Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1690
For de av dere som har sett filmen Schpaaa... Skjønner dere sikkert hva jeg leter etter?

Uansett, noen som vet om en Norsk, eller Svensk film, om Ungdom i et kriminelt miljø..? (kortsagt)
Vil helst at den skal være litt gammel.. Eller ny, bare den er realistisk.
Elsker virkelig sånne filmer, har bare sett et par stk av dem. Jeg har jo vært Wannabe-Gangstah en gang jeg også, så vekker mange gamle minner når jeg ser filmen Schpaaa.. En Film jeg aldri går lei! Anbefaler å se den!

Takk
Pelle og Proffen
Gomorra er muligens noe av det du leter etter? Det er riktignok italiensk mafia, men det er unger/ungdommer som prøver å bli gangstere.

http://www.imdb.com/title/tt0929425/
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Pelle og Proffen
Vis hele sitatet...
Fantastiske filmer

Har hørt at bøkene også skal være temmelig bra.
Hva med Izzat? De er ungdommer littegrann der og.
Sitat av johante Vis innlegg
Fantastiske filmer

Har hørt at bøkene også skal være temmelig bra.
Vis hele sitatet...
Bøkene er knall!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Amtot'n's Avatar
Trådstarter
7 0
Visst faen, Pelle og Proffen tenkte jeg ikke på en gang Sett Døden på Oslo S en gang i tiden.. Lenge siden nå, takk :')
Sett Izzat, men ikke Gomorra eller Lilja.. Må se dem
Gomorra er DRIT bra, Uno? de er jo ganske unge, og indeholder gangster greier, liker uno jeg!