Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2036
En venninne har spist 2 muskattnøtter altså 10g, hvor lang tid før det kicker inn å hva kan hun forvente? Ikke kom med nokken bad trip historier, hun har aldri prøvd halisinugene stoffer før.
Klimafiendtlig troll
Det kan ta et par timer. Hun kan forvente litt oppkast og en sliten lever.

Rusen, om man kan kalle det rus, er litt som å gå på gummi med jævlig sterk smak av kjøttkaker i kjeften. Noen trip kan ikke jeg huske, det er mange år sida jeg knaska krydder.

Morgendagen blir litt som en kjip bakrus. Tipper det holder med 2stk for kvinner. Det er ganske giftig, så less is more.

Har aldri sniffet løsemidler, men jeg tror muskatnøtt er det nærmeste man kommer ! Have fun, be safe
Sist endret av Taert; 17. oktober 2020 kl. 21:14.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dummeste jeg noen gang har ruset meg på. Lite rus og følte meg relativt jævlig i dager etterpå. Muskatnøt er er rævva rusmiddel, sett i forhold til andre rusmidler. Sikkert derfor det er lovlig også... Når du har prøvd en gang så gjør du det aldri igjen )
For min del er jeg fan av muskattrusen. Minner veldig om Cannabis imo. (shoutout til gamle egyptere som brukte det som cannabiserstatning). 10 gram fersk nøtt er en medium dose vil jeg si, avhengig av metabolisme e.l.. Kvalme som Taert nevner kan bli en bivirkning, dog har jeg hatt lite problemer med det selv, selv på større doser en 10g. Ellers ville jeg forventet varm eufori, tilsvarende det du får fra Cannabis, røde øyne og tørr munn. Forvent lite/ingen visuelle effekter, bare en litt "drømmete" sinnstilstand.

Muskat burde man forøvrig være forsiktig med å spise mye av. Går man fullstendig bananas og spiser 50 gram kan man ende på legevakten og/eller oppleve sterk delirium. Igjen som Taert nevner er det og hardt for leveren. Regelmessig inntak kan føre til symptomer som tilsvarer de man kan få av regelmessig alkoholinntak.

Edit:
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Forvent lite/ingen visuelle effekter..
Vis hele sitatet...
Ikke noe å forvente på muskatt i utgangspunktet dette.
Sist endret av Chillipølse; 18. oktober 2020 kl. 12:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan gikk det?
https://m.psychonautwiki.org/w/index...in&_=#Elemicin

Som det hintes til kan dette være en langdrygt opplevelse.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser for meg at TS sin venninne har mildt bakrus i hele dag :P
Gjort det en gang, fyfaen for en ræva form jeg ble i, nei få heller tak i noe fleinsopp
Fikk en god idé om å teste muskatnøtt en gang. Tok 3 muskatnøtter på rivjern, kokte opp vann og lot det trekke i 10 min. Det tar ca 3,5 timer før det begynner å virke, men fikk absolutt INGEN ruseffekt. Dagen etterpå hadde jeg vondt som faen i både magen og hodet. Etterfulgt av mye diaré.
tar 4-5 timer eller 6 man begynner å føle seg behagelig og euforisk etter 2-3 timer til trippen kommer men aldri ta mer enn 2 kan få bad trip men kan være behagelig og en bra trip
R.i.p 23.04.2021
2 nøtter funker bra det , dag nr 2 føler man seg helt screwed som om man har spist en 0.5 med bønne. Når jeg var alkoholiker pleide jeg og kjøpe muskatt når jeg ikke hadde kr til alkohol. Kjøpte en pk med nøtter typ 2stk . Malte dette opp til fint pulver og svelge unna alt sammen med en kopp te. Effekten kom etter 4t ish og varte i 48t . Kan sammenlignes med å spise noen edibles. Anbefalles ikke men er man desperat er man desperat
vell for meg varer rusen 3 timer og bare ettereffekter etter det