Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1113
Hei,
Jeg og samboer skal en tur til Danmark snart, reiser ikke for å spare penger på handling ellerno da jeg vet krona er ræva,

Men er det noe som likevel lønner seg å handle i Danmark foruten alkohol?

Og; finnes det noe gøy å handle i Danmark kontra Norge over disk?
Alt av campingutstyr er ekstremt mye billigere på føtex enn f.eks europris eller biltema i Norge. telt, partytelt campingstoler ol.
Iskrem med jordbær-smak er betraktelig bedre i Danmark enn i Norge. Det er alt jeg vet
Andefett, and og hasj i bulk.
Kjøtt er generelt billig og bra, og det fins mange flinke slaktere rundt omkring. Og som nevnt er and billig. Kjøp kjøtt på føtex eller kvickly.

Hvis du skal til København så ville jeg besøkt noen gode bakerier. Det finnes i hopetall og mange av dem ligger helt klart på verdenstoppen. Hart bageri, juno, Rondo, Benji bageri er verdt å nevne.
Sist endret av bendiks; 10. desember 2023 kl. 09:29.
Støtte bakerier, om du skal til København så er det jo et hav av gastronomiske opplevelser som ikke trenger å koste skjorta. Finn et bra bakeri og prøv en kartoffelkake, episk!