Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1711
Jeg har varige mén (angst,PTSD) etter 8 år i rusmisbruk med div traumer. Pga dette mestrer jeg kun 50% jobb, men jeg er så ufattelig lei av den jobben jeg har som brukerstyrt personlig assistent samtidig som jeg ikke klarer å finne noe alternativ. Jeg klarer ikke å jobbe med masse mennesker så derfor har bpa jobb en-til-en vært perfekt. Jeg kunne gjerne byttet til en ny bpa jobb, men jeg får ingen av de jeg søker på.

Føler meg veldig låst. Er så utrolig lei av å jobbe der jeg er nå. Har ikke vgs og ikke utdannelse. Noen som har noen tips på alternative jobber som passer for folk som er menneskesky?
Det beste valget jeg noen gang har gjort er å legge følelsene mine til side når jeg skal utføre oopgaver son er forventet av meg.

Skulle livet mitt blitt styrt av følelsene mine så ville jeg bare ligget i senga å grini hele dagen.

Hater man jobben sin? Suck it up
Er man misfornøyd med ditt eller datt? Suck it up.

Jeg tror BPA er en av de bedre jobbene du kan ha uten noen form for utdannelse. Eller vil du kanskje jobbe på bensinstasjon?
Flytt til nord-Norge eller Vestlandet, begynn som skogsarbeider! Om du holder ut, vil du komme ut i andre enden som et nytt menneske! Psykiske utfordringer blekner når man utforsker hardt fysisk arbeid og kulde. Dessuten, naturen er den beste healer. My 2 cents.. lykke til, du finner nok uttav d!
Sitat av Pruff Vis innlegg