Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1343
(Skyrim spoiler)
Jeg antar at de fleste har fått med seg og kanskje spilt Skyrim. Vel problemet mitt er at ved min første kamp med Alduin etter jeg har fått Dragonrend er bugget. Alduin gjør ikke annet enn å står stille i luften og er udødelig.. Jeg har prøvd de fleste typer commands som kunne ha fikset problemet men ingen ting hjelper... De jeg har spurt har fortalt meg at den eneste måten å fikse problemet er å delete save filene å starte på nytt... Men etter 7 døgn med gametime så er det noe jeg har svært lite lyst til å gjøre... Noe forslag?


MvH Zhinkaya
Om du spiller på PC, så kan du bare åpne konsoll, trykke på Alduin og skrive kill.

Om ikke, er jeg sikker på at litt google-fu kan hjelpe deg å finne svar.
kill var det første jeg prøvde.. Av en eller annen snodig grunn hjelper det ikke =/
Sitat av Zhinkaya Vis innlegg
kill var det første jeg prøvde.. Av en eller annen snodig grunn hjelper det ikke =/
Vis hele sitatet...
Det finnes NPC'er rundt på skyrim som ikke er mulig å drepe, verken med våpen, eller kill command.

Er det sikkert at du skal drepe han i hele tatt? Kanskje det er et quest du har gjort feil, eller ikke kommet så langt i queste at du ikke får drepe han ennå?

Se på guies og hvor langt du har kommet i queste. Det er alt jeg kan si.
Spoiler ang. Alduin
[COLOR="White"]Du dreper han ikke første gang[/COLOR]
Har du ikke en save fra litt tidligere som du kan loade fra? Hvis du akkurat har fått Dragonrend så er du vel fortsatt på toppen av fjellet? Det er ikke meningen at du skal drepe han der, bare slå han midlertidig. Hvis du bare har kommet dit sjekk om du har fått noen nye quests.