Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 894
Anonym bruker
"Flink Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg reiser fra spania til norge og lurer på om jeg kan ta med 3 gram hasj i bagasjen eller om det er mye narkotika hunder på flyplassen
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ez, riv ut kula på en deo. Funker bra med munnen, men smaker litt bleh såpe.
Trenger ikke tømme innhold bare pakk hasjen fint så det ikke kommer inn. Sett inn kula på nytt. Kan til og med brukes.
Hvis det bare er 3 g kan du ta et tynt lag med plast rundt og forme det slik at du kan ha det under leppa som en snus. Det er kun igjennom sikkerhetskontrollen det er viktig å ha den der og eventuelt hvis bikkja kommer gående i gangen når du venter på flyet. Uansett hva som skjer så lar du den ligge der men hvis du blir markert på eller du slår ut på swab test så svelger du bare hasjen så går det fint
Sist endret av Bluesky_; 6. august 2023 kl. 19:37.
Anonym bruker
"Høflig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg reiste til Barcelona fra Oslo, slutten av juni, troppa politi og tollere opp for å sjekke alle som kom ut av flyet fra Barca med hund. Forsinket flyet mitt med 45minutt. Så litt ut som de hadde blitt tipset om noen.

To uker før da jeg reiste Barcelona - Oslo var det ingen som ventet og jeg hadde 2g brunt under overleppa pakket inn i plastfolie.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hvis det bare er 3 g kan du ta et tynt lag med plast rundt og forme det slik at du kan ha det under leppa som en snus. Det er kun igjennom sikkerhetskontrollen det er viktig å ha den der og eventuelt hvis bikkja kommer gående i gangen når du venter på flyet. Uansett hva som skjer så lar du den ligge der men hvis du blir markert på eller du slår ut på swab test så svelger du bare hasjen så går det fint
Vis hele sitatet...
Bare til opplysning gode mann. Man sjekker ikke knark på swab-tester. Det trodde jeg selv før, men heldigvis sjekker de kun sprengstoff.

https://www.aftenposten.no/reise/i/z...paa-flyplassen
Reiste til Oslo i dag med divz. Men det var ingen kontroll så fra Spania ville jeg ikke vært bekymret. Bare ikke ta med no fra Kambodsja, så er det null stress. Masse folk på OsL som landet nå, og ingen kontroll. Kan ikke garantere for senere dog.
Sist endret av Elves; 6. august 2023 kl. 23:28.
Hunder på Gardermoen er alltid en risiko, opplevd det flere ganger rett etter slusa når man kommer ut og hvor ofte det er hundesjekk på bakrommet i bagasjehallen er nok enda oftere.

Jeg syns det er dumt for 3g men vil du absolutt ha med deg noen gram så frakt de i munnhulen, for da kan du bare svelge det så fort du ser hunder eller kontroll og gå rett forbi så lenge du brukte hansker for å pakke den og ikke lukter rester på hender eller klær. Det skal mye mistanke til for innvendig smugling av større mengder at de tar røntgen eller setter deg på bæsjedoen, så hvis hunden skulle reagere på lukt så sier du bare at du kanskje var rundt folk som røyka lovlig i Spania og selvfølgelig ikke har med deg noe selv. Gjennomgang av bagasjen din vil bevise at du ikke har noe så da er du good to go med mindre du oppfører deg pissnervøs.
Om du derimot frakter det i bagasjen kan du ikke komme deg unna på noen måte om den sjekkes.
Sist endret av celtseus; 7. august 2023 kl. 01:21.