Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 14165
Jomfru poster her.
Jeg er så og si en nybegynner når det kommer til hasj, har for det meste røyket det folk flest anser som hasj. Nemlig tett inn pakket weed blader. Jeg har også vært litt innom grønt, men hva, er litt vanskelig og si. Jeg følte at jeg burde lese meg mer innom stoffet, og vel, det var akkurat det jeg gjorde. Begynte blandt annet å henge på 420chan's weed forum. Jeg ble ganske overrasket over å finne ut at det er en veldig stor variasjon med hasj ute i verden. Så det jeg lurer på er, har det an å skaffe seg såkalt "dank" her i norge?

Se bildet: http://i1136.photobucket.com/albums/...9368948229.jpg

Takker for svar.



Edit: skrive feil.
Sist endret av St.Patric; 6. mars 2011 kl. 09:53.
Ja du finner kvaliteters marijuana i Norge. Det meste av weeden er av bra kvalitet.
Trådstarter
8 0
Så det er å få her altså, jeg leter vel på feil sted da. Eller, leter Blir vel litt feil å si, i og med at jeg bare kjenner en dealer. Tror ikke han har særlig mye peil på hva han gjør heller. Han eier ikke en vekt en gang. Så det ender opp med at jeg må ta med meg en hver gang jeg handler... må seriøst finne meg noen nye å kjøpe ifra. Men har ikke særlig lyst å lette etter gate langere i Oslo.
Som Lørsag sa, er det meste av weeden her til lands av ganske god kvalitet, grunnet mange hjemmedyrkere. Hajsen derimot er vanskeligere å få veldig potent, men har man kontakter kan det også skaffes uten for mye stress og mas!
Trådstarter
8 0
Joa, skal vedde på at jeg kjenner noen som vet hvor det er bra weed å få tak i. For det jeg har fått i meg hittil er ikke mye å skryte av. dessverre Kan jeg ikke sammenligne med noe annet heller.

Jeg får se om jeg Kan komme i kontakt med en såkalt hjemmedyrker. Har nemlig skaffet en vaporizer, men den Kan du ikke bruke til hasj.(har ikke prøvd, er ikke så dum).

Uansett, jeg vil anta at høyere kvalitet er lettere å komme innom rundt oslo. som bare er en dyr togbillett unna for min del.

Og en ting til (unnskylder for så mange poster), jeg har lenge sagt til vennen min at vi må finne en ny dealer, pga fyren vår er ikke særlig pålitelig. Men med en gang jeg nevner det, begynner han å bråke om det så kalte dop hierakiet. Og forteller meg at det enten er han (nåværende dealer), eller gate langere. Han sier at dop stigen går slik, smuglere>produsent>dealer>consumer. Jeg mener nå at dette er bull, og at han blåser dette til mye mer enn det det er.

Altså, det skal vel ikke være umulig å bli kjent med en dyrker og så kjøpe direkte fra han. eller dette, som han sier, strengt tatt umulig i norge. Har ikke lyst til å kaste bort mer penger på ham vi kjøper fra nå.
Sist endret av St.Patric; 6. mars 2011 kl. 10:34. Grunn: skrive feil
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Sitat av St.Patric Vis innlegg
Nemlig tett inn pakket weed blader..
Vis hele sitatet...
Hasj er ikke innpakkede weed blader FYI.
Hasj er laget av trikomer som er skilt ut fra blomstene, og siden komprimert.
Sist endret av Dudew8; 6. mars 2011 kl. 11:16.
Trådstarter
8 0
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Hasj er ikke innpakkede weed blader FYI.
Hasj er laget av trikomer som er skilt ut fra blomstene, og siden komprimert.
Vis hele sitatet...
Du har nok rett der, har ikke lest meg noe særlig opp i hasj, jeg er for det meste interessert i.. vell, weed. Men Ja, flaut av meg å poste informasjon som er feil, lei for det.
Hva med å fikse seg en egen busk?
Trådstarter
8 0
Sitat av goldenbullock Vis innlegg
Hva med å fikse seg en egen busk?
Vis hele sitatet...
Har dårlig erfaring med plantestell, men joda, er jo absolutt en mulighet det. Jeg flytter jo snart ut av huset også...
Sitat av Ihazstyle Vis innlegg
Som Lørsag sa, er det meste av weeden her til lands av ganske god kvalitet, grunnet mange hjemmedyrkere. Hajsen derimot er vanskeligere å få veldig potent, men har man kontakter kan det også skaffes uten for mye stress og mas!
Vis hele sitatet...
Helt korrekt markedet er sånn her også, Akershus. Har kun kommet over ekstremt sterk hasj en gang og dårlig marijuana en gang. Marijuanaen er alltid tipp topp mens hasjen er litt over middels.
Trådstarter
8 0
Da vet jeg at jeg skal holde meg for det meste til marijuana.

