Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 14165
Jomfru poster her.
Jeg er så og si en nybegynner når det kommer til hasj, har for det meste røyket det folk flest anser som hasj. Nemlig tett inn pakket weed blader. Jeg har også vært litt innom grønt, men hva, er litt vanskelig og si. Jeg følte at jeg burde lese meg mer innom stoffet, og vel, det var akkurat det jeg gjorde. Begynte blandt annet å henge på 420chan's weed forum. Jeg ble ganske overrasket over å finne ut at det er en veldig stor variasjon med hasj ute i verden. Så det jeg lurer på er, har det an å skaffe seg såkalt "dank" her i norge?

Se bildet: http://i1136.photobucket.com/albums/...9368948229.jpg

Takker for svar.



Edit: skrive feil.
Sist endret av St.Patric; 6. mars 2011 kl. 09:53.
Ja du finner kvaliteters marijuana i Norge. Det meste av weeden er av bra kvalitet.
Trådstarter
8 0
Så det er å få her altså, jeg leter vel på feil sted da. Eller, leter Blir vel litt feil å si, i og med at jeg bare kjenner en dealer. Tror ikke han har særlig mye peil på hva han gjør heller. Han eier ikke en vekt en gang. Så det ender opp med at jeg må ta med meg en hver gang jeg handler... må seriøst finne meg noen nye å kjøpe ifra. Men har ikke særlig lyst å lette etter gate langere i Oslo.
Som Lørsag sa, er det meste av weeden her til lands av ganske god kvalitet, grunnet mange hjemmedyrkere. Hajsen derimot er vanskeligere å få veldig potent, men har man kontakter kan det også skaffes uten for mye stress og mas!
Trådstarter
8 0