Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1711
Jeg har varige mén (angst,PTSD) etter 8 år i rusmisbruk med div traumer. Pga dette mestrer jeg kun 50% jobb, men jeg er så ufattelig lei av den jobben jeg har som brukerstyrt personlig assistent samtidig som jeg ikke klarer å finne noe alternativ. Jeg klarer ikke å jobbe med masse mennesker så derfor har bpa jobb en-til-en vært perfekt. Jeg kunne gjerne byttet til en ny bpa jobb, men jeg får ingen av de jeg søker på.

Føler meg veldig låst. Er så utrolig lei av å jobbe der jeg er nå. Har ikke vgs og ikke utdannelse. Noen som har noen tips på alternative jobber som passer for folk som er menneskesky?
Det beste valget jeg noen gang har gjort er å legge følelsene mine til side når jeg skal utføre oopgaver son er forventet av meg.

Skulle livet mitt blitt styrt av følelsene mine så ville jeg bare ligget i senga å grini hele dagen.

Hater man jobben sin? Suck it up
Er man misfornøyd med ditt eller datt? Suck it up.

Jeg tror BPA er en av de bedre jobbene du kan ha uten noen form for utdannelse. Eller vil du kanskje jobbe på bensinstasjon?
Flytt til nord-Norge eller Vestlandet, begynn som skogsarbeider! Om du holder ut, vil du komme ut i andre enden som et nytt menneske! Psykiske utfordringer blekner når man utforsker hardt fysisk arbeid og kulde. Dessuten, naturen er den beste healer. My 2 cents.. lykke til, du finner nok uttav d!
Sitat av Pruff Vis innlegg
Flytt til nord-Norge eller Vestlandet, begynn som skogsarbeider! Om du holder ut, vil du komme ut i andre enden som et nytt menneske! Psykiske utfordringer blekner når man utforsker hardt fysisk arbeid og kulde. Dessuten, naturen er den beste healer. My 2 cents.. lykke til, du finner nok uttav d!
Vis hele sitatet...
Veldig bra arbeid, trenger ikke nødvendigvis flytte for å jobbe med skogsarbeid, trefelling og linjerydding. Det kan være brutalt og utfrodrende nok å jobbe ute gjennom årstidene på østlandet også.
Trådstarter
Sitat av Pruff Vis innlegg
Flytt til nord-Norge eller Vestlandet, begynn som skogsarbeider! Om du holder ut, vil du komme ut i andre enden som et nytt menneske! Psykiske utfordringer blekner når man utforsker hardt fysisk arbeid og kulde. Dessuten, naturen er den beste healer. My 2 cents.. lykke til, du finner nok uttav d!
Vis hele sitatet...
Tusen takk
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det beste valget jeg noen gang har gjort er å legge følelsene mine til side når jeg skal utføre oopgaver son er forventet av meg.

Skulle livet mitt blitt styrt av følelsene mine så ville jeg bare ligget i senga å grini hele dagen.

Hater man jobben sin? Suck it up
Er man misfornøyd med ditt eller datt? Suck it up.

Jeg tror BPA er en av de bedre jobbene du kan ha uten noen form for utdannelse. Eller vil du kanskje jobbe på bensinstasjon?
Vis hele sitatet...
Bensinstasjon er det siste du vil, den jobben ødela meg.
Trådstarter
Sitat av kamelia Vis innlegg
Bensinstasjon er det siste du vil, den jobben ødela meg.
Vis hele sitatet...
Bør da finnes andre alternativer også..
Sitat av Pruff Vis innlegg
Flytt til nord-Norge eller Vestlandet, begynn som skogsarbeider! Om du holder ut, vil du komme ut i andre enden som et nytt menneske! Psykiske utfordringer blekner når man utforsker hardt fysisk arbeid og kulde. Dessuten, naturen er den beste healer. My 2 cents.. lykke til, du finner nok uttav d!
Vis hele sitatet...
Du kan ikke være seriøs!
Nord-Norge og Vestlandet er jo så nitrist at det dreper deg i sjela.
Og er det ikke mere tømmer å finne på Østlandet? Hallo?
Hva er Nord-Norge og Vestlandet?
FJELL & KYST!
Hva er Østlandet?
SKOG!
Trådstarter
Sitat av Echo_Chamber Vis innlegg
Du kan ikke være seriøs!
Nord-Norge og Vestlandet er jo så nitrist at det dreper deg i sjela.
Og er det ikke mere tømmer å finne på Østlandet? Hallo?
Hva er Nord-Norge og Vestlandet?
FJELL & KYST!
Hva er Østlandet?
SKOG!
Vis hele sitatet...
Vil vel ikke akkurat si at vestlandet er er nitrist..Vestlandet er uten tvil den vakreste delen av landet vårt. Nord norge har jeg ingen erfaring med, men det er jo kaldt og mørkt halve året så er kanskje mer enig der
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Vil vel ikke akkurat si at vestlandet er er nitrist..Vestlandet er uten tvil den vakreste delen av landet vårt. Nord norge har jeg ingen erfaring med, men det er jo kaldt og mørkt halve året så er kanskje mer enig der
Vis hele sitatet...
Fordi regn er så forbanna mye bedre enn litt mørke? 😅
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Du er ikke alene om å være folkesky og på jakt etter noe trygt å gjøre. Har du tenkt på nettbutikk med salg.., eller du kan lage en online hjelpelinje der du kan bli en slags mentor med dine erfaringer der du hjelper alle oss andre med råd og tips om hvordan en kan møte verden etter et liv med rus og psykiske utfordringer. Lykke til!
Kjenner en som er graver på kirkegård. Trives godt.