Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1496
Lovet egentlig meg selv å holde meg unna dette spillet, men etter å ha tilbragt endel tid på league of legends og gått rimelig lei møkkmiljøet der,har jeg bestemt meg for å kjøre på med litt eve igjen.
så det jeg lurer på er om det er noen som har en account/alt jeg kan spille på for å grinde nok isk til å kjøpe meg en toon,du vil motta 50% av det jeg skraper sammen.
jeg regner med ca 1bill+ i uken.det var det jeg lå på før jeg sluttet.
alten kan helst bruke ishtar eller lignende for anomalys
om det lar seg gjøre kan jeg også betale accountid^^
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Spiller forøvrig EVE selv, men har ikke akkurat så mye ting nå at det lar seg gjøre og grinde så mye ISK så fort. Hvordan har du tenkt å få ISK fort da?
så lenge du har nok exp og kan bruke de riktige skipene så ordner jeg resten,scanner som regel signaturer i lowsec og 00,har pvpet en del også,vært i raiden blandt annet.
har mest erfaring med gallente når det gjelder iskmaking,så er noe usikker om det er en annen class, men kan nok få et tilfredstillende resultat uansett class
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Er minmatar selv, flyr for øyeblikket en hurricane - samt at jeg miner, med mining barge. Så det hadde vell ikke gått for meg i guess, det du vil?
blir nok dessverre litt vanskelig å jobbe med det,men jeg setter pris på engasjementet
cane har mange fine bruksområder tho ^^
Har en karakter med 75m SP liggende, men det er jo ikke akkurat noe man låner ut til fremmede, selv om isk uten å spille hadde vært greit.

Såvidt jeg husker er det ekstremt gode penger i hi-sec incursions, så det kan være noe å satse på.
Har sett litt på Eve online. Hvordan er det å sette seg inn i spillet? Ser veldig morsomt ut!
Joda.. det går greit det!

http://farm4.staticflickr.com/3088/2335016192_6003c39c4c_z.jpg?zz=1
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Har sett litt på Eve online. Hvordan er det å sette seg inn i spillet? Ser veldig morsomt ut!
Vis hele sitatet...
Tja, det tar lang tid å sette seg inn i og blir fort kjedelig hvis du ikke har noen å spille med. Man må lage mye av moroen sin selv og dette er igjen veldig avhengig av de du spiller med, så en god corp er viktig.
Ja det var litt av en juvel. Var i et incursion corp i ca 3 mnd,men tjente mer på å gjøre signatures etc,er seff meget intressert i å spille på toonen din. Om du har noe spesielt i tankene på hvordan det vil bli mulighet for å spille på accounten,kan jeg besvare det du måtte ønske,kommer også til å la være å snakke mer enn nødvendig/ønskelig,da det er uheldig å ha mer enn en spiller på accounten. Grunnen til at jeg vil ha en account å spille på er at jeg helst ikke vil betale 3000kr for å kjøpe meg en toon med exp nok til å tilfredstille mine behov
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Ja det var litt av en juvel. Var i et incursion corp i ca 3 mnd,men tjente mer på å gjøre signatures etc,er seff meget intressert i å spille på toonen din. Om du har noe spesielt i tankene på hvordan det vil bli mulighet for å spille på accounten,kan jeg besvare det du måtte ønske,kommer også til å la være å snakke mer enn nødvendig/ønskelig,da det er uheldig å ha mer enn en spiller på accounten. Grunnen til at jeg vil ha en account å spille på er at jeg helst ikke vil betale 3000kr for å kjøpe meg en toon med exp nok til å tilfredstille mine behov
Vis hele sitatet...
Tviler dessverre på at det er gjennomførbart, er ingen måte å sikre det på, litt synd siden jeg ikke spiller uansett.