Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1067
noen som har peiling på hvordan du bytter "CONTENT SERVER" ? lest faq osv.. Valve sier ingen ting om det. kunne vært litt kjekt å vite da servern jeg må(?) connecte til ganske ofte har problemer. (Valve content server 8, om noen skulle lure)

på forhånd takk
Trådstarter
14 0
Har stressa litt mer med detta tror ikke det er mulig å velge sjøl. I hvertfall ikke uten å trikse en del...
Content serveren kommer vel an på IPn din/når du regga deg på steam osv... husker ikke hvilken jeg har (ikke spilt cs på 1 måned), men det er hvertfall ikke Valve 8.
▼ ... flere år senere ... ▼
Nå drar jeg opp en fryktelig gammel tråd, men er det noen som vet hvilke servere som fungerer best for oss her i Norge? Har eksperimentert litt, og beste jeg har kommet fram til er Germany-Münich, men det er slitsomt med å prøve seg fram siden Steam må restartes hver gang en bytter server.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Nå drar jeg opp en fryktelig gammel tråd, men er det noen som vet hvilke servere som fungerer best for oss her i Norge? Har eksperimentert litt, og beste jeg har kommet fram til er Germany-Münich, men det er slitsomt med å prøve seg fram siden Steam må restartes hver gang en bytter server.
Vis hele sitatet...
Oioioi, denne var gammel.
Jeg har funnet ut at Grønland/Island serverne fungerer best.
Jeg bruker Finland, og den funker ypperlig for meg