Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3524
Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har en iphone med appen til Facebook. Hvis jeg trykket på linker noen hadde delt på Facebook tidligere ble de åpnet i Facebook sin egen nettleser. For noen dager siden ble dette forandret av en eller annen grunn og nå åpnes linkene i Safari.
Dette er veldig irriterende og det er mye mer tidkrevende å lukke sidene igjen etterpå også.
Er det noen som vet hvordan jeg kan forandre dette tilbake?
Jeg har selvfølgelig prøvd å google det før jeg spurte her da.
Jeg hadde jo ikke den nettleseren som er inne i Facebook som standardnettleser på telefonen min så det er ikke det jeg er på jakt etter.
Oppdater app eller slett den vil løse problemet ditt
Ok. Takk. Da prøver jeg det

Jeg har prøvd å slette appen og laste den ned nå og jeg har fortsatt det samme problemet. Noen som vet noe annet jeg kan prøve eller?
Sist endret av mortenlj77; 12. oktober 2020 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her er løsningen for hvordan du skal gjøre det motsatt vei, så kanskje det hjelper:
https://www.phonearena.com/news/Face...owser_id114893
Mesteparten av den siden handlet om android, men det var et lite avsnitt om ios også. Det var som du skrev motsatt vei så egentlig ikke så mye hjelp i. Men takk for hjelpen uansett.

Er det noen annen her som har iphone med Facebook da?
Hvis du åpner linker i nyhetsfeeden din, hvilket program åpnes det i?
Andre tips?