Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1269
Hei. Jeg var på jobb frem til klokken 20.00 ikveld, og da jeg kom hjem og sjekket pcen, så funker det ikke å koble seg til modemet med nettverkskort. Det fungerer heller ikke å innstalere drivere da jeg får opp at enheten ikke er koblet til.

Internettet her hjemme fungerer fint da jeg kan koble med trådløst med mobilen osv.

Det jeg lurer på er om jeg kan få noe igjen på forsikringen, er det noen som vet noe om dette? Det skal nevnes at pcen er 5-6 år gammel da..
Ikke verdt det. Kjøp et ekstern nettverkskort, eller en USB-dongle for wifi. Koster fra 100lappen.

Edit: Om du ikke trenger gigabit får du faktisk nettverkskort helt ned til 49,-
Sist endret av Waffaz; 12. august 2014 kl. 21:47.
Selv hvis det gjelder en laptop med integrert nettverkskort så er det ikke verdt det. Er det en stasjonær PC så kjøper du deg et nettverkskort, er det en laptop så har du sikkert allerede et trådløst kort på laptopen du kan bruke uten å kjøpe en USB-Wifi dongle..
Trådstarter
det er en stasjonær pc jeg har. Jaja, får kjøpe meg en USB wifi dongle da..
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Dette har skjedd med meg to ganger, ene gangen nettverkskortet, andre gangen router.

Jeg fikk beskjed om å bare sende regningen til min strømleverandør. Dette skjedde etter tordenvær, jeg aner ikke om dette er standard praksis eller om noen bare var snille med meg. Uansett fikk jeg alt erstattet.
de aller fleste forsikringselskaper har egenandel ved bruk av forsikringa. ofte på 4000 eller mer (avtaler spiller jo selvsagt inn)

da er det litt meningsløst å bruke forsikringa på noe som koster 200.. om du må ut med 4000 i egenandel.

trur faktisk forsikringselskapet hadde sagt nei og