye chillere en
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Nå blir det litt feil å sammenligne dritings med noen trekk da. Skal ikke snakke for andre, men etter egen erfaring ville tviler jeg på at jeg hadde sagt ja til fotballkampen etter noen harde bøttetrekk å. Men etter noen trekk/et par pils så hadde jeg nok blitt med.
Vis hele sitatet...
Vel, over to år siden sist gang nå, men jeg vet at jeg digga å f.eks. skate eller spille basket etter jeg hadde røyka.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Jeg er uenig. Hasj er et såpass lett drug at du lett kan bli med på andre ting hvis muligheten byr seg, så du blir ikke like "isolert" som av alkohol. Du blir gjerne ikke med ut for å spille fotball om en kompis ringer og du sitter drita hjemme.

Om stereotypiske stoners spiller fotball er en annen sak..
Vis hele sitatet...
Det er nok flere "muligheter" for å nyte en thc-rus enn det du aner.
mange benytter anledningen til å gå skogsturer, sport og liknende mens andre foretrekker å sitte plantet i sofaen mens de har maraton med filmer og dytter usunn mat i snakkehullet.

og når det kommer til trappetrinnsteorien kan jeg bare si fuck you.. den funker ikke.

du begynte kanskje med morsmelk som ung, og nå sitter du på fest og drikker øl og sprit?
Farlige greier den der morsmelka..

Jeg har all sympati for deg selvsagt, det samme skjedde med meg, men nå har jeg til gode å dytte heroin i årene mine selv om jeg er fullstendig kapabel til å nyte en god joint, da helst med grønne varer i, siden det brune har vært oppi rassen på minst 5 afrikanere før det når kjeften din.
Sist endret av Verilon; 17. april 2010 kl. 07:53.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Jeg er uenig. Hasj er et såpass lett drug at du lett kan bli med på andre ting hvis muligheten byr seg, så du blir ikke like "isolert" som av alkohol. Du blir gjerne ikke med ut for å spille fotball om en kompis ringer og du sitter drita hjemme.

Om stereotypiske stoners spiller fotball er en annen sak..
Vis hele sitatet...
Et glass vin er også en såpass lett rus at man lett blir med på andre ting. Jeg sier ikke nei til volleyball eller en tur i skauen om jeg har tatt meg en pils akkurat jeg understreker jo igjen og igjen forskjellen på noen trekk/et par pils og grisefjern/drita. Den siste kategorien synes jeg er ganske lik i begge sakene, mens den første er ok.
Liker veldig godt å røyke alene egentlig, er noe helt annerledes over det, og man slipper en del jabbing som ødelegger konsentrasjon osv. Kan bare fordype seg helt i sine egne saker uten at folk sitter i bakgrunnen og sier ting som "sjekk hvor fjern h*n blei a" (ofte skjedd med meg).

Er dog også koselig å røyke med gode venner, slappe av, se en film sammen, jabbe om alt mulig osv. Misliker derimot sterkt å røyke med mennesker jeg ikke har møtt før/jeg har en dårlig magefølelse av/minner meg om folk jeg kjenner. Alt i alt er jeg veldig kresen på hvem jeg røyker med og dermed blir det ofte til at jeg koser meg i eget selskap i stedet.
Sitat av DeVille Vis innlegg
jeg misliker å røyke aleine. får fort følelsen av å være nærkis når jeg sitter hjemme for meg sjæl og puffer.

cannabis skal nytes i lag med andre mennesker man liker syns jeg
Vis hele sitatet...
Så du ser cannabis på som narkotika?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Geiten Vis innlegg
Så du ser cannabis på som narkotika?
Vis hele sitatet...
Cannabis ER narkotika, i og med at narkotika er et juridisk begrep som omfatter alle stoffer på denne listen.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Cannabis ER narkotika, i og med at narkotika er et juridisk begrep som omfatter alle stoffer på denne listen.
Vis hele sitatet...
Du kan kalle det hva du vil.

Spør du en lege så vil han gi deg et annet svar.
Det svaret folk virkelig vil vite og ikke det som står i boken.

80% av mine leger vet at jeg røyker og de er takknemlige for at jeg fortalte det slik at de vet om det hvis jeg noengang skulle trenge medisin som kræsjer med røykinga. Ellers har de ikke noe problem med det. Det at røyk skader lungene får være mitt problem.



Du kan se på det som uvitenhet hvis cannabis er på narkotikalista.
eller løgn?

Sitat fra norsk wikipedia:

Frem til 1965 ble cannabis solgt lovlig på norske apotek som middel mot søvnløshet, nervøsitet, astma og diverse smerter. Cannabispreparater ble også solgt som kosttilskudd og frokostdrikk, og ble spesielt anbefalt til barn.

men hvis boken sier det så, da må det jo være sant.
For gudskyld ikke ha egene meninger når noe virker ulogisk.
Sist endret av Geiten; 17. april 2010 kl. 14:37.
Røykinga for min del er så og si kun ilag med to kompiser som er bestekompisene mine eller en annen kompis og kjæresten hannes.
Jeg hater å røyke ilag med mange da jeg kan lett begynne å irritere meg over folk som jeg ikke kjenner godt. Mange som blir plagsomme synes jeg.

Ting vi gjør som regel er å se film, spise god mat, høre på musikk og generellt bare chille. Ingen av oss som gidder noe særlig da, men vi røyker kun brunt og aldri grønt (mest fordi det er vanskeligere å få tak på grønt hær i byen)

Hvis jeg røyker aleine er det kun for å få sove lettere hvis jeg skal på jobb neste dag. Jeg begynner tidlig så er godt med ei god natt søvn.

Dette forbruket synes jeg er helt akseptabelt og jeg kjenner aldri noe sug etter mer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Beklager om du tok deg nær av posten min Geiten, men per definisjon er cannabis narkotika i Norge uansett hva du måtte mene.

Om jeg er enig i klassifiseringen er en helt annen sak.
Sist endret av Dodecha; 17. april 2010 kl. 16:03.
Sitat av Geiten Vis innlegg
Så du ser cannabis på som narkotika?
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo ifølge norsk lov et narkotika. Selv om jeg skulle ønske det ikke var det.

Ok, nærkis var kanskje ikke helt hva jeg mente...

Avhengig da.
Sitat av illuminatix Vis innlegg
Røykinga for min del er så og si kun ilag med to kompiser som er bestekompisene mine eller en annen kompis og kjæresten hannes.
Jeg hater å røyke ilag med mange da jeg kan lett begynne å irritere meg over folk som jeg ikke kjenner godt. Mange som blir plagsomme synes jeg.
Vis hele sitatet...
Kjenner til den følelsen, der jeg begynte å røyke har det havna en speedfreak, og det er satans irriterende med en narkoman som flyr rundt i rommet mens vi andre sitter og nyter en annen narkotisk rus.

Forøvrig er det vel akkurat det cannabis har.. en narkotisk, rusgivende effekt, så per definisjon er det vel dermed narkotika.
Det samme er valium og sånt, men medisinell narkotika går helt greit det..

Jeg har forøvrig ingen problemer med å godta at jeg inntar et narkotisk stoff når jeg nyter en god bud.