Og bare for å oppklare en ting, denne historien, samtalene og handlende skjedde i fjor. siden da har jeg vært/er på utveksling i thailand, som så og si er over, jeg antar at jeg kommer hjem før den 16mars. Så grunnen til at jeg tar opp dette akkurat nå er fordi jeg gleder meg til å smake på en ordentlig joint eller noe, når jeg kommer hjem.

Det å få tak i skal nok ikke bli altfor vanskelig, men jeg håper virkelig på å få skaffet noe kvalitet
Sitat av St.Patric Vis innlegg
siden da har jeg vært/er på utveksling i thailand, som så og si er over, jeg antar at jeg kommer hjem før den 16mars. Så grunnen til at jeg tar opp dette akkurat nå er fordi jeg gleder meg til å smake på en ordentlig joint eller noe, når jeg kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Thailand er IKKE det verste landet å skaffe seg noe godt grønt, selv om de har strenge narkotikalover.
EKSTREMT strenge narkotikalover. Anbefaler ingen å lete etter pot i Thailand.
Trådstarter
8 0
Sitat av cubanboogie Vis innlegg
EKSTREMT strenge narkotikalover. Anbefaler ingen å lete etter pot i Thailand.
Vis hele sitatet...
Så sant, så sant. Ville ikke tatt sjansen selv om mine nærmeste venner tilbød meg det. Altfor mye som står på spill. Du vil ikke ende opp i thai fengsel.

Dessuten så har jeg ikke noe imot å vente til jeg kommer hjem.
Man trenger ikke lete for hardt, ingen problemer å finne barer og butikker som selger.
Og hvis det skulle bli noe trøbbel med snuten, noe som er usannsynlig dersom man har vanlig folkeskikk, så ordner det seg nok med litt baksheesh.
Fin side, men har ikke hørt gode ting hverken om kjøpsprosessen eller kvaliteten på varene i Bangkok(gjelder selvfølgelig ved gatekjøp, som i Norge), men har selv gode erfaringer fra Krabi-området i Sør-Thailand.
Trådstarter
8 0
Altså ut ifra det jeg har hørt, så skal det være enkelt å få tak i hasj der hvor jeg bor, Ubon Ratchathani. Har ikke sett noe til det da, men har ikke lett etter det heller.
Sist endret av St.Patric; 6. mars 2011 kl. 16:16. Grunn: glemte ett ord
jeg er usikker på dette. kommer an på hvor du bor. her jeg bor er det veldig dårlige greier og få tak i. var i oslo og fikk noe som slo veldig bra and asiaterne som dyrker selv der nede.
jag har røkt något av det beste Weedet jag någonsin sett i dette landet!
Og då har jag spenderat mycket tid i Asien, samt några resor till Christiania, Amsterdam och Spania
Og vi er vana vid god kvalitet hemma i Sverige og, men den Nordic Light jag fick tag på før ett par år sedan her var heeeelt sinnessjuk!
Skulle jag inte veta bedre og vara ung og dum skulle jag trott det var lsd-doppat eller liknande.
Nå vet vi jju alla att man inte kan røka LSD, Svamp (førutom flugsvamp då), och kaktus, men etter det greset jag fikk den gången førstår jag hur myten uppkommit