Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1956
kjøpte meg ipad 2 igår, så jeg har noen spørsmål

1. er det samme lader med samme styrke på ipad og iphone?(3 og 4)

2.finnes det en msn-app? har messenger på telefonen men den støttes ikke på ipad

takk for all hjelp, gode svar belønnes med kp!
Ja, det er samme lader. Det finnes flere apps som du kan bruke på samme måten som msn.
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Ja, det er samme lader. Det finnes flere apps som du kan bruke på samme måten som msn.
Vis hele sitatet...
Nevn en app?
Vet det er samme plugg men er det samme styrke? iPhone lader jo fra USB mens ipaden sier "lader ikke" så jeg vet ikke jeg
Ebuddy finnes sikkert til iPad
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Nevn en app?
Vet det er samme plugg men er det samme styrke? iPhone lader jo fra USB mens ipaden sier "lader ikke" så jeg vet ikke jeg
Vis hele sitatet...
bare last ned windows live messenger fra appstore
Sist endret av WhiteHat; 7. oktober 2011 kl. 19:07.
Du kan bruke Iphone/ipod lader på Ipad! ipad laderen er på 10w tror jeg, mens iphonen er på 5w! funker og lade med Iphone laderen også men det tar forferdelig lang tid!
Sist endret av veghov; 7. oktober 2011 kl. 19:12.
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
Sitat av veghov Vis innlegg
Du kan bruke Iphone/ipod lader på Ipad! ipad laderen er på 10w tror jeg, mens iphonen er på 5w! funker og lade med Iphone laderen også men det tar forferdelig lang tid!
Vis hele sitatet...
åja, da holder jeg dem adskilt jeg så jeg blir ferdig en gang

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
bare last ned windows live messenger fra appstore
Vis hele sitatet...
finnes bare til iphone
Beejive IM kan anbefales for "msn" og lignende. Her kan du ha flere brukere på forskjellige nettverk, som f.eks Facebook, Google Talk, Myspace, Yahoo, Jabber og AIM.
Har brukt IM+ siden jeg fikk min ipad for et halvt år siden. Kjøpte fullversjonen for et par måneder siden for å få tilgang på chatlog funksjon. Veldig fornøyd med denne app'en og bruker den daglig til både jobb og privat.
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
ebuddy finnes ikke til ipad.

takk til møkk og neurotor, den var fin!
Jeg brukte IM+ før jeg gikk over til Beejive. Nå er det såpass lenge siden at jeg ikke husker hvorfor jeg ville skifte, men jeg har ihvertfall blitt værendes med Beejive.
Kan også bare legge til og forsikre deg ekstra, at som det er sagt tidligere, iPhone/Pod laderen er 5W mens iPad laderen er 10W. Du kan bruke begge laderene på begge enheter, men en 5W på en iPad vil føre til treg ladning. En 10W på iPhone vil føre til raskere lading såvidt meg bekjent.