Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 944
Da er det bare kun 2 uker til en ny Arena sesong på WoW! Personlig håper jeg at ting blir (forhåpentligvis) mer balansert osv, men så blir det en fresh start for å kunne kapre høye ranker i Arena stigen.

Lurer derfor først og fremst på om det er noen som tilfeldigvis søker medlemmer/team for 3v3 bracketen når sesongen blir sluppet ut? Satser på omkring 2,7k rating denne sesongen

Men for all del, har mange andre chars jeg kan stille opp med for andre dvs rating nivåer.

Noen som driver med Arena i det hele tatt lengere? Noen freaks som ligger nogelunde greit på rangerings stigen når det gjelder arena(uavhengig av hvilken servere man spiller på)?

Synes personlig at den eneste grunnen til å spille WoW er pga Arena, uavhengig av hvor ubalansert det er.
Trodde ikke Blizzard ville ha MMR reset denne sesongen jeg?
Vel, det er meget mulig, har ikke lest så mye innpå det dog.