Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 957
Hei, er det noen som vet om noen plass i oslo der de driver å forsker på enten adhd eller deprisjon og bruker mdma eller lsd til å prøve å kurere det ?

Er veldig intr. i å bli med på noe sånt .. da jeg (selv) synes jeg har veldig god efekt av lave doser med mdma i forhold til deprisjon \ tilbake til normal humør..

Kontra å være på anti dep noe som jeg føler kun lammer\blokker\fortrenger følsene mine og gjør meg enten likeglad eller bare "dumdristig" følsesmessig ..

Mens MDMA gjør meg først sanseløst glad for så å vende tilbake til en relativt normal situvasjon der jeg faktisk husker hvordan det er å være glad og jeg blir naturlig glad..

Hvorfor LSD ? fordi det var mye forskning på LSD før USA startet sin WAR on drugs der de ønsket å gjøre allt til kriminelle..
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke håp for mye på det blir overasket om di gjør det
Tviler sterkt på det. Er bare spesielle studier som gjøres i et kontrollerbart miljø hvor du kan få det lovlig. Det er derimot behandling med ketamin hos emmasofie.