Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1098
Hei!


Har en liten krise her. Jeg har ventet med å spille skyrim til jul, og nå fikk jeg det da. I det jeg skulle innstalere fant jeg ut av at jeg måtte laste ned fra steam, og det tar 3 dager med denne hastigheten. Jeg fant ut at man kunne innstallere fra DVD men hvordan?

https://support.steampowered.com/kb_...5357-FSQM-0382

Jeg har følgt denne guiden, men det går ikke. det kommer opp at dette refererer til en plassering som ikke er tilgjengelig.

Hjelp en trist gutt med å redde jula <3
Cookie Monstah ^_^
fikk du det i posten eller kjøpte du det via steam? hvis du fikk det i posten så kan du jo bare putte CDen inn i CD-rommen og installere det og så er det en kode enplass på coveret som du må skrive inn på steam når du har installert det.
om du kjøpte det via steam så vet jeg ikke, for da har du det jo ikke på en CD?
Prøv dette:

Høyreklikk på Skyrim i games-oversikten. Trykk deretter på "Delete local content". Da sletter du alt som er på pcen av Skyrimfiler. Så prøver du på nytt med dvd-en, og insallerer normalt fra den. Siden den begynte å laste ned i Steam, så har du allerede skrevet inn serialkey?
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Det er kjøpt i butikken ja, så har plate.
Jeg har allerede skrevet inn serialkey.

Det skal jo gå sånn som det står i guiden der, men får bare opp feilmelding. Irriterende at jeg må laste ned noe jeg allerede har.

Har nå prøvd dette i 10 minutter, men ingen suksess. Jeg vil ikke gå gjennom steam!

Klikker litt for meg her, pakka med godis, snus, julebrus og øl, men faen ikke noe å spille.

Virkelig, har stått og lastet ned i hele natt. 3% etter ca 9 timer med nedlastning. Jeg må virkelig få hjelp til dette.