Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4781
Jeg sitter med en klump amfetamin som er så hard at den nesten kunne vært lim.. Jeg vil ha den som i "vanlige" pulver formen som er egnet for nesa..

Kan noen hjelpe meg, please? Jeg har prøvd og tørke den litt ut under lampa men da blei klumpsen bare enda hardere når jeg forsøkte og dele den opp!

Jeg vil ha den pulverisert.. Hva i all verden kan jeg gjøre? Så kjipt :/
Prøv å hakk opp og la den hvile seg i noen minutter.
Har prøvd det, så absolutt! :-(
legg den i et forkle av noe slag og knus den med en hammer? Kanskje en fordel å ha amf'en i en pose først da, but just brainstorming!
^what he said
Frys, bank, repeat
er vell bare å spise det i steden det vell

kjøp tomme geletin kapsler på helsekosten og legg de i dem når du spiser.
Sist endret av alanapoli; 19. oktober 2013 kl. 06:07.
eller bare pakk grammerne i rizzla og dropp dem
Prøv å Pakke den inn i papiret fra en røykpakke og la den ligge i vinduskarmen i rundt en time?
Om det du har er amfetamin som er blitt laget til 'rocks', og tydeligvis ganske solide steiner i ditt tilfelle, så har det ikke noe å si om du prøver å tørke den. Har hatt slike steiner du kan kaste i veggen uten at mer enn noen biter løsner. Her er det å pulverisere det ved bruk av makt som gjelder.
ḣøres ut som du har blitt bøffa
Legg "steinene" i en dobbel ziplock pose, microwave 30 sec.
Legg posene inni f.eks et håndkle, bank og rull over med kjevle eller en glassflaske.

Så går du over med f.eks et kort eller barberblad og gjør siste finkutt
Sitat av monoxide Vis innlegg
Legg "steinene" i en dobbel ziplock pose, microwave 30 sec.
Legg posene inni f.eks et håndkle, bank og rull over med kjevle eller en glassflaske.

Så går du over med f.eks et kort eller barberblad og gjør siste finkutt
Vis hele sitatet...
Og end opp med et jævla søl i ziplock posene.
Sitat av BongRips Vis innlegg
Og end opp med et jævla søl i ziplock posene.
Vis hele sitatet...
Søl? Regner med dette var ganske tørt, varm litt opp for å myke opp konsistensen, så prøv å pulverisere så mye som mulig før du heller det ut på et speil eller noe og kakk de siste bitene fint opp.
Regner med du sitter igjen med det du ønsket da TS.
Sist endret av monoxide; 22. oktober 2013 kl. 00:16.
Mon soleil se couche
12 1
Om du har en morter på kjøkkenet så kan du jo teste ut den? Bare sørg for å rens den skikkelig slik at det ikke blir lurt med noe amf i neste middagsrett, hehe.