Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 956
Hei folkens.

I min Win7/64 har jeg de siste dager fått et underlig icon for nettverks tilkopling, monitor+"gaffel"+ET KRYSS, rødt i farge. Jeg har alle tilkoplinger OK, når jeg tar en feilsøking av internett tilkoplingen, finner søker prosessen ingen feil, "Kunne ikke lokaliseren feil." Jeg har installert driveren, med driveren fra harddisken og installert på nytt, uten hell.

Noen med tips?
Har opplevd dette i lange tider i Win7 build 7600. Nettet har funket, så jeg har brydd meg fint lite om det, men har undret over det samme.
Trådstarter
99 3
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Har opplevd dette i lange tider i Win7 build 7600. Nettet har funket, så jeg har brydd meg fint lite om det, men har undret over det samme.
Vis hele sitatet...
Jeg bare undres, men fikk da et hint til hvilken oppgrad dette tilhører. Dersom jeg DL filer, større >> 500Mb opplever jeg at nedlastingen stopper opp før maks filstørrelse. Dette skjer ofte under videoblocks sitt nedlastningssted, for eks. Kan dette iconet ha noen sammenheng? Et nytt forsøk med DL av samme fil, medfører til at browseren ikke starter på nytt. Mener å huske at jeg fikk en synkroniserings feil etter 5-10 minutters venting, som en forklaring. Bruker Chrome, men fikk samme feil under iE (grunnpilaren til alle browsere).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
99 3
Siste nytt, iconet er normalt igjen. Jeg avinstallere alle mikk makk nettverks drivere og installere bare de jeg trenger på nytt. Så fiksa det seg. Det jeg nå sliter med er tids avbrudd for downloading av filer større enn 125 Mb. Men dette sp. bør jeg vel legge opp i en ny tråd?