Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1567
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
Hei alle sammen.

kikka litt rundt, og kom over denne logoen for klær.
disse skal visstnok være laget i italia.
Sjekka litt på google ett AC logoer for å sammenligne, men fant så utrolig mange logoer (og varianter, spesielt for AC milan eller annet relatert til fotball)
så jeg tenkte å forhøre meg her.


Bilde av logoen:


Noen som har lignendes klær, eller evt vet om dette er billig-merke?
-T
Sist endret av Tommen_; 19. juli 2012 kl. 01:36. Grunn: fikk ikke til link ordentlig :\
Kommer ikke opp noe bilde
Samma det vell, så lenge de ser like ut? ^^
Jeg kjøper aldri merkeklær. Det er av akkurat samme kvalitet. bare det er et merke på den som gjør at den automatisk koster 590 kroner ekstra.
"Øko-Terrorist"
Leste en historie for vel over et år tilbake om disse omreisende folkene som kommer på døren med "Supertilbud" til Dresser, det var en artikkel skrevet av en som hadde handlet fra en av disse selgerene, og merket på dressen var av merket "AC". Dette mente denne utenladske selgeren var en dress til over 10,000, men han solgte den + skjorte til rundt 1500.

Denne dressen varte ikke så lenge etter hva jeg husker.
var også en dude her på freak som kjøpte flere dresser skjorter osv osv med navnet AC på kjøpesenteret. Eller var det en kompis av ham, husker ikke men hold deg uansett unna er falske varer

Var btw en dude som tilbydde han det til " superpris"
Sist endret av SRB; 19. juli 2012 kl. 02:01.
Sitat av frø Vis innlegg
Samma det vell, så lenge de ser like ut? ^^
Jeg kjøper aldri merkeklær. Det er av akkurat samme kvalitet. bare det er et merke på den som gjør at den automatisk koster 590 kroner ekstra.
Vis hele sitatet...
Slutt å lur deg selv. Ja, merket koster, men om du vet hva du vil ha, så lønner det seg å kjøpe merkeklær pga kvalitet. Om en bukse koster tusen kroner og varer i 5 år, så er jo det bedre enn en bukse til 299 som varer 6 måneder?

Der er derimot veldig vanskelig å vite hva som er av høy kvalitet. Kjøpte i januar en bukse med markedspris 1499 kroner, og den begynner allerede nå å bli utslitt. Merker som f.eks Levi's og Lacoste derimot, leverer varer som varer i årevis. Buksen jeg kjøpte i januar var av merket Tiger of Sweden. Har blandede opplevelser med dette merket.

Å kjøpe merkevarer for merket er dumt og litt patetisk, selv om mange gjør det. Å kjøpe merke for kvalitet derimot, kan være en investering.
Sist endret av binkabi; 19. juli 2012 kl. 02:03.
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
Trådstarter
http://www.ripoffreport.com/directory/Italian-guy.aspx

beskrivelsene på forumet der virker nærliggende for fyren jeg så.

Han var i østfold idag i 5-6 tiden.
Svenskregistrert bil:
MDK 066
mørk stasjonsvogn, ikke sotete vinduer.

en advarsel til alle; virker som en svindlertype (storsvindler tydeligvis) !
Tror forresten dette har vært oppe her på forumet før

E: http://freak.no/forum/showthread.php?t=214451
Sist endret av binkabi; 19. juli 2012 kl. 02:38.