Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3007
Hei

Jeg er så heldig at jeg har blitt en såkalt level 4 vampyr i skyrim. Har lest en del på internet om hvordan jeg blir kvitt dette. løsningen er enkel: snakk med en fyr - gjør et qest og vips så er jeg kurert. problemet mitt er at jeg blir angrepet av alle, og med alle mener jeg absolutt alt som kryper og går.

jeg er klar over at jeg må "feede" for a få vampyr levelen ned men dette er også håpløst. jeg oppsøker ikke byene da dette kun resulterer i at jeg blir angrepet av absolutt hele byen. Når jeg prøver å oppsøke en litt avsidet hytte er enten personen død fra før av, drept av meg eller våkner med en gang jeg kommer inn. Alle våkner før jeg overhodet har sjangsen til å snike meg innpå. noen som har noen lure triks? en kode eller lignende? eller er spillet rett og slett ødelagt?
Et lite tips:
Du kan få vampyr sykdommen(husker ikke hva den heter) når som helst mens du slåss mot en vampyr. Hvis du er oppmerksom og ser "status oppdateringen" om at du har fått sykdommen, så kan du helbrede den ved å besøke et "shrine/tempel" eller å bruke en "Cure disease" potion.
Mener dette skal være mulig hvis du "feeder" deg ned til lvl 1 av vampireism også.
Sist endret av xcitu; 20. desember 2011 kl. 23:15.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Gå i et hus om natta, sug blodet til noen (samme som å gjøre lommetyverier, du må snike ellers våkner de). Da vil du komme til lvl 1 vampyr igjen. Du har også den kraften som gjør at du blir usynlig i 180 sekunder eller noe sånt, bruk den hvis du sliter veldig. Du kan IKKE dra til han fyren du snakker om og heale deg mens du er lvl 4 vampyr.
Du får jo en stealth power som gjør deg usynlig i 3 minutter? Mange steder hvor folk sover, til og med skurkene har senger. Men av de lettere utgangene er både Thieves Guild og Dark Brotherhood et alternativ. De vil ikke angripe deg, selv ikke når du suger blod ut av dem.
blir du angrepet av høner? :s
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
blir du angrepet av høner? :s
Vis hele sitatet...
En kompis av meg ble vampyr, påstår geiter angriper han, så sikkert høner også. :P
Sitat av Choobe Vis innlegg
En kompis av meg ble vampyr, påstår geiter angriper han, så sikkert høner også. :P
Vis hele sitatet...
Damn, he's fucked!
Alle skryter av dette spillet. Joda grafikken er bra den, men skulle gjerne hatt betalt for å gjøre alle de kjedelige oppdragene. Løsningen, for meg, fant jeg på http://elderscrolls.wikia.com/wiki/C...mands_(Skyrim)
Sist endret av malebarisk; 22. desember 2011 kl. 09:32.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av xcitu Vis innlegg
Et lite tips:
Du kan få vampyr sykdommen(husker ikke hva den heter) når som helst mens du slåss mot en vampyr. Hvis du er oppmerksom og ser "status oppdateringen" om at du har fått sykdommen, så kan du helbrede den ved å besøke et "shrine/tempel" eller å bruke en "Cure disease" potion.
Mener dette skal være mulig hvis du "feeder" deg ned til lvl 1 av vampireism også.
Vis hele sitatet...
Nei. Man må gjennom ritualet så fort man faktisk blir en vampyr. Sykdommen Sanguinare Vampiris kan kureres på lik linje med alle andre sykdommer.
Gå til Whiterun Stables og drep ALT og ALLE som er utenfor. (Enkleste og eneste plassen jeg husker akkurat nå.)
Vent til ca. kl 2-3 om natta så tar du av deg alt du har av armor og weapons. (Da våkner ikke folka når du kommer inn. Du MÅ ta av deg absolutt ALT.)
Snik deg inn i den hytta der det står Whiterun Stables, CROUCH fram til en av sengene, der bør det ligge noen.
Når du har feeda stresser du i veg med å bekvitt Vampirism Disease før du kommer tilbake til fase 4.
Tutorial
Du kan snakke til hver eneste innkeeper for å starte questen, og ikke bare dama i vist på videon. Questen er for så vidt ganske enkel.

For å bli kvitt Vampirism Disease før den har kommet til fase 3 kan du bruke den store statuen i Whiterun til å helbrede alle sykdommer.
Er dette et spill man MÅ spille online? Er det noe alla wow? (som jeg heller aldri har prøvd..)

Hører så mye snakk om skyrim her at jeg lurer på å prøvd det, men ikke hvis det er onlinespill med tanke på linja mi.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Er dette et spill man MÅ spille online? Er det noe alla wow? (som jeg heller aldri har prøvd..)

Hører så mye snakk om skyrim her at jeg lurer på å prøvd det, men ikke hvis det er onlinespill med tanke på linja mi.
Vis hele sitatet...
Skyrim er ikke online og anbefales sterkt.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Er dette et spill man MÅ spille online? Er det noe alla wow? (som jeg heller aldri har prøvd..)

Hører så mye snakk om skyrim her at jeg lurer på å prøvd det, men ikke hvis det er onlinespill med tanke på linja mi.
Vis hele sitatet...
er som fallout bare HELT annerledes.

men samme prinsipp