Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 926
Hei Freaks!

Lurte på om dere kan si meg hva som holder igjen pcen min i spill osv, eventuelt om skjermkort er ødelakt (nesten nytt).

Pcen min;

Windows 7 ultimate 64bit

AMD Fx-6350 sixcore. 3.9ghz, med stor dobbel noctua vifte.
8gig hyperx minne
Amd radeon r9 200
Sabertooth 990fx r2.0
Ny 850watts Psu (xfx)
250gig kingston SSD

I feks, WoW, med det meste på ultra, da AMD's gaming program, tuner grafikkinstillinger til optimalt, sliter jeg med at ved noen vinkler i spillet, ved mye lang distanse, at bildet flimmrer, blir snøaktig..

Trodde nesten at pcen skulle dra et spill som det, skyt meg om jeg tar feil?
Radeon R9 200 er ikke en modell, men en serie. Finn ut nøyaktig hvilken modell det er. har du siste versjon av Catalyst fra AMD.com installert, forresten?
Ops!

MSI Radeon R9 270X Gaming 2GB GDDR5

Skal være oppdatert, da den søker automatisk. Har versjon 14.4.
Syns det høres rart ut at du har problemer med wow på riggen din. Har du prøvd noen andre spill og opplevd lignende problemer?
Hadde også et lignende problem, at alle spille lagget, med relativt gode specs. Skjermen ble svart også i et par sekunder. Reinstallerte OSet og alt fungerte igjen. Det er verdt et forsøk.
Har du pc'en på 24/7? Ved lengre "sessions" lagger wow for meg, jeg slår som ofte ikke av pc'en (hvilemodus når jeg går å legger meg) over lengre perioder før det plager meg nok til at jeg lar den "sove" en dags tid :P
Sist endret av weedsuit; 12. august 2014 kl. 20:58.
Sitat av Ersvett Vis innlegg
Syns det høres rart ut at du har problemer med wow på riggen din. Har du prøvd noen andre spill og opplevd lignende problemer?
Vis hele sitatet...
Syntes det er litt merkelig, da jeg nesten er sikker på pcen min burde kjøre det relativt greit.

Har ikke prøvd noen andre spill, da jeg nesten ikke spiller annet enn WoW.. Spiller ikke mye generelt, men ønsker bare bra grafikk,kvalitet, da jeg faktisk setter meg ned med pcen.

Sitat av coffeescript Vis innlegg
Hadde også et lignende problem, at alle spille lagget, med relativt gode specs. Skjermen ble svart også i et par sekunder. Reinstallerte OSet og alt fungerte igjen. Det er verdt et forsøk.
Vis hele sitatet...
Hmm.. Okei.. Får ha det i bakhodet! Takk!

Sitat av weedsuit Vis innlegg
Har du pc'en på 24/7? Ved lengre "sessions" lagger wow for meg, jeg slår som ofte ikke av pc'en (hvilemodus når jeg går å legger meg) over lengre perioder før det plager meg nok til at jeg lar den "sove" en dags tid :P
Vis hele sitatet...
Nei, skrur av alt da jeg legger meg, og som regel skrur jeg på da jeg kommer hjem fra jobb..
Sist endret av Purplehaze; 12. august 2014 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.