Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2628
Hey alle gamere på freak

Fikk min Dota 2 beta key i går og gledet meg veldig til å prøve. Har lenge spilt HoN og gledet meg til å bryne meg på et nytt spill. Jeg satte i gang og var litt skeptisk i starten, men når jeg begynte å få dreisen på det, var det ikke så verst

Jeg tenkte å lage denne tråden der vi deler erfaringer, finner folk å spille med, diskuterer bugs/ting som bør fikses og andre generelle spørsmål og andre ting

Hva synes dere om Dota 2? Hva er det dere liker/ikke liker?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Har ikke fått betakey enda, men gleder meg til å teste DotA2, siden jeg spilte DotA ganske aktivt samt at jeg i det siste har spilt en del LoL.
Sitat av Waver Vis innlegg
Har ikke fått betakey enda, men gleder meg til å teste DotA2, siden jeg spilte DotA ganske aktivt samt at jeg i det siste har spilt en del LoL.
Vis hele sitatet...
Du får si ifra om du får tak i en key, så får vi spille litt sammen Spilte en del LoL jeg også, men foretrekker HoN. Spilte aldri noe særlig DotA, så enkelte heroes er helt ukjente for meg ^^
Fikk min key for godt over en uke siden jeg, men har bare fått spilt en match, grunnet skolearbeid. Skal bli passe digg med helg
Spiller masse LoL for tiden. Gleder meg til Dota 2 er ute. Selv liker jeg ikke betatester, venter heller til spillet er komplett ferdig.
Sitat av Landlubber Vis innlegg
Fikk min key for godt over en uke siden jeg, men har bare fått spilt en match, grunnet skolearbeid. Skal bli passe digg med helg
Vis hele sitatet...
Skjønner den, har en del skole sjæl for tiden. Du får si ifra om du vil spille med oss da

Sitat av Kognito Vis innlegg
Spiller masse LoL for tiden. Gleder meg til Dota 2 er ute. Selv liker jeg ikke betatester, venter heller til spillet er komplett ferdig.
Vis hele sitatet...
Skjønner at du vil vente, er jo fortsatt en del som ikke er helt optimalt, men synes egentlig at det er ganske greit Gleder meg til final release jeg også!
Sist endret av Kimstah; 29. november 2011 kl. 11:58.
Har spilt masse DotA - og er aktiv i LoL for tiden. Har ennå ikke fått noen key til DotA2 beta Om noen har en til overs hadde jeg blitt glad <3
Sitat av vanish Vis innlegg
Har spilt masse DotA - og er aktiv i LoL for tiden. Har ennå ikke fått noen key til DotA2 beta Om noen har en til overs hadde jeg blitt glad <3
Vis hele sitatet...
Har du tatt den survey greia på steam som gjør at du får det fortere? http://www.neutralcreeps.com/2011/11...-2-survey.html
Har sett en del streams, og det ser veldig bra ut! Selv spiller jeg HoN i mellomtiden, og det funker bra. Gleder meg til å teste nye heroes og nye items!
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Har du tatt den survey greia på steam som gjør at du får det fortere? http://www.neutralcreeps.com/2011/11...-2-survey.html
Vis hele sitatet...
Ja tok den for et par uker siden, har ventet på invite siden da.. :P og jeg vil viiirkelig spille dota2
Sitat av Mussgaas Vis innlegg
Har sett en del streams, og det ser veldig bra ut! Selv spiller jeg HoN i mellomtiden, og det funker bra. Gleder meg til å teste nye heroes og nye items!
Vis hele sitatet...
Spiller mye hon selv er 1750 mmr, så er ikke helt fersk med tanke på DotA-spill^^ Er moro med litt nye heroes og sånn ja, er mye som er helt nytt for meg, men også mye man kan sammenlikne med HoN!
Bump, trenger betakey
Haha, sitter og venter på en slik en invite selv spilte DotA før med et par kamerater på DotA.no (Irc).

Gleeder meg så sykt til å få testa ut DotA2, om dagen går det mest på hon! Jævlig bra konsept, men ødela alt da de begynte å herme etter LoL med nye heroes, shop etc.. CANT WAIT FOR BETA!
Sitat av vaney Vis innlegg
Haha, sitter og venter på en slik en invite selv spilte DotA før med et par kamerater på DotA.no (Irc).

Gleeder meg så sykt til å få testa ut DotA2, om dagen går det mest på hon! Jævlig bra konsept, men ødela alt da de begynte å herme etter LoL med nye heroes, shop etc.. CANT WAIT FOR BETA!
Vis hele sitatet...
Har du tatt surveyen på steam for å få beta-key kjappere? Veldig enig i det du sier om endringene i HoN. Synes det har blitt mye mer mainstream etter det.
Hvordan fikk dere invites da? Tror den surveyen tar litt tid å bli godkjent

OT: Steam-gruppe for freaks i DotA 2?
Sitat av H3nning94 Vis innlegg
Hvordan fikk dere invites da? Tror den surveyen tar litt tid å bli godkjent

OT: Steam-gruppe for freaks i DotA 2?
Vis hele sitatet...
Selv fikk jeg invite av en kompis. Du får jo 3 keys (en til deg selv og 2 til å gi bort). Fant ut at jeg ikke får fler da jeg allerede har fått :/ Du får søke rundt på nettet og evt spørre venner om de har noen ekstra
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Har du tatt surveyen på steam for å få beta-key kjappere? Veldig enig i det du sier om endringene i HoN. Synes det har blitt mye mer mainstream etter det.
Vis hele sitatet...
yes, tatt den for lenge sida :P tror det var i starten av november eller slutten av september, men finnes ikke flaks
Sitat av vaney Vis innlegg
yes, tatt den for lenge sida :P tror det var i starten av november eller slutten av september, men finnes ikke flaks
Vis hele sitatet...
Same same, tok surveyen for veldig lenge siden - men har ikke fått invite ennå
Åssen får man Key?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Åssen får man Key?
Vis hele sitatet...
Har man sluttet helt og lese igjennom tråden før man poster ?
Det står jo bl.a skrevet i fler poster i denne tråden.
Ta en survey på Steam.. eller så vil f,eks ett raskt søk på den fantastiske tingen som heter google hjelpe deg ett stykke på vei

Men regn med at du må søke mer enn en plass før du får en key, har vært rimelig stor pågang etter en beta key så vidt jeg vet
Sist endret av Hightime; 8. desember 2011 kl. 15:59.